Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accelereaza in reprize mai ales la schimbatul vitezelor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accelereaza in reprize mai ales la schimbatul vitezelor

    Ziua buna! Sunt posesorul unui Mercedes c200 cdi, an 2000, w203, 116cp. Cam de 2 saptamani pe langa problemele pe care le are masina...si pe care inca ma chinui sa le rezolv...(modul esp defect, modul electroventilator si nefunctionarea AC) acum am o problema si mai grava Cand accelerez intra in frana de motor....iau piciorul de pe acceleratie iar cand o apas din nou isi revine....face asa de fiecare data cand schimb vitezele si am abservat ca se intampla si in mers...in accelerare (pur si simplu parca ii taie alimetarea si intra in frana de motor).
    Am fost azi la un tester si mi-a dat urmatoarele erori:
    -P 1636 valva electrica aspiratie;
    -P 1189 control dispozitiv divers de functionare admisie;
    As vrea sa stiu ce inseamna aceste erori si ce sa schimb
    Va rog sa ma ajutati! Stima
    Last edited by mircea600sel; 08-28-2010, 21:59 PM.

  • #2
    Nu mai e nimeni pe aici

    Comment


    • #3
      Verifica siguranta,am avut acelasi cod si era o siguranta arsa,pentru P 1636
      Codul P1189 pare a fi ceva furtun de vacum pe la admisie,de acolo pleaca si problema ca i-ti taie din putere la motor adica se franeaza.

      Comment


      • #4
        Am cautat la sigurante si intradevar am gasit o siguranta arsa....am schimbat-o dar problema persista.... O sa merg din nou la tester sa vad ce imi zice pentru ca cel de ieri nu a fost prea precis in legtura cu admisia! De asemenea am incercat si o pampa de vacuum de la admisie(am imprumutat-o de la un prieten) dar nu pare sa fie din ea pentru ca si cu aia face la fel! Pompa de vacuum de la turbo( sper sa nu zic prostii) am schimbat-o in februarie cand nu imi sarea de 3000....asa ca nu cred ca mai are vreo legatura! Astept pareri pentru ca nu stiu la ce sa mai umblu( si duminica vreau sa plec cu ea la mare!!! Stima

        Comment


        • #5
          Poate fi ceva legat de vacuumul ce comanda EGR.Sau presiunea din admisie.

          Comment


          • #6
            Am fost ieri la tester(unul profesional) si intradevar am o eroare la admisie insa aceasta functioneaza perfect! Azi am descoperit si de unde vine acceleratia in reprize.... si anume: stopul pe frana mi-a ramas blocat din cauza pistonasului care il aprinde(aflat pe dispozitivul de franare) iar in momentul cand schimbam viteza si ridicam piciorul de pe ambreiaj atingea ceva care il misca si imi stingea stopul pentru 1 secunda dupa care ramanea aprins din nou; si tot azi am aflat ca masina este prevazuta cu un senzor care in momentul cand eshti in accelerare si se aprinde frana intra automat in frana de motor, trebuind sa iei piciorul de pe acceleratie si sa apesi din nou ca sa isi revina! Acest lucru mi se intampla si mie la schimbatul vitezelor odata cu licarirea stopului.... dar ma bucur ca s-a rezolvat! Sper sa ajute pe cineva ceea ce am incercat eu sa explic pentru ca mie unu mi-a dat mari batai de cap !! Numai bine

            Comment


            • #7
              Salutare!!
              Stie cineva de la ce ar putea sa stea aprins EPC in bord?? Am mai citit si alte postari, dar la mine nu seamana cu nimic, in sensul ca masina nu mi s-a oprit in mers si nu am probleme cu pornirea asa cum s-a intamplat la alti colegi.... Pur si simplu m-am trezit cu el in bord... Ce ar putea fi :-??
              Va multumesc!

              Comment


              • #8
                Electronic power control.Inca nu s-a oprit.Filtrul de combustibil cand a fost schimbat?Ceva tester dedicat marcii ai unde sa faci?

                Comment


                • #9
                  Acum 3 luni am schimbat filtru de motorina.... Saptamana trecuta am fost la tester.... si chiar mi-a sp ca injectoarele functioneaza perfect si presiunea pe cilindrii era in regula!! O sa il sun si sa mai fac o programare dar am zis mai intai sa intreb pe forum.... Mai astept pareri ! Stima

                  Comment


                  • #10
                    Am uitat sa precizez, ca acum cateva zile, cand m-am intors de la mare am luat o matza cu bara....ca urmare am ramas fara proiectorul stang care pur si simplu s-a imprastiat pe tot asfaltul zmulgandu-se din sistemul de prindere( Ar putea fii din chestia asta??pentru ca, corespunde cu perioada cand am observat epc aprins!

                    Comment


                    • #11
                      Ma ajuta si pe mine cineva ???

                      Comment


                      • #12
                        Ceea ce pot sa iti spun sigur e ca si mie mi-a aparut EPC-ul plus inca alte cateva alarme legate de ABS si nu mai stiu ce dupa ce am luat o groapa in viteza, dar au disparut dupa ce am pornit de cateva ori motorul. Nu stiu ce sa iti zic decat ca poate s-a deranjat ceva cand ti-a cazut bara. Pune-o pe o rampa si uita-te pe sub ea. Parerea mea este sa mergi la un tester dedicat Mercedes (Star Diagnosis) pe care il gasesti sigur la reprezentanta, si tot la ei poti obtine si interpretarea codurilor de eroare. Daca nu vrei sa mergi la reprezentanta poti lua legatura cu cativa colegi din Bucuresti care au acest tester. Imi pare rau ca nu te putem ajuta prea mult, dar e destul de greu de dat cu presupusul deoarece aceste erori pot fi generate de o multime de cauze.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          Vezi poate a afectat intercoolerul sau furtunele aferente.

                          Comment


                          • #14
                            Verific si va dau de veste! Sper sa fie de prin alea

                            Comment


                            • #15
                              Am ridicat-o pe rampa si m-am uitat pe dedesubt dar nu am vazut nimic nelalocul lui....Am mai miscat eu cate ceva pe acolo sa verific daca sunt prinse bine....Am verificat sigurantele....(in afara de cele din masina, cele de la motor si cele din porbagaj...mai exista si altele???)
                              Cand am pornit masina am observat ca s-a stins epc... dar nu stiu daca ar putea fi din miscatul cablurilor! Cert e ca daca se mai aprinde dau o fuga pana la tester! Va multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF