Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Oprit in mers, nu se mai accelera

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprit in mers, nu se mai accelera

    Va salut, asa cum spune si titlul mi s-a oprit motorul in mers fara nici o alta simptoma anterioara, am simtit o ezitare, am accelerat la "blana" si motorul abia mai mergea la relanti, dupa care s-a oprit si nici n-a mai pornit. M-am gandit ca e din alimentare, ceva impuritati din rezervor, am alimentat pe direct dintr-un bidon si tot nu porneste, probabil nu mai deschide ceva pe acolo si nu mai vine motorina. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii, numai bine!

  • #2
    Originally posted by marian_samo View Post
    Va salut, asa cum spune si titlul mi s-a oprit motorul in mers fara nici o alta simptoma anterioara, am simtit o ezitare, am accelerat la "blana" si motorul abia mai mergea la relanti, dupa care s-a oprit si nici n-a mai pornit. M-am gandit ca e din alimentare, ceva impuritati din rezervor, am alimentat pe direct dintr-un bidon si tot nu porneste, probabil nu mai deschide ceva pe acolo si nu mai vine motorina. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii, numai bine!
    A omis: e vorba de un C250 diesel, 1994, pompa injectie 5 in linie.

    Comment


    • #3
      Buna, este un senzor de pozitie pe volanta, asta daca e dus nu mai porneste veci!
      Pe tester la-ti pus?
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacob View Post
        Buna, este un senzor de pozitie pe volanta, asta daca e dus nu mai porneste veci!
        Pe tester la-ti pus?
        Inca nu l-am pus pe tester, urmeaza sa-l duc la un tester, e ceva electronic asta e clar.

        Comment


        • #5
          Pot fi multe cauze, incepand cu senzorii, injectoare, pompa, valve, etc. A facut dintr-o data sau a dat semne anterioare? Adica in ultima vreme cum pornea? In legatura cu bulele de aer despre care spuneai pe privat nu cred ca sunt vinovate in totalitate. De regula cand ai bule porneste mai lung, dar pana la urma o ia din loc (sau merge neregulat). Daca nu mai porneste deloc e posibil sa fie vre un senzor (sau altceva mai grav). Mergi si pune-o pe tester si vezi ce zice.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Pune-l pe tester la PIT.Eu spun ca se rezolva..

            Comment


            • #7
              Daca nui dati de cap, vin eu si va zic ce trebuie. O sa vin des prin Tulcea.
              Originally posted by Mihai_v View Post
              Pune-l pe tester la PIT.Eu spun ca se rezolva..

              Comment


              • #8
                Salut am avut si eu problema asta,mergeam si dintr-o data masina na mai avut putere si sa oprit Daca o lasi o jumatate de ora sau o ora sa se raceasca motoru porneste ,asa faceam cand se oprea stateam o ora sau o jumate de ora si plecam din loc.Bafta cu rezolvarea problemei

                Comment


                • #9
                  Originally posted by haddess View Post
                  Pot fi multe cauze, incepand cu senzorii, injectoare, pompa, valve, etc. A facut dintr-o data sau a dat semne anterioare? Adica in ultima vreme cum pornea? In legatura cu bulele de aer despre care spuneai pe privat nu cred ca sunt vinovate in totalitate. De regula cand ai bule porneste mai lung, dar pana la urma o ia din loc (sau merge neregulat). Daca nu mai porneste deloc e posibil sa fie vre un senzor (sau altceva mai grav). Mergi si pune-o pe tester si vezi ce zice.
                  Problema asta mi-a aparut brusc, nu s-a mai accelerat si s-a oprit deodata. O problema mai veche sunt bulele de aer pe conducte, dar mergea bine motorul, nu galopa, mergea rotund. Si am o ciudatenie pe care n-am inteles-o si am asteptat sa mi se confirme din nou. Am masina din august 2009, am luat-o cu o problema la ora respectiva, era aprins EDC-ul si cateodata nu pornea usor la prima cheie ca si cum avea aer pe instalatie, am pus problema pe seama EDC-ului. Din momentul in care a scazut temperatura afara incepand cu octombrie mi-a pornit la prima cheie chiar si la temperaturi scazute(-19 grade), EDC-ul era tot aprins dar pornea bine(ulterior am pus-o pe tester si am schimbat senzorul de acceleratie si am rezolvat cu EDC-ul). Din martie-aprilie cand s-a mai incalzit afara iar a inceput sa manifeste aceeasi simptoma, pornea greu dimineata ca si cum avea aer, foarte rar o lua la prima cheie). Acum de cand s-a racit afara iar pornea la prima cheie, am pus-o pe tester si nu dadea nimic, nu-mi explic de ce cand e cald afara nu prea porneste iar cand e frig o ia la prima cheie, ciudat nu? Am intrebat mai multi meseriasi si nu-si explicau nici ei, unii spuneau ca vara motorina e mai fluida si imi prinde aer pe la o-ring-urile de la bateria de filtru, le-am schimbat si tot asa.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mihai_v View Post
                    Pune-l pe tester la PIT.Eu spun ca se rezolva..
                    Am vb cu PIT, sa il chem cu tester-ul, dar mai astept un raspuns de la cineva. Mersi de sfat.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Daca nui dati de cap, vin eu si va zic ce trebuie. O sa vin des prin Tulcea.
                      Daca n-o rezolv local apelez la tine, am mai fost pe la tine la Medgidia , aveam probleme cu EDC-ul. Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marian_samo View Post
                        Va salut, asa cum spune si titlul mi s-a oprit motorul in mers fara nici o alta simptoma anterioara, am simtit o ezitare, am accelerat la "blana" si motorul abia mai mergea la relanti, dupa care s-a oprit si nici n-a mai pornit. M-am gandit ca e din alimentare, ceva impuritati din rezervor, am alimentat pe direct dintr-un bidon si tot nu porneste, probabil nu mai deschide ceva pe acolo si nu mai vine motorina. Daca ati mai intalnit ceva asemanator, astept sugestii, numai bine!
                        Revin cu rezolvarea problemei mele, a durat ceva ce-i drept. Am chemat un meserias si a tras motorina pe toate furtunasele de la pompa de injectie(a inghitit ceva motorina) si pana la urma mi l-a pornit. Omu' mi-s zis sa rezolv cu aerul de pe furtunasele de la pompa de injectie si sa curat rezervorul ca e posibil sa am impuritati(intr-adevar gasisem sita dinaintea filtrului de motorina imbacsita) si asa m-am apucat sa dau jods rezervorul, o operatiune destul de complicata intrucat tre' sa dai jos si cardanul si plasticaraia de pe acolo, toba finala si niste tablite de protectie, chiar am demontat si puntea pe partea dreapta intrucat nu iesea gura de alimentare care e pe rezervorul din dreapta. Mare mizerie nu am gasit in rezervor, insa am dat de o pelicula cauciucata ca sa zic asa. Am deschis gurile acelea de vizionare de pe fiecare jumatate a rezervorului unde ma asteptam sa gasesc niste site,sorburi ceva de genul, nu a fost cazul, am clatit bine cu motorina, apoi am sters bine cu o carpa curata si l-am pus la loc. Rezultatul: acum porneste in fiecare dimineata la prima cheie cu tot cu bulele de aer de pe furtunase.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF