Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare motor W 202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dstelian View Post
    daca tot cumperi segmenti noi, daca-mi permiti ti-as recomanda sa verifici mai intai ovalizarea camasilor (posibil sa ai doar o uzura...normala fara zgarieturi pe verticala) si cu acea cota exacta pe care o obtii la masuratoare (sau ti-o dau mecanicii daca sunt in stare si nu la ochi si nici cu organele interne/externe cum citisem mai devreme plus sa ai grija ca uzura pe fiecare cilindru in parte poate fi diferita si atunci vei lua cea mai mica dimensiune dintre ele) si mergi la uniia de se pricep sa vanda respectiv sa se uite intr-un catalog de piese auto si sa-ti dea un set de R1/R2 etc...sau poate chiar un set de la o alta masina care au cote asemanatoare. Daca esti disel sa nu cumva sa iei segmenti de benzina...difera mult intre ei in special cei de ardere. Apoi, mai ales ca vrei sa o vinzi ...nu-ti fie jena sa cumperi niste segmenti olecutica mai mari si cu mare grija inainte de ai introduce...in loc de cei 0.4 (sper sa nu gresesc) distanta intre capetele segmentului poti pili usor segmentul nou...si sa-l aduci aproape de un 0.2-0.3 Camasile fiind deja uzate/ovalizate segmentul se va forma destul de bine pe ele cu conditia sa faci o rodare linistita respectiv sa lasi motorul sa mearga in relanti chiar si o zi daca poti....asta pentru siguranta si sa nu risti o supra incingere a segmentilor ce poate duce la gripare in urma dilatarii lor...

    Daca mai pui si de-o rectificare la chiuloasa(daca este necesar), un alezaj la pragurile de supapa plus simeringuri de supapa noi, garantat pentru cel putin 50.000 de km masina se va comporta ca si noua conditia e sa stii doar tu asta. Pune si un ulei cu vascozitate mai mare ....si ...e numai buna de vanzare

    sper sa-ti fi fost de folos...nu este o practica tocmai ortodoxa dar romanul inventiv o face de pe vremea cand au aparut mb la noi in tara iar ei bagau pistoane si segmenti de aro

    toate cele bune,

    stelian
    Mersi Stelian, exact asta mi s-a spus si de catre meseriasii mei ca io oricum nu le am. In timp devin expert oricum cu masini obosite din astea.

    Acum s-a hotarat sa schimb segmentii, cuzinetii de biela si patinele de distributie.
    Se bucseaza si camasile le face dupa vechile pistoane. Pistoanele noi sunt intre 8 si 10 mil bucata
    Segmentii sunt standard, am facut comanda azi.

    O sa tin cont de rodarea segmentilor cum mi-ai zis. Mi se spusese ca segmentii se dau dupa camasa.

    Daca ar fi fost sa schimb motorul era prea dificil cu omologarea RAR si oricum nu aveam incredere intr-un motor uzat.

    E un compromis acceptabil pt mine. Sper sa fie bine pana la sfarsit.
    E bine ca baietii se pricep si stiu despre ce e vorba acolo in matzaraia de motor si nu umbla pe bajbaite.

    Comment


    • #47
      E bine ca baietii se pricep si stiu despre ce e vorba acolo in matzaraia de motor si nu umbla pe bajbaite.
      sper sa nu te lasi impresionat de cuvintele sau modul lor de exprimare. Candva am facut aceasta greseala si ma costat la final schimbarea integrala a unui motor...doar pentru ca "specialistul" ma convins prin argumente pe care nu le puteam contrazice sa fac o marlanie gen "pune foita de aluminiu subtire sub cuzineti ca merge ok" care a dus la gripare si ulterior m-am trezit cu o biela care ranjea la mine prin blocul motor.

      ai grija ce compromisuri sau riscuri iti asumi atunci cand te lasi pe mana "meseriasilor" care stiu sa dea explicatii frumoase unor fire/cabluri/componente despre care ei nu stiu nimic

      stelian

      PS: sa retii ca un motor o data inchis "cu inginerii" diverse decat originalul se va comporta mai rau decat cel facut conform unor standarde (nu discutam de tuninguri...asta ca sa nu creez confuzie cu afirmatia mea)

      Comment


      • #48
        Pe mine ma doare capul, nu mai stiu ce sa zic, astept sa vad ce iese si apoi vad eu ce fac. Acum depind de ei .

        Comment


        • #49
          asa este...ai intrat in hora joaca pana la capat.Iti doresc succes si sa dea domnul sa fie oameni de cuvant nu ca cei cu care am avut eu de a face...

          toate cele bune,

          Stelian

          Comment


          • #50
            Se bucseaza si camasile le face dupa vechile pistoane. Pistoanele noi sunt intre 8 si 10 mil bucata


            Nu spun ca este imposibil sa dai atat pe UN piston dar eu am gasit pentru un motor de 190D setul complet de pistoane intre 1000 roni, cel mai ieftin, si 2000 roni cel mai scump.

            Cauta mai bine.
            Last edited by Tossi; 01-30-2008, 15:03 PM.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF