Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scoate fum pe langa injector

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scoate fum pe langa injector

    Salut am o problema la un MB c200 W203 din 2006 azi am observat ca sufla fum pe linga un injector care ar fi cauza si ce sfaturi dati. VA MULTUMESC.

  • #2
    Originally posted by Tudor040790 View Post
    Salut am o problema la un MB c200 W203 din 2006 azi am observat ca sufla fum pe linga un injector care ar fi cauza si ce sfaturi dati. VA MULTUMESC.

    Salut,
    Cauza ar fi neetansarea...Problema nu este greu de rezolvat, trebuie sa cumperi o saiba din cupru dar nu orice saiba pentru ca trebuie cea originala pentru mercedes pentru ca pe urma iar scoate fum...Se scoate injectorul se curata locul si injectorul dupa care pui saiba si bagi injectorul la loc il strangi si pe urma pornesti o lasi la relanti' nitel dupa care o turezi si nu ar mai trebui sa scoata fum pe langa el.

    PS:Aceasta operatiune o poti face chiar tu, nu este complicat.

    Comment


    • #3
      Originally posted by ZNA View Post
      Salut,
      Cauza ar fi neetansarea...Problema nu este greu de rezolvat, trebuie sa cumperi o saiba din cupru dar nu orice saiba pentru ca trebuie cea originala pentru mercedes pentru ca pe urma iar scoate fum...Se scoate injectorul se curata locul si injectorul dupa care pui saiba si bagi injectorul la loc il strangi si pe urma pornesti o lasi la relanti' nitel dupa care o turezi si nu ar mai trebui sa scoata fum pe langa el.

      PS:Aceasta operatiune o poti face chiar tu, nu este complicat.
      Salut da ii vro problema daca umblu asa o vreme pot aparea si alte probleme.Multumes mult de ajutor

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tudor040790 View Post
        Salut da ii vro problema daca umblu asa o vreme pot aparea si alte probleme.Multumes mult de ajutor
        Daca umblii asa o vreme apar urmatoarele : ti se cam imbacseste filtru de polen care este deasupra bateriei de la fumu acela scos pe urma cand dai drumu la aer o sa miroasa nitel a motorina in masina, deasemenea cand opresti masina si te dai jos din ea o sa simti usor un miros de motorina, se aude si motorul altfel pentru ca nu etanseaza cum trebuie...
        In orce caz o saiba de cupru de mercedes este cam 20-25 de RON depinde de unde o cumperi iar schimbarea ei dureaza cam jumatate de ora.

        Toate cele bune

        Comment


        • #5
          Saiba originala e 5 lei , am schimbat eu recent.Am dat 45 de lei pe 4 saibe cu tot cu 4 suruburi de prindere ale injectorului.Apropo , cand umbli la injectoare , se schimba si surubul de prindere.

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigorean View Post
            Saiba originala e 5 lei , am schimbat eu recent.Am dat 45 de lei pe 4 saibe cu tot cu 4 suruburi de prindere ale injectorului.Apropo , cand umbli la injectoare , se schimba si surubul de prindere.
            Chiar foarte ieftina 5 lei de aceea am zis ca pretul difera in functie de magazin dar nu credeam ca sunt atat de ieftine intr-unele locuri

            Comment


            • #7
              Indicat ar fi sa mergi cu cod mercedes la magazin , ca sa nu te trezesti ca iti da ceva universal pentru injectoare common-rail , ca nu sunt la fel saibele , si e riscant.Te poti trezi ca apare iar problema.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tudor040790 View Post
                Salut am o problema la un MB c200 W203 din 2006 azi am observat ca sufla fum pe linga un injector care ar fi cauza si ce sfaturi dati. VA MULTUMESC.
                Salut azi s-a aprins in bord Lampã de control diagnostic motor oare sa aiba legatura cu suflatul pe limga injector.Va multumesc pt raspunsuri

                Comment


                • #9
                  Depinde.Poate avea legatura sau nu.Mergi la tester si noteaza codul de eroare.

                  Comment


                  • #10
                    Daca problema fumului s-a accentuat, e posibil ca de aceea sa iti fi aparut martorul "engine check", deoarece pe acolo scapa compresie. Parerea mea: mergi intai si inlocuieste saiba (care oricum trebuie schimbata) si daca martorul nu se stinge mergi dupa aceea la tester, ca sa nu dai banii dinainte de pomana. E posibil chiar si dupa ce schimbi saiba sa ramana aprins. Unii martori (dupa cum am mai citit) nu se sting decat dupa ce se sterge alarma din calculator, chiar daca problema a fost rezolvata.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Cel cu check engine se poate sterge si dupa un numar de porniri a motorului , asta daca nu s-a mai detectat alarma.La SRS de exemplu , eroare poate sa fi aparut o data , insa martorul va ramane aprins permanent.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        Indicat ar fi sa mergi cu cod mercedes la magazin , ca sa nu te trezesti ca iti da ceva universal pentru injectoare common-rail , ca nu sunt la fel saibele , si e riscant.Te poti trezi ca apare iar problema.
                        Salut am fost la reprezentanta la mercedes sa cumpar saiba pentru injector si cand am vrut sa ii dau talonu a zis ca nu ii nevoie ca ca is la fel saibele la CDI si costa 1 euro bucata.Ii posibil daca desfac injecrorul sa nu potriveasca saiba.Daca o schimb de pe injector trebuie desfacuta conducta de motorina si primeste aier nu trebuie aerisit ceva sau numai il pun la loc si incerc sa pornesc. Multumesc mult de ajutor

                        Comment


                        • #13
                          Pentru Mercedes CDI sunt toate la fel , dar pentru common rail universal gasesti care arata altfel .De asta ziceam.Se scoate tur(linia de presiune care vine din rampa) si retur , aerisirea se face relativ simplu.Dai la automat pana o ia , sau pui motorina printr-o conducta de la filtru pana se incarca cat mai mult.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by grigorean View Post
                            Pentru Mercedes CDI sunt toate la fel , dar pentru common rail universal gasesti care arata altfel .De asta ziceam.Se scoate tur(linia de presiune care vine din rampa) si retur , aerisirea se face relativ simplu.Dai la automat pana o ia , sau pui motorina printr-o conducta de la filtru pana se incarca cat mai mult.
                            salut azi am inceract sa scot injectorul dar fara succes exista ceva metoda anume ?? multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Extractor cu ciocan inertial si furca se foloseste daca poti scoate brida.
                              Daca brida e intepenita , se foloseste ciocan inertial , cu un niplu care se infileteaza pe corpul injectorului dupa ce , in prealabil , demontezi bobina.
                              Spor.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF