Buna tuturor!
Revin cu istoricul masinii mele recent achizitionate. Avea probleme cu pierderea de ulei (1 litru la 500 km) si avea scos afara furtunul cu gazele de carter , nu mai intrau in epurator.
Am dus masina la un meserias care se pricepe la mertzuri si altele si omul mi-a spus inainte sa desfaca motorul ca e nevoie de segmentare si bucsare
.
Este posibil sa iti dai seama de astea doar pornind de la consumul de ulei?
Astazi ma suna omul dupa ce a desfacut motorul si imi zice ca intr-adevar trebuie bucsat ca i-a zis alticneva de la iasi.
care bucseaza motoare.
Banuiala mea e ca astia incearca sa ma incarce degeaba la bani.
Si apoi odata ce se apuca unu sa bucseze camasile sigur nu iese la fel de bine ca in fabrica neamtzului si deci de acum incolo numai probleme or sa vina
Exista vreun mod sa verific daca motorul e intr-adevar necesar sa fie bucsat?
Va multumesc
Revin cu istoricul masinii mele recent achizitionate. Avea probleme cu pierderea de ulei (1 litru la 500 km) si avea scos afara furtunul cu gazele de carter , nu mai intrau in epurator.
Am dus masina la un meserias care se pricepe la mertzuri si altele si omul mi-a spus inainte sa desfaca motorul ca e nevoie de segmentare si bucsare

Este posibil sa iti dai seama de astea doar pornind de la consumul de ulei?
Astazi ma suna omul dupa ce a desfacut motorul si imi zice ca intr-adevar trebuie bucsat ca i-a zis alticneva de la iasi.

Banuiala mea e ca astia incearca sa ma incarce degeaba la bani.
Si apoi odata ce se apuca unu sa bucseze camasile sigur nu iese la fel de bine ca in fabrica neamtzului si deci de acum incolo numai probleme or sa vina

Exista vreun mod sa verific daca motorul e intr-adevar necesar sa fie bucsat?
Va multumesc
Comment