Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema martor buji

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema martor buji

    AN NOU FERICT TUTUROR!!! De cateva zile martorul bujiilor incandescente se reaprinde dupa pornire si sta asa aproape un minut dupa care se stinge...functional nu se intampla nimik,porneste la fel functioneaza la fel...are cineva idee de unde i se trage?Si inca o intrebare:filtru de motorina are si la rezervor sau doar cel de langa motor? Specific ca am un mercedes c220 cdi din 2001 cu 143 cp.Multumesc anticipat si toate cele bune!!!
    Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

  • #2
    Bujiile sunt intregi ?

    Comment


    • #3
      ?nu inteleg.....?
      Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

      Comment


      • #4
        Adica sunt arse ? le poti verifica cu un fir pe care il pui succesiv la fiecare.. dupa ce in prealabil ai scos firul care le uneste. Daca face ceva scantei cand pui firul la baterie, ar trebui sa fie buna.
        Sau le scoti pe fiecare si le alimentezi.. si vezi daca se inrosesc

        Comment


        • #5
          aaaaa...asta am sa incerc cand am sa fac schimbul de ulei...ca tre' sa desfac capacele de plastic de pe motor.
          Mercedes C220(w203),2001, 2,2L,143cai.

          Comment


          • #6
            Si la mine sta mai mult prins , dar face asa numai dimineata cand e frig ! Cred ca e normal pe gerul asta sa stea mai mult sa se incalzeasca bujiile !
            Scuze nu am citit bine! Gresala mea!
            Last edited by jry_062000; 01-08-2008, 19:51 PM.
            BM E 220 CDI 2001

            Comment


            • #7
              E normal sa stea aprins mai mult dar la @instructor se aprinde dupa ce porneste motorul, lucru care nu prea e normal, avand in vedere ca releul trebuie sa decupleze bujiile odata cu pornirea motorului (de fapt odata cu actionarea demarorului)

              Comment


              • #8
                Buna ziua,
                vad data ultimei postari dar, arunc si eu o vorba. Dle. instructor ati rezolvat problema? cum? am patit si eu acelasi lucru (pun contactul, dupa ce se stinge semnalul galben in forma de filament pornesc motorul, dupa ce a pornit motoru se aprinde din nou filamentul, sta vreo 20-30 de secunde dupa care se stinge)
                Last edited by Mihai Pavel; 02-25-2012, 16:13 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mihai Pavel View Post
                  Buna ziua,
                  vad data ultimei postari dar, arunc si eu o vorba. Dle. instructor ati rezolvat problema? cum? am patit si eu acelasi lucru (pun contactul, dupa ce se stinge semnalul galben in forma de filament pornesc motorul, dupa ce a pornit motoru se aprinde din nou filamentul, sta vreo 20-30 de secunde dupa care se stinge)
                  In mod sigur aveti una sau mai multe bujii arse. Verificati-le cu un aparat de masura. Atentie mare la cine mergeti sa le schimbati, se pot rupe in chiulasa daca mecanicul le forteaza prea tare la desfiletare.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    haddess a dat raspunsul. si eu am la fel martorul aprins cam 2,3 min dupa pornire. am facut o diagnoza si mi-au spus ca bujia 5 e dusa. o schimb zilele astea. sfatul meu e sa cumperi bujie originala, e ceva mai scumpa dar si riscul ca ea sa se rupa e mult mai mic.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru raspuns.
                      O zi buna.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF