Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Epc??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Epc??

    BUNA
    Acum vreo doua zile mi sa oprit masina intre Bucuresti si Ploiesti si mi-a aparut in bord EPC (ENERGI POWER CONTROL) am chemat un mecanic cu un tester si mi-a zis ca ori e pompa ori nu stiu ce valvula care este in capatul opus al motorului undeva sub stergatoare .
    Dupa vreo 30 de minute masina a pornit dar greu dupa vreo 5 sau 6 secunde si acuma tot asa porneste greu mai ales cand e cald motorul nu stiu sa fie ca am bagat niste motorina de la cineva?dar cine mi-a dato nu cred sa -mi dea motorina rea ,nu stiu cum sa fac sa verific daca pompa e de vina sau valvula sau ce poate avea ,a mai cineva asa ceva problema ?

    MULTUMESC

  • #2
    Ma cam bufneste rasul, ca ai patit exact ca mine, desi nu ar trebui. Uita-te aici http://www.clubmercedes.ro/se-aprind...35.html?t=1335 Ti-ai bulit un injector si scapa presiune pe retur. Motorul porneste cand atinge presiunea de 14bari pe rampa de injectoare, dar daca unul dintre ele scapa prea mult porneste greu sau deloc. Eu l-am reconditionat cu 450ron si acum merge bine. Nu mai lua zeama decat de la cine ai incredere ca e buna. Cu siguranta pot spune ca motorina a fost "masluita".
    Last edited by haddess; 08-21-2010, 00:45 AM.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Mergi totusi si fa un test cu eprubete la injectoare inainte sa te apuci sa le schimbi. Asa afli cel mai sigur care e de vina.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Buna
        Un test de eprubete ar insemna sa-mi scoata injectoarele afara?
        Am uitat sa precizez ca numai am martorul de EPC in bord cred ca mi l-a sters mecanicul cu testerul

        Comment


        • #5
          Pentru siguranta ta (si a altora) in trafic mergi si fa totusi testul. Dureaza 5 minute si nu te costa mai nimic (ii dai mecanicilui 5-10ron). Nu de alta, dar si mie incepuse sa imi porneasca bine cand am plecat in Delta (daca ai citit postul meu din celalalt topic). La intoarcere insa mi s-a oprit motorul la 130km/h. Crede-ma ca la viteza aia nu vrei sa ramai fara servo frana si servo directie. Sa dea Dumnezeu sa nu iti mai apara, dar numai eu stiu cate ape m-au trecut in momentul ala, ca apasam pe frana cu ambele picioare sa o opresc.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Deci pana la urma sa inteleg ca poate sa fie dintr-un injector?

            Comment


            • #7
              Poate fi si dintr-un injector.Fa testul cu eprubete si te edifici.Stii clar daca a fost problema din cauza motorinei luate , sau coincidenta , si chiar este un injector problematic.

              Comment


              • #8
                Tot citesc si ma minunez. Dar nu zice nimeni nimic despre ce masina este vorba, ce caroserie, ce motor. Ma lumineaza si pe mine cineva?

                Comment


                • #9
                  Banuiesc ca ar fi vorba despre un C220 CDI...

                  Comment


                  • #10
                    Eu sunt de fapt sigur, ca e un W203 200cdi. Dar asta dupa cautari. Si, daca lumea isi expune problema spre rezolvare, ar trebui sa puna toate datele problemei. Ca sa stie lumea ce sa raspunda. Pentru ca sunt unii care chiar nu stiu sa caute dupa user, dupa thread, etc.

                    Trecand ontopic, valvula aia de care vorbea mecanicul este posibil sa fie senzorul din capul rampei de presiune. Cel din spatele motorului. De obicei se duc garniturile de teflon din varful senzorului (au un diametru de vreo 2mm). Din cauza aia, nu creste presiunea in rampa si ai probleme la pornire. O solutie provizorie ar fi badijonarea garniturii vechi cu banda de teflon. Tine in functie de cat de bine se face badijonarea. Poate sa tina o zi sau cateva luni. Operatiunea se poate repeta pana la inlocuirea garniturilor.

                    Atasez o poza cu un 320CDI. Am incercuit cu rosu senzorul buclucas.

                    Late edit: Am pus si o poza cu senzorul. Se observa garniturile albe din capatul ce intra pe rampa. Alea se toaca de la presiune. Sa scoti senzorul e o operatiune de 10 minute. Sa bandajezi garniturile dureaza 3 minute.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Adevarul e ca mergem cam pe intuitie, dar tinand cont ca omul a spus ca a bagat motorina proasta de obicei primele care cad sunt injectoarele. Am mai auzit ceva cazuri cu alte masini. Dar e posibil sa fie si din senzorul de presiune din rampa. Prin testul cu eprubete isi poate da seama prin eliminare si nici mult nu il costa aceasta constatare.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Da este un 200 cdi model 2002 imi cer scuze ca nu am facut referire la datele masinii, dar poate undeva ma si indoiesc de motorina am luato din camionul unui prieten un camion marca volvo si eu am traso nu sa zic ca mi-a dato el si volvo are undeva cam acelasi sistem de injectie conmo rail nu stiu ce sa zic ,acuma ramane sa ma duc la un mecanic sa-mi faca testul cu eprubete

                        VA MULTUMESC

                        Comment


                        • #13
                          Da de aceasta valvula mi-a zis mecanicul de care zice ANDREI_PREOTEASA sau zicea ca poate sa fie pompa ce e in capatul opus valvulei

                          Comment


                          • #14
                            O fi el volvo mestere, dar macar ai trecut-o prin sita? Ca oi fi tras mizerie din rezervorul lui. E prea mare coincidenta ca sa nu fie de la motorina.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              Da un lucru e clar nu are presiune suficienta la pornire, trebuie reparata aici in tara ca daca ma duc dincolo o sa ma usuce de bani pentr-u ca masina e inscrisa pe spania

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF