Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scoate fum pe langa injector

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scoate fum pe langa injector

    Salut am o problema la un MB c200 W203 din 2006 azi am observat ca sufla fum pe linga un injector care ar fi cauza si ce sfaturi dati. VA MULTUMESC.

  • #2
    Originally posted by Tudor040790 View Post
    Salut am o problema la un MB c200 W203 din 2006 azi am observat ca sufla fum pe linga un injector care ar fi cauza si ce sfaturi dati. VA MULTUMESC.

    Salut,
    Cauza ar fi neetansarea...Problema nu este greu de rezolvat, trebuie sa cumperi o saiba din cupru dar nu orice saiba pentru ca trebuie cea originala pentru mercedes pentru ca pe urma iar scoate fum...Se scoate injectorul se curata locul si injectorul dupa care pui saiba si bagi injectorul la loc il strangi si pe urma pornesti o lasi la relanti' nitel dupa care o turezi si nu ar mai trebui sa scoata fum pe langa el.

    PS:Aceasta operatiune o poti face chiar tu, nu este complicat.

    Comment


    • #3
      Originally posted by ZNA View Post
      Salut,
      Cauza ar fi neetansarea...Problema nu este greu de rezolvat, trebuie sa cumperi o saiba din cupru dar nu orice saiba pentru ca trebuie cea originala pentru mercedes pentru ca pe urma iar scoate fum...Se scoate injectorul se curata locul si injectorul dupa care pui saiba si bagi injectorul la loc il strangi si pe urma pornesti o lasi la relanti' nitel dupa care o turezi si nu ar mai trebui sa scoata fum pe langa el.

      PS:Aceasta operatiune o poti face chiar tu, nu este complicat.
      Salut da ii vro problema daca umblu asa o vreme pot aparea si alte probleme.Multumes mult de ajutor

      Comment


      • #4
        Originally posted by Tudor040790 View Post
        Salut da ii vro problema daca umblu asa o vreme pot aparea si alte probleme.Multumes mult de ajutor
        Daca umblii asa o vreme apar urmatoarele : ti se cam imbacseste filtru de polen care este deasupra bateriei de la fumu acela scos pe urma cand dai drumu la aer o sa miroasa nitel a motorina in masina, deasemenea cand opresti masina si te dai jos din ea o sa simti usor un miros de motorina, se aude si motorul altfel pentru ca nu etanseaza cum trebuie...
        In orce caz o saiba de cupru de mercedes este cam 20-25 de RON depinde de unde o cumperi iar schimbarea ei dureaza cam jumatate de ora.

        Toate cele bune

        Comment


        • #5
          Saiba originala e 5 lei , am schimbat eu recent.Am dat 45 de lei pe 4 saibe cu tot cu 4 suruburi de prindere ale injectorului.Apropo , cand umbli la injectoare , se schimba si surubul de prindere.

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigorean View Post
            Saiba originala e 5 lei , am schimbat eu recent.Am dat 45 de lei pe 4 saibe cu tot cu 4 suruburi de prindere ale injectorului.Apropo , cand umbli la injectoare , se schimba si surubul de prindere.
            Chiar foarte ieftina 5 lei de aceea am zis ca pretul difera in functie de magazin dar nu credeam ca sunt atat de ieftine intr-unele locuri

            Comment


            • #7
              Indicat ar fi sa mergi cu cod mercedes la magazin , ca sa nu te trezesti ca iti da ceva universal pentru injectoare common-rail , ca nu sunt la fel saibele , si e riscant.Te poti trezi ca apare iar problema.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tudor040790 View Post
                Salut am o problema la un MB c200 W203 din 2006 azi am observat ca sufla fum pe linga un injector care ar fi cauza si ce sfaturi dati. VA MULTUMESC.
                Salut azi s-a aprins in bord Lampã de control diagnostic motor oare sa aiba legatura cu suflatul pe limga injector.Va multumesc pt raspunsuri

                Comment


                • #9
                  Depinde.Poate avea legatura sau nu.Mergi la tester si noteaza codul de eroare.

                  Comment


                  • #10
                    Daca problema fumului s-a accentuat, e posibil ca de aceea sa iti fi aparut martorul "engine check", deoarece pe acolo scapa compresie. Parerea mea: mergi intai si inlocuieste saiba (care oricum trebuie schimbata) si daca martorul nu se stinge mergi dupa aceea la tester, ca sa nu dai banii dinainte de pomana. E posibil chiar si dupa ce schimbi saiba sa ramana aprins. Unii martori (dupa cum am mai citit) nu se sting decat dupa ce se sterge alarma din calculator, chiar daca problema a fost rezolvata.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Cel cu check engine se poate sterge si dupa un numar de porniri a motorului , asta daca nu s-a mai detectat alarma.La SRS de exemplu , eroare poate sa fi aparut o data , insa martorul va ramane aprins permanent.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        Indicat ar fi sa mergi cu cod mercedes la magazin , ca sa nu te trezesti ca iti da ceva universal pentru injectoare common-rail , ca nu sunt la fel saibele , si e riscant.Te poti trezi ca apare iar problema.
                        Salut am fost la reprezentanta la mercedes sa cumpar saiba pentru injector si cand am vrut sa ii dau talonu a zis ca nu ii nevoie ca ca is la fel saibele la CDI si costa 1 euro bucata.Ii posibil daca desfac injecrorul sa nu potriveasca saiba.Daca o schimb de pe injector trebuie desfacuta conducta de motorina si primeste aier nu trebuie aerisit ceva sau numai il pun la loc si incerc sa pornesc. Multumesc mult de ajutor

                        Comment


                        • #13
                          Pentru Mercedes CDI sunt toate la fel , dar pentru common rail universal gasesti care arata altfel .De asta ziceam.Se scoate tur(linia de presiune care vine din rampa) si retur , aerisirea se face relativ simplu.Dai la automat pana o ia , sau pui motorina printr-o conducta de la filtru pana se incarca cat mai mult.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by grigorean View Post
                            Pentru Mercedes CDI sunt toate la fel , dar pentru common rail universal gasesti care arata altfel .De asta ziceam.Se scoate tur(linia de presiune care vine din rampa) si retur , aerisirea se face relativ simplu.Dai la automat pana o ia , sau pui motorina printr-o conducta de la filtru pana se incarca cat mai mult.
                            salut azi am inceract sa scot injectorul dar fara succes exista ceva metoda anume ?? multumesc

                            Comment


                            • #15
                              Extractor cu ciocan inertial si furca se foloseste daca poti scoate brida.
                              Daca brida e intepenita , se foloseste ciocan inertial , cu un niplu care se infileteaza pe corpul injectorului dupa ce , in prealabil , demontezi bobina.
                              Spor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF