Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot "clang" la plecare de loc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot "clang" la plecare de loc

    Imi puteti spune unde este problema si daca este periculoasa daca nu este remediata : cateodata cand plec de pe loc, mai ales din panta, face un zgomot ca de lovitura de fier pe fier de genul "clang", scurt. O fi vreun tampon motor ceva, planetare, toba nefixata, etc? Voi ce parere aveti? Masina este un c-class w202.

  • #2
    Pot fi mai multe,joc in grup,cardan.....ambreiaj...studiaza plecarea de pe loc cu roti suspendate...

    Comment


    • #3
      Si eu am aceiasi problema,am un MB C180 W202 din '98 si la mine nenea mecanic mi-a zis ca sunt duse bucsele de la grup si flansele de la cardan.

      Comment


      • #4
        Salut,
        La mine se aude ceva urat si cam tremura cand plec, sunt constient ca trebuie sa pun bani deoparte pentru ambreiaj. Cred ca cel mai bine e sa mergi intr-un service pentru o "consultatie" amanuntita.
        Succes!

        Comment


        • #5
          De cat sa te duci la un service sa te usuce la buzunare ,mai bine ridici o roata din spate a masini pe cric lasi in viteza 1 si cineva sa invarta usor inante si inapoi roata suspendata iar tu din gropa sau de sub masina cu conditia sa fie bine asigurata sa nu cada peste tine, poti observa toate jocurile daca sunt de la planetare, diferential, cardan,cutie flanse sau tampoane.

          Comment


          • #6
            Si eu aveam si inca mai am ceva zgomote subt masina ,la inceput cand am luat-o bucsile de prindere a diferentialului pe punte erau mancate iar grupul statea sprijinit pe punte in suruburile de prindere .La o fortare a transmisiei grupul se misca din loc si aveam un fel de ,,clang" asa cum spui tu mai sus .Acum am evacuarea care s-a slabit si vibreaza la plecarea de pe loc batand in tunelul cardanului pret de 1 sec pana se aseaza in turatie Asa cum au spus si colegii de mai sus ideal ar fi sa o pui pe un canal ,o calezi sa nu plece de pe loc o bagi in viteza si te joci cu ea incercand sa o misti de pe loc .Cineva sa verifice in acel moment masina pe dedesubt pentru a localiza sursa zgomotului ...

            Comment


            • #7
              Mi-a spus cineva ca ar fi placutele de frana pe spate tocite si se misca in etrier in momentul cand las frana si de acolo ar fi zgomotul. Dar este doar o parere, nu am verificat nimic.

              Comment


              • #8
                Clang .

                Asa cum expui problema pare sa fie de la crucile cardanice . Oricum defectul se depisteaza destul de usor . Sus cu ea pe crik, asigurata bine, cineva se urca in masina si cupleaza usor, pe rand, cand a 1-a , cand marsarierul . Uitandu-te pe sub masina vei vedea de unde provine zgomotul .
                Asteptam vesti .

                Comment


                • #9
                  Si daca ar fi crucea cardanica, e vreo problema daca masina mai circula asa? Chestia e ca nu face mereu, de aceea e cam greu, cred, de aflat sursa zgomotului.
                  Last edited by sofermercedes; 06-13-2010, 16:09 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Zgomot=problema .

                    Orice zgomot inseamna o problema . Cu cat il vei depista, si implicit inlatura, mai repede vei evita neplaceri si costuri mai mari .
                    Daca vei repeta manevrele pe care ti le-am sugerat, imposibil sa nu apara acel zgomot ; apropo, daca zici ca nu se aude mereu, cam care ar fi fregventa aparitiilor ?.

                    Comment


                    • #11
                      Cam la 1 din 10 plecari.

                      Comment


                      • #12
                        Am vorbit azi cu un mecanic si s-a uitat sub ea si a zis ca de la diferential, dar se mai poate circula asa cu ea, pana face zgomote foarte mari. Sa vezi atunci cum se goleste portofelul.:-)

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic sa nu te joci cu chestia asta si sa rezolvi problema cat mai urgent.Cauta un grup sh si schimba-l .Mie mi-a crapat grupul subit fara sa dea semne de oboseala ,norocul meu ca nu apucasem sa plec din oras asa cum i-mi propusesem

                          Comment


                          • #14
                            Ce se poate intampla daca nu-l schimb?
                            Last edited by sofermercedes; 06-14-2010, 22:06 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Hai sa facem un test de imaginatie : Pleci in concediu si dupa vre-o 60 km cade grupul definitiv .In momentul ala masina e imobilizata pe loc .Ai de ales : chemi platforma sau rogi pe cineva sa te tracteze pana in prima localitate mai acatarii (inapoi spre casa sau in sensul de mers ) in speranta ca reusesti sa o repari rapid dar deja ti-ai stricat concediul

                              In momentul in care cade grupul cutia de viteze e incapabila sa imprime forta necesara rotilor sa miste masina din loc,adica mesteci cu facaletu de-i mai spune si schimbator prin toata cutia si ambalezi motorul pana la 6000 ture dar masina sta pe loc )
                              Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-14-2010, 22:13 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF