Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot "clang" la plecare de loc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot "clang" la plecare de loc

    Imi puteti spune unde este problema si daca este periculoasa daca nu este remediata : cateodata cand plec de pe loc, mai ales din panta, face un zgomot ca de lovitura de fier pe fier de genul "clang", scurt. O fi vreun tampon motor ceva, planetare, toba nefixata, etc? Voi ce parere aveti? Masina este un c-class w202.

  • #2
    Pot fi mai multe,joc in grup,cardan.....ambreiaj...studiaza plecarea de pe loc cu roti suspendate...

    Comment


    • #3
      Si eu am aceiasi problema,am un MB C180 W202 din '98 si la mine nenea mecanic mi-a zis ca sunt duse bucsele de la grup si flansele de la cardan.

      Comment


      • #4
        Salut,
        La mine se aude ceva urat si cam tremura cand plec, sunt constient ca trebuie sa pun bani deoparte pentru ambreiaj. Cred ca cel mai bine e sa mergi intr-un service pentru o "consultatie" amanuntita.
        Succes!

        Comment


        • #5
          De cat sa te duci la un service sa te usuce la buzunare ,mai bine ridici o roata din spate a masini pe cric lasi in viteza 1 si cineva sa invarta usor inante si inapoi roata suspendata iar tu din gropa sau de sub masina cu conditia sa fie bine asigurata sa nu cada peste tine, poti observa toate jocurile daca sunt de la planetare, diferential, cardan,cutie flanse sau tampoane.

          Comment


          • #6
            Si eu aveam si inca mai am ceva zgomote subt masina ,la inceput cand am luat-o bucsile de prindere a diferentialului pe punte erau mancate iar grupul statea sprijinit pe punte in suruburile de prindere .La o fortare a transmisiei grupul se misca din loc si aveam un fel de ,,clang" asa cum spui tu mai sus .Acum am evacuarea care s-a slabit si vibreaza la plecarea de pe loc batand in tunelul cardanului pret de 1 sec pana se aseaza in turatie Asa cum au spus si colegii de mai sus ideal ar fi sa o pui pe un canal ,o calezi sa nu plece de pe loc o bagi in viteza si te joci cu ea incercand sa o misti de pe loc .Cineva sa verifice in acel moment masina pe dedesubt pentru a localiza sursa zgomotului ...

            Comment


            • #7
              Mi-a spus cineva ca ar fi placutele de frana pe spate tocite si se misca in etrier in momentul cand las frana si de acolo ar fi zgomotul. Dar este doar o parere, nu am verificat nimic.

              Comment


              • #8
                Clang .

                Asa cum expui problema pare sa fie de la crucile cardanice . Oricum defectul se depisteaza destul de usor . Sus cu ea pe crik, asigurata bine, cineva se urca in masina si cupleaza usor, pe rand, cand a 1-a , cand marsarierul . Uitandu-te pe sub masina vei vedea de unde provine zgomotul .
                Asteptam vesti .

                Comment


                • #9
                  Si daca ar fi crucea cardanica, e vreo problema daca masina mai circula asa? Chestia e ca nu face mereu, de aceea e cam greu, cred, de aflat sursa zgomotului.
                  Last edited by sofermercedes; 06-13-2010, 16:09 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Zgomot=problema .

                    Orice zgomot inseamna o problema . Cu cat il vei depista, si implicit inlatura, mai repede vei evita neplaceri si costuri mai mari .
                    Daca vei repeta manevrele pe care ti le-am sugerat, imposibil sa nu apara acel zgomot ; apropo, daca zici ca nu se aude mereu, cam care ar fi fregventa aparitiilor ?.

                    Comment


                    • #11
                      Cam la 1 din 10 plecari.

                      Comment


                      • #12
                        Am vorbit azi cu un mecanic si s-a uitat sub ea si a zis ca de la diferential, dar se mai poate circula asa cu ea, pana face zgomote foarte mari. Sa vezi atunci cum se goleste portofelul.:-)

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic sa nu te joci cu chestia asta si sa rezolvi problema cat mai urgent.Cauta un grup sh si schimba-l .Mie mi-a crapat grupul subit fara sa dea semne de oboseala ,norocul meu ca nu apucasem sa plec din oras asa cum i-mi propusesem

                          Comment


                          • #14
                            Ce se poate intampla daca nu-l schimb?
                            Last edited by sofermercedes; 06-14-2010, 22:06 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Hai sa facem un test de imaginatie : Pleci in concediu si dupa vre-o 60 km cade grupul definitiv .In momentul ala masina e imobilizata pe loc .Ai de ales : chemi platforma sau rogi pe cineva sa te tracteze pana in prima localitate mai acatarii (inapoi spre casa sau in sensul de mers ) in speranta ca reusesti sa o repari rapid dar deja ti-ai stricat concediul

                              In momentul in care cade grupul cutia de viteze e incapabila sa imprime forta necesara rotilor sa miste masina din loc,adica mesteci cu facaletu de-i mai spune si schimbator prin toata cutia si ambalezi motorul pana la 6000 ture dar masina sta pe loc )
                              Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-14-2010, 22:13 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF