Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare motor W 202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by orca View Post
    Din bucatica de talon ce se vede-n poza, reiasa ca ai motor de W201 (190)
    Motor Tip : OM 602, 2497 ccm, 90ps/66kW la 4600rpm

    Pe W202_C250 motorul este Tip : OM 605, 83kW sau 110kW(Turbo)
    da e de 190 mortorul 602912 numa de cerintele de la rar pt rezervor nu era clar

    Comment


    • #32
      Colegul florineasca cred ca pe buna dreptate se intreaba ce rezervor de 90 Litri vor cei de la RAR.
      Si eu zic acum dupa ce-am tot sapat in tot felul de documentatii, de unde drac or scos astia de la RAR asta cu rezervor de 90 Litri, ca nu exista asa ceva in documentatii de la Mercedes W201 sau W202. Uitate si tu aici de exemplu in link-ul asta, la ultimul rand din tabele unde scrie Tankinhalt (capacitate rezervor) si la W201 si la W202...

      Tankinhalt
      W201 circa 55 Litri; iar dupa 1988 circa 70 Litri
      W202 circa 62 Litri

      PS. Ai reusit sa si bagi vreodata in rezervor aproximativ 80-85 Litri, sau doar au scris cei de la RAR ca este rezervor de 90 Litri ?
      Last edited by orca; 01-19-2008, 18:41 PM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #33
        Nu va stresatzi. Nu ar fi prima oara cind RAR-ul bate cimpii. In practica, la W201 am intilnit numai rezervorul de 62 de litri, davon Reserve 7 litri, si cel de 70 de litri, cu 9 litri cind se aprinde rezerva, la 190E 2.6.
        Daca deja ai desfacut motorul, sper sa iasa bine. Desi, personal, am mari dubii...
        Pentru orice aspect, tot ce trebuie facut e sa intrebi.

        Comment


        • #34
          Originally posted by orca View Post
          Colegul florineasca cred ca pe buna dreptate se intreaba ce rezervor de 90 Litri vor cei de la RAR.
          Si eu zic acum dupa ce-am tot sapat in tot felul de documentatii, de unde drac or scos astia de la RAR asta cu rezervor de 90 Litri, ca nu exista asa ceva in documentatii de la Mercedes W201 sau W202. Uitate si tu aici de exemplu in link-ul asta, la ultimul rand din tabele unde scrie Tankinhalt (capacitate rezervor) si la W201 si la W202...

          Tankinhalt
          W201 circa 55 Litri; iar dupa 1988 circa 70 Litri
          W202 circa 62 Litri

          PS. Ai reusit sa si bagi vreodata in rezervor aproximativ 80-85 Litri, sau doar au scris cei de la RAR ca este rezervor de 90 Litri ?
          ce pot sa-ti spun ca inainte de sarbatori am alimentat cu 87 de litri era pina in gusa si mai era ceva in ea deci 90 sigur are .Sub ea sint 2 de 45 de litri si au locasu lor unde intra nu-s puse numa aiurea oricum la prima ocazie cind o urc pe rampa ii fac poze dedesupt

          Comment


          • #35
            Azi am vazut motorul desfacut, baietii mi-au spus ca e de jale, motorul fusese refacut si bucsat deja o data !
            Peste tot calamina si ulei, suruburi arse, blocul incins, se scorojea vopseaua de pe bloc, dovada zic ei ca motorul a fost incins.
            Ventilatorul de radiator era si el sudat , dovada iar ca motorul fusese fiert.

            Dracu stie ce a a facut ala dinaintea mea cu dansa.
            Acum nu pot sa inchid motorul la loc si sa merg ca inainte... ar pierde prea mult ulei.

            Concluzia....caut un alt motor.
            Am gasit o combinatie la Bacau, mi se ofera garantie si baietii il si monteaza.

            Acum sunt sigur ca masina are mult peste cei 300 000 de km.
            Attached Files
            Last edited by Traveler; 01-21-2008, 17:00 PM.

            Comment


            • #36
              Mai cauta si pe www.dez.ro . Sper sa te ajute.

              Comment


              • #37
                nu neaparat are peste 300000 numa daca o nimerit pe unu care no avut grija de ea pace buna.Un exemplu pot sa-ti dau si io: niste prieteni de ai mei care sunt mecanici aduc si masini defecte de dincolo si recent adica prin noiembrie o adus un c classe din 2004 cu doua pistoane sudate si masina la 80 de mii de km.Cum s-o intimplat: o luat batrinelu de neamt masina noua si o mers cu ea 80 de mii fara sa faca absolut nimic la ea schimb de ulei sau apa nimic si cind o vindut-o de pe marginea drumului luata cu platforma ca el acolo o lasat-o tot el era nervos ca ce mare reclama are mercedesu si o mers cu el numai 2 ani. Ase ca prosti sint destui nu trebuie mult sa-i cauti si pt multi masina ii o tona de fiare pe 4 roti si atit.Succes cu masina

                Comment


                • #38
                  Off topic. Mai am eu un prieten pt care a schimba o platina la o dacie inseamna a o da pe aia veche jos si a o pune la loc pe aia noua. Si pe urma vine la mine si intreaba de ce nu merge. Si eu tot ii explic. Ca sa priceapa. Si tot explic asa de cand are masina. Adica de vreo 6-7 ani. Si tot degeaba. Si ca merge pana nu mai ramane nimic din platina aia nu se pune. Noroc ca de ulei a auzit si el ca se mai schimba. Si-l schimba de obicei cand nu-l mai gaseste pe joja. Si aia cand o mai scoate si el afara. Cam pe la 6-7 luni o data. Poate si mai bine....Dar nu va intrebati daca stie sa schimbe uleiul????. De obicei il schimba un vecin, care culmea, e si ala prin Italia plecat. Si-l asteapta pe ala sa vina sa-i mai umble la masina sau sa-i faca schimbul. Si ala vine cam cum vin marea majoritate acasa. Adica prin august. Asa ca pana la vara nu va ganditi ca se va mai face vreun schimb de ulei la masina lui.
                  Last edited by florineasca; 01-21-2008, 22:59 PM.

                  Comment


                  • #39
                    NU-mi mai trebuie masina veche. Mai bine dai un avans si platesti rata la una noua. Scapi de toate riscurile si micile defectiuni care te enerveaza.
                    NU se merita.

                    O vand !

                    Comment


                    • #40
                      Asa cum e acum cam cat vrei pe ea? M-ar interesa o oferta serioasa si realista. Eventual pune un pret pe PM.
                      Last edited by florineasca; 01-21-2008, 20:33 PM.

                      Comment


                      • #41
                        Optiunile mele sunt :

                        1) montez la loc motorul , cu un set nou de garnituri si merg cu el asa. Oare o sa mai mearga ca inainte? Ca mergea binisor, nu clampanea nimic, se auzea rotund. Manca ulei si imi scotea gaze de carter ,dar ziolam cabina din butonul de recirculare aer interior si nu era mare belea.

                        2) schimb motorul cu un altul....cine stie cat de uzat si ala.

                        Din experienta voastra, motorul desfacut si montat la loc are performante mult scazute fata de cum era inainte? Sau o fi tot aia?

                        Masina e pe mana la niste romani cam ca aia din filmuletele lui Igor , a durat o saptamana sa desfaca motorul si totul dureaza f mult la ei. Neseriosi, nu se ocupa organizat de problema si nu pare ca le face placere sa lucreze in groapa cu ulei. masina e cam abandonata acolo, asa ma simt.

                        De aia cred ca vor sa ma convinga sa schimb motorul, le e lene sa il curete si sa il puna la loc pe asta cred.
                        Last edited by Traveler; 01-23-2008, 00:59 AM.

                        Comment


                        • #42
                          E delicata problema,de luat 4000 nu cred sa iei pe ea asa cum e,nu ramine decit sa faci chiuloasa si sa pui niste segmenti,ca set de garnituri ai deja.....parerea mea.....

                          Comment


                          • #43
                            da ,cu un set de segmenti noi ,garantat se reduce consumul atat de ulei cat si de motorina,numai sa fie montat corect!
                            Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

                            Comment


                            • #44
                              Ii schimb segmentii si inchid motorul. Ar trebui sa nu mai consume asa mult ulei si candva o sa o vand...vad eu cand.

                              Nu schimb motorul ca cine stie ce tigaie mai iau. Si al meu mergea inainte sa il dau jos. Deci de ce as da bani pe altul la fel de riscant?
                              Last edited by Traveler; 01-23-2008, 14:45 PM.

                              Comment


                              • #45
                                daca tot cumperi segmenti noi, daca-mi permiti ti-as recomanda sa verifici mai intai ovalizarea camasilor (posibil sa ai doar o uzura...normala fara zgarieturi pe verticala) si cu acea cota exacta pe care o obtii la masuratoare (sau ti-o dau mecanicii daca sunt in stare si nu la ochi si nici cu organele interne/externe cum citisem mai devreme plus sa ai grija ca uzura pe fiecare cilindru in parte poate fi diferita si atunci vei lua cea mai mica dimensiune dintre ele) si mergi la uniia de se pricep sa vanda respectiv sa se uite intr-un catalog de piese auto si sa-ti dea un set de R1/R2 etc...sau poate chiar un set de la o alta masina care au cote asemanatoare. Daca esti disel sa nu cumva sa iei segmenti de benzina...difera mult intre ei in special cei de ardere. Apoi, mai ales ca vrei sa o vinzi ...nu-ti fie jena sa cumperi niste segmenti olecutica mai mari si cu mare grija inainte de ai introduce...in loc de cei 0.4 (sper sa nu gresesc) distanta intre capetele segmentului poti pili usor segmentul nou...si sa-l aduci aproape de un 0.2-0.3 Camasile fiind deja uzate/ovalizate segmentul se va forma destul de bine pe ele cu conditia sa faci o rodare linistita respectiv sa lasi motorul sa mearga in relanti chiar si o zi daca poti....asta pentru siguranta si sa nu risti o supra incingere a segmentilor ce poate duce la gripare in urma dilatarii lor...

                                Daca mai pui si de-o rectificare la chiuloasa(daca este necesar), un alezaj la pragurile de supapa plus simeringuri de supapa noi, garantat pentru cel putin 50.000 de km masina se va comporta ca si noua conditia e sa stii doar tu asta. Pune si un ulei cu vascozitate mai mare ....si ...e numai buna de vanzare

                                sper sa-ti fi fost de folos...nu este o practica tocmai ortodoxa dar romanul inventiv o face de pe vremea cand au aparut mb la noi in tara iar ei bagau pistoane si segmenti de aro

                                toate cele bune,

                                stelian

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF