Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Segmentare motor W 202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    RAR -ul cat poate sa fie? Manopera nu o fi mai mult decat la segmentare cred.
    pare mai convenabil. macar motorul e facut din piese originale.

    Comment


    • #17
      Uite ca si exemplu este acum unul pe ebay cu 299 euro... http://cgi.ebay.de/Mercedes-Benz-C-K...QQcmdZViewItem

      Sau cumpara o masina cu totul din Germania pentru piese daca ai nevoie de mai multe.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #18
        Interesant, imi trebuie o masina sa aduc un astfel de motor.
        Se poate si aduce o masina cu totul pt piese... dar astea dureaza si e greu sa te duci la nemtzi pt atata.

        Doar daca gasesc ceva prin tara pe aproape.

        In rest, raman la ideea de a reface motorul.

        Stie cineva vreo dezmembrare cu asa un motor disponibil? Sau ceva website-uri cu anunturi? Eu caut deja, dar poate stiti mai mult.

        Comment


        • #19
          merita un motor da sa ai grija de unde il iei. Spre exemplu si c-ul meu era 1.8 si fostu proprietar l-o trecut pe diesel 2.5 cumparat din dezmembrari din germania cu 400 de euro io dat factura cu garantie si pe garantie o trecut kilometri reali 140.000. nu stiu cit de adevarat este dar pot sa-ti spun ca de un an jumate de cind am masina am facut un schimb de ulei si in rest absolut nici o problema n-am avut cu el si acum cind au fost -15 grade la prima cheie o ia nu curge gram de ulei nu consuma foarte multumit sint de el. Cu plata stiu ca omologarea a fost 50 ron ca avea factura motoru si rar undeva la 1 mil jumate asta fiind acum 2 ani acum probabil e mai scump dar e accetabil

          Comment


          • #20
            Frumos, si cat iti mananca diesel-ul asta in oras si afara ?
            Al meu mananca 13 % in oras si 10 % afara.
            In plus, daca schimb benzina pe diesel or sa se mai potriveasca conductele de clima si alte cuplaje?

            Comment


            • #21
              pai papa 8 ,9 oras si 6,7 afara fara vrajeala io dau la oricine sa faca o tura . cu cuplajele pusca toate in afara de: motoru meu o fost luat cu tot cu cutie si sa schimbat asa: cardanu pentru ca motoru de 2,5 ii mai lung (e in 5 pistoane) si trebuie cardan mai scurt si rezervorul ca sa treci la rar ca merturile c 250 de fabrica is cu rezervor de 90 l adica sint 2 de 45 stinga-dreapta si sa treci rar cica trebe sa fie dotate ca alea din fabrica.in rest nimic pusca perfect

              Comment


              • #22
                Si raportul la grup ?, instalatia electrica si ceasurile din bord ?
                Last edited by orca; 01-18-2008, 22:10 PM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #23
                  cu ceasurile o fost problema ca romanii le-o desfacut si nu le-o mai pus inapoi da le-o rezolvat in 10 minute un electrician

                  Comment


                  • #24
                    Daca vrei motor de c180 benzina bun suna-l pe tipu asta Nelu Mercedes ii spun cei din jur e in Suceava 0744504410.Numai sa ai grija la pret ca e hot daca te simte ca ai nevoie.Cerea 1000 de euro pe un motor de 1,8 acum 2 zile stiu sigur.Dar negociaza.Gasesti la el orice tip de piesa dar repet ai grija la pret.Bafta.

                    Comment


                    • #25
                      ori cauti in RO un motor identic,ori daca ai mincarimi pui segmenti doar si faci chiuloasa...oricum iti trebuie ptr o treaba buna macar set garnituri parte superioara+set segmenti(de obicei la cele bune sunt incluse simeringurili de supape)+zemurili aferente...ori daca te maninca si mai rau-cauti afara un motor identic sau ce vrei tu....sper sa faci alegerea potrivita

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by papi View Post
                        pai papa 8 ,9 oras si 6,7 afara fara vrajeala io dau la oricine sa faca o tura . cu cuplajele pusca toate in afara de: motoru meu o fost luat cu tot cu cutie si sa schimbat asa: cardanu pentru ca motoru de 2,5 ii mai lung (e in 5 pistoane) si trebuie cardan mai scurt si rezervorul ca sa treci la rar ca merturile c 250 de fabrica is cu rezervor de 90 l adica sint 2 de 45 stinga-dreapta si sa treci rar cica trebe sa fie dotate ca alea din fabrica.in rest nimic pusca perfect
                        De unde frate rezervoare de 90 l ca si eu am C 250 turbodiesel din 99 si mai mult de 63 de litri nu intra neam.

                        Comment


                        • #27
                          Da multumesc baieti pentru ajutor, sper s-o scot la capat cu motoru asta daca am apucat sa il desfac.

                          Comment


                          • #28
                            nu e alegerea perfecta.cand o sa tragi linie o sa constati ca ai dat mult mia mult decat daca schimbai motorul direct.un motor de 1800 e in jur de 600e adus de afara.

                            nu-s adeptul la carpeli...o sa vezi ca ajungi sa dai mult mai mult apoi .o spun din experienta propie.daca nu ar fi de gasit acest tip de motoare da...dar cand sunt cu droaia la dezmembrari.....

                            oricum conteaza fff mult si rectificatorul sa-ti respecte cotele.dar cat o fii de bun tot nu poate ajunge la calitatea fabricii.motorul tau are un rulaj cam considerabil de a ajuns la aceasta uzura.iti trebuie set comlet de garnituri + la motoarele acestea nu se recomanda bucsarea.

                            acum faci ce vrei...sunt banii tai...dar gandeste-te sa nu trebuiasca sa dai de 2 ori aceiasi bani....cand o sa constati ca reparatia nu a rezistat.

                            la modelele mai vechi de masini din fabrica sunt concepute motoarele pt reparatii la diverse cote.la cele noi...se schimba direct.+ca iti raman diverse piese de la motorul original pe care le poti vinde

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by florineasca View Post
                              De unde frate rezervoare de 90 l ca si eu am C 250 turbodiesel din 99 si mai mult de 63 de litri nu intra neam.
                              nu stiu la alea mai noi dar pe a meu din 94 aia o fost cerinta de la rar ca sa-i dea omologarea doar nu crezi ca s-o apucat ala de nebun sa puna juma de petrom sub masina
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Din bucatica de talon ce se vede-n poza, reiasa ca ai motor de W201 (190)
                                Motor Tip : OM 602, 2497 ccm, 90ps/66kW la 4600rpm

                                Pe W202_C250 motorul este Tip : OM 605, 83kW sau 110kW(Turbo)
                                .. ________ ..
                                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                                (Oo\==/oO)
                                ..U...............U.
                                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF