Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare motor W 202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Segmentare motor W 202

    Buna tuturor!

    Revin cu istoricul masinii mele recent achizitionate. Avea probleme cu pierderea de ulei (1 litru la 500 km) si avea scos afara furtunul cu gazele de carter , nu mai intrau in epurator.

    Am dus masina la un meserias care se pricepe la mertzuri si altele si omul mi-a spus inainte sa desfaca motorul ca e nevoie de segmentare si bucsare .

    Este posibil sa iti dai seama de astea doar pornind de la consumul de ulei?
    Astazi ma suna omul dupa ce a desfacut motorul si imi zice ca intr-adevar trebuie bucsat ca i-a zis alticneva de la iasi. care bucseaza motoare.

    Banuiala mea e ca astia incearca sa ma incarce degeaba la bani.
    Si apoi odata ce se apuca unu sa bucseze camasile sigur nu iese la fel de bine ca in fabrica neamtzului si deci de acum incolo numai probleme or sa vina

    Exista vreun mod sa verific daca motorul e intr-adevar necesar sa fie bucsat?

    Va multumesc

  • #2
    Chemi un meseriash ce le are cu strungaria, sa bage comparatorul pe cilindri. Daca are ovalitate mare, trebuie bucshat.

    Comment


    • #3
      Unul mi-a zis aseara sa bag mana in cilindru si sa vad daca atunci cand plimb unghia pe suprafata interioara a cilindrului mi-o agata sau nu.

      Ti se pare metoda buna Dok ? Ca nu stiu de unde sa scot un strungar imediat. Si apoi ma gandesc ca o sa se supere meseriasu daca vin cu oameni care sa ii verifice spusele. Si apoi numai in ciuda imi lasa vreun surub desfacut pe unde vrea el sa-mi faca rau.

      Sau pot verifica manual daca are ovalitate mare?

      Comment


      • #4
        Manual nu potzi verifica. Iar meseriashul tau sa se supere pe banii lui. Nu pe banu altuia.
        Procesul tehnologic de masurare e de baza. Nu metode empirice, cu gheara, limba sau alte organe interne...
        Daca nea ghimeashca e meseriash, sa puna el comparatorul si sa verifice camashile... Daca nu, sa vina altul.

        Comment


        • #5
          Ai dreptate Dok, atunci cum arata comparatorul asta? E o piese standard in atelierele de strungarie?

          Comment


          • #6
            Orice strungar care se respecta are comparator ratat.

            Comment


            • #7
              Comparatorul (acul comparator) e un instrument de masura care poate masura pana si o miime de milimetru daca mai tin eu bine minte din liceu. Daca exista ovalitate in camasi ea este cel mult de ordinul sutimilor de milimetru. Deci faza aia cu bagatul ghearei in cilindru sa vezi daca se agata e exclusa din start pt ca nu poti sa-ti dai seama de o asa uzura pe pipaite.

              Consumul exagerat de ulei, daca nu exista pierderi, e o consecinta directa a uzurii segmentilor sau/si a cilindrilor. E normal ca orice mecanic cat de cat priceput sa banuiasca aceasta uzura in momentul in care aude de consum de ulei.

              Daca dok are timp si nu se supara as vrea sa ne detalieze un pic in ce ar consta asa zisa bucsare a cilindrilor. Eu din cate stiu multe motoare de Mercedes nu au camasi interioare asa cum ar avea de exemplu motorul de Dacie. Scoti camasile uzate, bagi altele noi si gata. Ele sunt alezate direct in blocul motor. Probabil uzura la astfel de camasi este "indepartata" prin aceasta bucsare daca banuiesc eu bine, care eu unul nu stiu concret in ce ar consta. Ca banuiesc ca nu-i tot una cu alezarea camasilor care stiu ce inseamna. Daca bat campii va rog corectati.
              Last edited by florineasca; 01-18-2008, 17:05 PM.

              Comment


              • #8
                E posibil sa scoata uleiul prin furtunul ala cu gaze de carter datorita uzurii segmentilor , dar pierde sigur si pe la semeringurile de la supape.

                Daca ar fi dupa mine, l-as lasa sa faca segmentarea si sa schimbe semeringurile de la supape. Daca am iar pierdere mare de ulei, as face si bucsarea.

                Bucsarea se face , am auzit si eu cu ocazia asta, prin alezarea-largirea blocului unde sunt cilindrii si apoi aplicarea unui invelis uniform pe interiorul cilindrului (camasii, dracu stie!)

                Ce parere aveti despre bucsarea asta? Cine a mai facut asa ceva la masina lui? A mai mers ca lumea dupa asta? Eu banuiesc ca nu are cum sa iasa la fel de bine cu ce au facut nemtzii in fabrica.

                Dar poate nu stiu eu si aici ma ajutati voi cu motoarele mai batrane care au avut nevoie de refacere.

                Comment


                • #9
                  Eu am avut prin 1996 nu microbus MB100 Diesel din 1989, motor OM616, pe care l-am bucsat cu camasi originale cumparate din Germania, si a mers super bine dupa bucsare, am fost foarte multumit. Nu retin pretul camasilor, cred ca toate 4 buc. au costat in jur de 800 DM la aceea vreme cumparate de la Mercedes.
                  Last edited by orca; 01-18-2008, 14:52 PM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    o astfel de reparatie o poti face si tinand cont de pretentiile pe care le mai ai de la masina si mai ales de km pe care mai ai de gand sa-i parcurgi. daca e vorba sa-i mai lungesti oleak viata se poate si doar segmenta,si binenteles semeringuri de supapa si tot ce tine de pierderea uleiului schimbat si astfel ii vei reduce consumul.o metoda de a verifica uzura cilindrilor este de a introduce un segmment nou in interiorul cilindrilor pe rand,undeva la 1,5 cm de partea superioara a cursei.daca intre capetele segmentrului apar tolerante de 1-1,2 milimetri treaca -mearga...o mai poti lungi asa,dar daca e mai mult de 2-3 milimetri,nu merita si trebuie bucsat.Un sfat:materialul bucsei(camasii introduse) sa fie dintro camasa a altui tip de motor,si atunci sunt sanse sa mearga ca nou.exemplu:am bugsat un motor de audi 100 in cinci cilindri de 2000cc cu camasi de dacia 1600(parca) si ma dus 100 de mii si asa am si vanduto si nu dadea semne de oboseala.....Asta e parerea din experienta mea!
                    Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

                    Comment


                    • #11
                      Interesant baieti , am mai vorbit cu nea meseriashu si mi-a spus ca pistoanele joaca in cilindru si de aia crede el ca trebe bucsat.
                      Pana la urma merg pe mana lui, asta care bucseaza cica e foarte bun , stie ce face... sa speram ca o sa iasa bine.

                      Eu as vrea sa mai tin masina asta cativa ani buni daca e sa mearga giugiuc. Are tot ce vrei la interior ca optiuni si greu gasesti atata comfort si la modele mai noi: scaune electrice,climatronic, piele, oglinzi pliabile electric
                      masina e superba, doar motorul sa i-l refac si as fi super multumit.

                      Comment


                      • #12
                        eu nu prea sunt de acord cu carpitul pe la nea jijel sau vasile

                        daca mai vrei sa tii masina mult mai recomandat si mai ieftin ar fi sa schimbi direct motorul.acum depinde ffff mult de cat de bun e rectificatorul

                        eu stiam ca dupa ce aduce cilindru la cota1 trebuiesc cumparate alte pistoane pt reparatia 1.nu stiu daca se gasesc pt motoarele acestea camasi.

                        ce motor ai pe masina?

                        Comment


                        • #13
                          Ca sa vad daca m-am lamurit.... Bucsarea asta e cam acelasi drac cu schimbarea traditionala a camasilor. Numai ca in plus ar fi vorba de o usoara alezare a blocului motor pt introducerea noilor camasi. Simplu. Numai ca acele camasi pot fi si de la alta marca nu neaparat Mercedes. Chiar am auzit de camasi de Dacie bagate in motor de WV. Acum vad ca merg si la Audi. Ideea e ca schimbarea motorului mi se pare mai optima dar mai costisitoare. Iar un motor daca tot il schimbi macar sa aiba nr de Km mai putin decat ala de-l schimbi.
                          Sau bagate tot camasi ca alea originale.

                          Comment


                          • #14
                            Motorul este de 180 original, benzinar desigur.

                            M-am gandit si sa schimb motorul , dar nu stiu cat m-ar costa unul la mana a doua. Si apoi nu stiu cat de bun ar fi , ca il iau dintr-o dezmembrare si kilometrajul nu ti-l spune nimeni oricum.

                            Scump e si sa fac bucsarea asta, ca am inteles ca trebuie schimbat tot setul motor
                            Segmentare - 6 mil manopera
                            Bucsare 1,5 mil / cilindru = 6 mil manopera
                            Segmenti - cam 600 mii / cilindru

                            Set motor - cam 15-20 milioane doar piesele.

                            Deci daca schimb setul complet, ies la vreo 32 de milioane

                            La cat pot gasi motor bun? Si unde?

                            Comment


                            • #15
                              Maxim 500 euro ar fi un motor, pret la care mai vine... + manopera + RAR
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF