Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura apei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura apei

    La C 270 CDI W203 al meu,apa nu sare de 2 liniute peste 40grade C,adica sub 80grade C.Chiar si prin oras mers la relanti,in trafic... tot nu ridica apa mai mult,poate la vreo urcare mai lunga sa o ridice inca o liniuta,dar nu peste 80.
    E vreo problema sau asa sunt toate?
    O sa revin si cu o poza.
    Last edited by obsidianblack; 01-25-2008, 12:04 PM.
    Mercedes-Benz.The technology of seduction.

  • #2
    temperatura ideala e intre 80 si 90,la a mea c200k cand sa incalzit sta la 82-85.

    Comment


    • #3
      Sar putea ca termostatul sa nu mai inchida bine.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Eu stiu asa. La diesel arderea motorinei e ceva mai greoaie decat arderea benzinei. Si mai putin exploziva decat a benzinei. Din aceasta cauza motoarele diesel sunt ceva mai "reci" decat cele pe benzina. Asta bineinteles nu exclude o posibila defectiune a termostatului. Dar e bine sa te convingi daca el functioneaza sau nu punand mana pe radiatorul de racire. Daca el este caldut sau fierbinte atata timp cat apa apa sta in jur de 60-70 de grade pe toata suprafata lui inseamna ca termostatul nu functioneaza. daca e rece atunci e ok si ar putea fi o usoara dereglare a senzorului de temperatura sau a indicatorului de bord. La diesel apa trebuie sa fie undeva la 70-80 de grade. Depinde si la cat deschide termostatul.
        Last edited by florineasca; 01-27-2008, 18:53 PM.

        Comment


        • #5
          Nu stiu daca te ajuta dar la c230k (benzina) cea mai mare temperatura vazuta de mine a fost 93 grade (super cald afara si traseu la ora de varf in oras)....In general sade in jurul lui 85 grade

          Comment


          • #6
            baga un ochi si la vascocuplaj sa nu fie intepenit si sa mearga non-stop la turatia motorului
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              la fel cum au spus si ceilalti termostatul

              Comment


              • #8
                Am revenit cu poze.
                1. Relanti
                2. Mers constant
                Attached Files
                Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                Comment


                • #9
                  fie sonda de temperatura este defecta fie termostatul este blocat pe deschis...

                  Comment


                  • #10
                    As zice ca si eu sunt in aceeasi situatie cu tine. Adica la mers lejer in oras, pe timp rece, apa sta undeva intre 60-70 de grade. Numai ca la mine la drum intins creste temperatura apei si ajunge la 80 de grade. Vara bate spre 90, usor peste cand e f. cald si mai merge si aerul conditionat. Adica pe invers fata de ce vad la tine. Cu cat viteza e mai mare, vad ca la tine temp. apei scade in loc sa mai creasca, asa cum mie mi s-ar parea normal si firesc pt ca altul e regimul de turatii la un mers constant cu 100-120 km/h. Incep sa cred ca intradevar termostatul nu functioneaza iar din aceasta cauza, viteza crescand, curentii de aer devin mai reci iar motorul se raceste mai tare decat in cazul mersului prin oras la temperaturi ale aerului ceva mai mici si regim de turatie scazut.

                    Din ce mai stiu de la altii mai priceputi, in general dieselurile merg cu antigelul undeva in jurul temperaturii de 60-70-80 de grade in mod normal, tocmai din motivul pe care il invocam mai sus, intr-un alt post al meu. Alt lucru care influienteaza temperatura apei este la cat este tarat sa deschida termostatul. Sunt termostate care deschid si la 70 de grade fara sa fie defecte din cate stiu eu. Cel mai indicat ar fi ca termostatul sa fie dat jos si bagat intr-un vas cu apa si pus la fiert pt a-ti face o idee daca functioneaza si cam la ce temperatura se deschide. Daca nu altul nou.

                    Am mai mers cu mai multe Opeluri Astra la care am observat ca in oras acul de la apa nu se desprinde de 40 de grade nici mort. Abia la drum lung ajunge apa la 80-90 de grade. Daca vedeam numai la unul as fi banuit termostatul. Apoi am tras concluzia ca asa functioneaza ele in mod normal.

                    Cam pe langa subiect, va povesteam mai demult pe alt thread, ca am mai avut un 124, caruia nu-i functiona termostatul. Ei bine, aluia i-am administrat un termostat nou de Dacie, bagat pe furtunul care intra in radiator, cel din partea superioara, prin capatul de langa chiuloasa. Norocul a fost ca intra exact in acel furtun fara sa fie nevoie nici macar de un colier care sa-l tina exact acolo. Dupa aceasta mica modificare totul a functionat absolut normal fara sa am nici o crestere anormala de temperatura nici macar pe perioada verii. Cel mai tare s-a resimtit acest lucru in caldura din habitaclu care pana atunci cam lipsea (se incalzea greu si nu foarte tare). Asa am vandut-o si cu putin noroc cred ca mai functioneaza si acum.
                    Last edited by florineasca; 01-28-2008, 21:26 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Zborsheshte termostatul ala ratat afara de acolo si zvirle-l la tomberon. Baga un Behr nou si gata. E vro 70 de euro.

                      Comment


                      • #12
                        E clar!
                        Merci pentru sfaturi.
                        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF