Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oprit in mers, nu se mai accelera

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprit in mers, nu se mai accelera

    Va salut, asa cum spune si titlul mi s-a oprit motorul in mers fara nici o alta simptoma anterioara, am simtit o ezitare, am accelerat la "blana" si motorul abia mai mergea la relanti, dupa care s-a oprit si nici n-a mai pornit. M-am gandit ca e din alimentare, ceva impuritati din rezervor, am alimentat pe direct dintr-un bidon si tot nu porneste, probabil nu mai deschide ceva pe acolo si nu mai vine motorina. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii, numai bine!

  • #2
    Originally posted by marian_samo View Post
    Va salut, asa cum spune si titlul mi s-a oprit motorul in mers fara nici o alta simptoma anterioara, am simtit o ezitare, am accelerat la "blana" si motorul abia mai mergea la relanti, dupa care s-a oprit si nici n-a mai pornit. M-am gandit ca e din alimentare, ceva impuritati din rezervor, am alimentat pe direct dintr-un bidon si tot nu porneste, probabil nu mai deschide ceva pe acolo si nu mai vine motorina. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii, numai bine!
    A omis: e vorba de un C250 diesel, 1994, pompa injectie 5 in linie.

    Comment


    • #3
      Buna, este un senzor de pozitie pe volanta, asta daca e dus nu mai porneste veci!
      Pe tester la-ti pus?
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacob View Post
        Buna, este un senzor de pozitie pe volanta, asta daca e dus nu mai porneste veci!
        Pe tester la-ti pus?
        Inca nu l-am pus pe tester, urmeaza sa-l duc la un tester, e ceva electronic asta e clar.

        Comment


        • #5
          Pot fi multe cauze, incepand cu senzorii, injectoare, pompa, valve, etc. A facut dintr-o data sau a dat semne anterioare? Adica in ultima vreme cum pornea? In legatura cu bulele de aer despre care spuneai pe privat nu cred ca sunt vinovate in totalitate. De regula cand ai bule porneste mai lung, dar pana la urma o ia din loc (sau merge neregulat). Daca nu mai porneste deloc e posibil sa fie vre un senzor (sau altceva mai grav). Mergi si pune-o pe tester si vezi ce zice.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Pune-l pe tester la PIT.Eu spun ca se rezolva..

            Comment


            • #7
              Daca nui dati de cap, vin eu si va zic ce trebuie. O sa vin des prin Tulcea.
              Originally posted by Mihai_v View Post
              Pune-l pe tester la PIT.Eu spun ca se rezolva..

              Comment


              • #8
                Salut am avut si eu problema asta,mergeam si dintr-o data masina na mai avut putere si sa oprit Daca o lasi o jumatate de ora sau o ora sa se raceasca motoru porneste ,asa faceam cand se oprea stateam o ora sau o jumate de ora si plecam din loc.Bafta cu rezolvarea problemei

                Comment


                • #9
                  Originally posted by haddess View Post
                  Pot fi multe cauze, incepand cu senzorii, injectoare, pompa, valve, etc. A facut dintr-o data sau a dat semne anterioare? Adica in ultima vreme cum pornea? In legatura cu bulele de aer despre care spuneai pe privat nu cred ca sunt vinovate in totalitate. De regula cand ai bule porneste mai lung, dar pana la urma o ia din loc (sau merge neregulat). Daca nu mai porneste deloc e posibil sa fie vre un senzor (sau altceva mai grav). Mergi si pune-o pe tester si vezi ce zice.
                  Problema asta mi-a aparut brusc, nu s-a mai accelerat si s-a oprit deodata. O problema mai veche sunt bulele de aer pe conducte, dar mergea bine motorul, nu galopa, mergea rotund. Si am o ciudatenie pe care n-am inteles-o si am asteptat sa mi se confirme din nou. Am masina din august 2009, am luat-o cu o problema la ora respectiva, era aprins EDC-ul si cateodata nu pornea usor la prima cheie ca si cum avea aer pe instalatie, am pus problema pe seama EDC-ului. Din momentul in care a scazut temperatura afara incepand cu octombrie mi-a pornit la prima cheie chiar si la temperaturi scazute(-19 grade), EDC-ul era tot aprins dar pornea bine(ulterior am pus-o pe tester si am schimbat senzorul de acceleratie si am rezolvat cu EDC-ul). Din martie-aprilie cand s-a mai incalzit afara iar a inceput sa manifeste aceeasi simptoma, pornea greu dimineata ca si cum avea aer, foarte rar o lua la prima cheie). Acum de cand s-a racit afara iar pornea la prima cheie, am pus-o pe tester si nu dadea nimic, nu-mi explic de ce cand e cald afara nu prea porneste iar cand e frig o ia la prima cheie, ciudat nu? Am intrebat mai multi meseriasi si nu-si explicau nici ei, unii spuneau ca vara motorina e mai fluida si imi prinde aer pe la o-ring-urile de la bateria de filtru, le-am schimbat si tot asa.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mihai_v View Post
                    Pune-l pe tester la PIT.Eu spun ca se rezolva..
                    Am vb cu PIT, sa il chem cu tester-ul, dar mai astept un raspuns de la cineva. Mersi de sfat.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Daca nui dati de cap, vin eu si va zic ce trebuie. O sa vin des prin Tulcea.
                      Daca n-o rezolv local apelez la tine, am mai fost pe la tine la Medgidia , aveam probleme cu EDC-ul. Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marian_samo View Post
                        Va salut, asa cum spune si titlul mi s-a oprit motorul in mers fara nici o alta simptoma anterioara, am simtit o ezitare, am accelerat la "blana" si motorul abia mai mergea la relanti, dupa care s-a oprit si nici n-a mai pornit. M-am gandit ca e din alimentare, ceva impuritati din rezervor, am alimentat pe direct dintr-un bidon si tot nu porneste, probabil nu mai deschide ceva pe acolo si nu mai vine motorina. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii, numai bine!
                        Revin cu rezolvarea problemei mele, a durat ceva ce-i drept. Am chemat un meserias si a tras motorina pe toate furtunasele de la pompa de injectie(a inghitit ceva motorina) si pana la urma mi l-a pornit. Omu' mi-s zis sa rezolv cu aerul de pe furtunasele de la pompa de injectie si sa curat rezervorul ca e posibil sa am impuritati(intr-adevar gasisem sita dinaintea filtrului de motorina imbacsita) si asa m-am apucat sa dau jods rezervorul, o operatiune destul de complicata intrucat tre' sa dai jos si cardanul si plasticaraia de pe acolo, toba finala si niste tablite de protectie, chiar am demontat si puntea pe partea dreapta intrucat nu iesea gura de alimentare care e pe rezervorul din dreapta. Mare mizerie nu am gasit in rezervor, insa am dat de o pelicula cauciucata ca sa zic asa. Am deschis gurile acelea de vizionare de pe fiecare jumatate a rezervorului unde ma asteptam sa gasesc niste site,sorburi ceva de genul, nu a fost cazul, am clatit bine cu motorina, apoi am sters bine cu o carpa curata si l-am pus la loc. Rezultatul: acum porneste in fiecare dimineata la prima cheie cu tot cu bulele de aer de pe furtunase.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF