Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

intra greu in viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A incercat cineva cu faza - scos 300ml de ulei din cutie ? A functionat ?
    MB 180C Sport Coupe W203

    Comment


    • #17
      Salut

      Se intampla sa si ''sara'' din viteza I? La mine, MB C 220 CDI din 2001 cand se incalzeste se intampla sa sara din viteza I cand plec de pe loc.
      A mai intalnit cineva problema?

      Comment


      • #18
        Da, eu ! Inca nu am rezolvat-o ! Am si problema cu intratul greu in treptele1 si 2 la rece. Am schimbat uleiul din cutie cu ulei original MB, am scos 300 ml, nu s-a imbunatatit situatia :-(

        Comment


        • #19
          Originally posted by dr_liviu_marcu View Post
          Da, eu ! Inca nu am rezolvat-o ! Am si problema cu intratul greu in treptele1 si 2 la rece. Am schimbat uleiul din cutie cu ulei original MB, am scos 300 ml, nu s-a imbunatatit situatia :-(
          La fel patesc si io; solutie ca sa nu mai sara din viteza 1 : bag in viteza,pun usor masina in miscare apoi mai apas inca o data ambreajul si mai imping o data in levier, simt uneori cum mai intra putin dar complet in viteza.

          Timoneria o aveam dereglata cand am cumparat-o;in punctul mort levierul statea inclinat spre dreapta,astfel ca uneori cand incercam sa cuplez a-2-a,dadea sa intre in marsariere R. Timoneria se regleaza usor...
          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

          Comment


          • #20
            Bucsele de la timonerie,3 la numar,si putin reglaj...

            Comment


            • #21
              S-a gandit cineva sa schimbe lichidul de frana?
              Eu am schimbat de curand uleiul la cutie si parca tot asa intra, a mai ramas varianta asta cu lichidul de frana dar nu ma incumet
              W203 - 2001

              Comment


              • #22
                Dar ce treaba sa aiba lichidul de frana cu intratul in viteze??? Eu zic ca nu are. Asa ca raman variantele enumerate: ori pb de timonerie, ori lichidul din cutie, ori pe la ambreiaj. Si eu intampin aceeasi pb. la fierul meu, dar doar cand e rece afara. Trebuie sa studiez si eu pb. si revin
                The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Caponne View Post
                  Dar ce treaba sa aiba lichidul de frana cu intratul in viteze??? Eu zic ca nu are. Asa ca raman variantele enumerate: ori pb de timonerie, ori lichidul din cutie, ori pe la ambreiaj. Si eu intampin aceeasi pb. la fierul meu, dar doar cand e rece afara. Trebuie sa studiez si eu pb. si revin
                  Pai ambreiajul este asistat hidraulic si il ajuta presiunea din circuitul de franare.
                  Ia de citeste aici... pana si Loganu are...

                  Last edited by nickbal; 03-25-2011, 22:10 PM.
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #24
                    DA! Chestia asta nu am luat-o in calcul. Interesanta treaba.
                    The road is too long, life is too short to drive anything less than a Mercedes

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nickbal View Post
                      Pai ambreiajul este asistat hidraulic si il ajuta presiunea din circuitul de franare.
                      Ia de citeste aici... pana si Loganu are...

                      http://www.clubmercedes.ro/probleme-...eiaj+hidraulic
                      Chiar nu stiam de treaba asta ... foarte interesant !!!
                      Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                      Comment


                      • #26
                        Salut
                        Astazi dupa o "japca" asupra vitezei I-a (precizez ca si mai inainte de asta "agata" la a I-a si intra greu) a renuntat definitiv sa mai intre intr-a I-a si a II-a. S-a lasat si cu miros de ambreiaj. Insa dupa o verificare, treaba s-a rezolvat ieftin (30 de lei). Mecanicul (sa-i dea Dumnezeu sanatate) a intreptat una din tijele de la timonerie si am scapat.

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara in legatura cu intratu mai greu in viteza am avut si eu aceasta problema, incercati sa ridicati pielea dupa maneta schimbatorului aveti ceva de demontat si ve-ti vedea la un moment dat o `bucsa` din plastic alb care are un arc selector. Daca aveti joc sau bucati rupte la margini din aceea bucsa trebuia sa o schimbati , reglati cablurile de la timonerie e pe cabluri timoneria si totul va functiona cum ar trebuii. Asta in cazul in care fara sa va da-ti seama a-ti putut baga in a I foarte usor si in a II-a la fel, (ma refer atunci cand nu sunteti concentrat sa zic asa nu stiu exact cum sa ma exprim dar cred ca intelegeti ce vreau sa zic. Si eu cum eram obisnuit sa bag mai tare sa imping mai tare de maneta de multe ori o prindeam sa intre foarte usor si ramaneam surpins ce usor a intrat si verificam sa vad sigur e in viteza). Asta daca la schimbarea din I in II trebuie sa tine-ti catre voi adica sa trageti in stanga de maneta sa intre usor - e aceea bucsa de care am zis mai sus in cazul acesta care l-am explicat.

                          Comment


                          • #28
                            Userul Pintiuta are dreptate, ii confirm teoria, la fel este si la mine .Stima!

                            Comment


                            • #29
                              Salutare,
                              Stiti un mecanic bun prin Bucuresti care sa-si poata da cu parerea de ce nu intra usor in viteza 1 si eventual sa si repare daca e cazul?

                              Comment


                              • #30
                                Andi ia legatura cu userul automaticul lucreaza la casa auto e meserias in cutii de viteza automate si sigur iti poate rezolva si problema ta. Are numarul de telefon la profil.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF