Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Coolant si Washer Level dupa spalare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by haddess View Post
    Stiam pe cineva dar nu il mai are. Acum singurul Star pe care il cunosc e la Autoklass, la intrarea in oras dinspre Bucov, pe centura catre Blejoi. Poti cere acolo o diagnoza si raportul printat. Pentru pret si programare da-le un telefon.
    Stiu unde este.. ca am lucrat la DanCor... si acolo este un baiat super bun.. dar pe cat de bun este.. pe atat de nebun... si este super ocupat.. :-<, multumesc.

    Comment


    • #17
      Altcineva care stie despre problema asta??

      Comment


      • #18
        M-am uitat in WIS si senzorii sunt amandoi pe acelasi circuit. Cand unul din senzori se defecteaza si arata valori eronate (atentie, nu cand senzorul merge si arata ca vasul e gol) il afecteaza si pe celalalt. Daca zici ca ai schimbat ambii senzori si nu ai scapat de eroare atunci nu ar avea ce sa fie decat un fir intrerupt. Circuitul e simplu si nu ar fi de verificat decat un fir si ambele mufe aferente senzorilor sa fie curate. Ai putea lua in considerare si verificarea mufelor care intra in ceasurile din bord.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #19
          Originally posted by haddess View Post
          M-am uitat in WIS si senzorii sunt amandoi pe acelasi circuit. Cand unul din senzori se defecteaza si arata valori eronate (atentie, nu cand senzorul merge si arata ca vasul e gol) il afecteaza si pe celalalt. Daca zici ca ai schimbat ambii senzori si nu ai scapat de eroare atunci nu ar avea ce sa fie decat un fir intrerupt. Circuitul e simplu si nu ar fi de verificat decat un fir si ambele mufe aferente senzorilor sa fie curate. Ai putea lua in considerare si verificarea mufelor care intra in ceasurile din bord.
          Am verificat daca imi vine curent la mufe si am o valoare de 0.35V la mufe. Cand o sa am putin timp o sa verific si firele.. singura problema este ca acestea vin prin spatele motorului.. ( intre motor si habitaclu)... si sunt captusite.. Problema asta mi-a aparut dupa ce mi-a sarit cureaua de accesorii acum 2 ani.... deci nu vad cum ar putea sa afecteze cureaua la fire tinand cont ca firele nu vin prin fata motorului.

          Comment


          • #20
            Dar firul de la spalatorul de parbriz ar fi putut sa il loveasca pentru ca trece oarecum prin zona ei.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #21
              Daca nu ma insel, conform schemei atasate ar fi trebuit sa ai la mufe 8 volti. Poate un electrician vede mai bine problema.
              Last edited by cl600; 09-20-2012, 20:59 PM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #22
                O sa caut luni cablajele si sper sa gasesc problema.....

                Comment


                • #23
                  salut!
                  am avut aceasi problema acum 2 zile am rezolvato curatand mufele cu un sprai pentru contacte electrice

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Am curatat mufele cu acel contact Spray si tot imi apar erorile din topic.... nu am reusit sa verific cablajele... dar am masurat tensiunea si am 0.3 V la fire... stie cineva cat trebuie sa ai la fire??

                    Comment


                    • #25
                      Fix aceiasi problema am avut si eu, erau rupte cablurile din partea stinga a barei de protectie jos linga farul anticeatza, acolo sunt cablurile de Washer Fluid si de Cooland, uitativa daca nu sunt putzin rupte.
                      Mercedes Power!

                      Comment


                      • #26
                        Am avut aceleaºi probleme contactati-mã la tel .0784273500 pentru mai multe detalii .

                        Pot fi trei mici probleme.
                        Last edited by Luxian; 06-21-2012, 00:25 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Aceeasi problema o am si eu cu erorile de washer si coolant level. La mine se pare ca aceste erori sunt legate si de senzorul de temperatura exterioara, pe care nu reusesc sa-l fac sa arate corect, indiferent cat m-am chinuit sa curat mufa, sa verific firele si chiar sa schimb senzorul cu unul nou. Valorile acestuia sunt de la -40 gr pana la +85 gr, fara nici o logica. Ce am constatat este ca atunci cand are cateva momente bune si arata corect temperatura, nu mai apar nici erorile de nivel la lichide. Foarte ciudat .... ce naiba sa mai fac?!?!?
                          Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                          Comment


                          • #28
                            Sal.Verifica si cablurile pe toata lungimea lor sa nu dea la masa pe undeva.Poate are izolatia coapta, ciupita etc.E o parere.

                            Comment


                            • #29
                              Dupa schema de mai sus se pare ca firele merg direct in instrument cluster. Poate ar trebui curatate si mufele din spatele bordului. Atentie insa: INAINTE DE A DEMONTA BORDUL AR TREBUI DECONECTATA BATERIA pentru a nu ramane cu eroare de SRS.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment


                              • #30
                                Acum cateva zile am ridicat masina pe elevalor pentru a schimba niste bucse la directie, timp in care m-am jucat cu mufele de la spalatorul de parbriz si senzorul temperatura. Le-am pulverizat spray degripant si le-am pus la loc. Cateva ore totul a fucnctionat impecabil, fara erori. A doua zi dimineata, iar aveam "pom de iarna" pe display. Am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou, dar nu s-a modificat nimic, nici macar temperatura pe bord, arata in continuare -40gr. C. Orice sugestie e binevenita. Multumesc.
                                Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF