Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema electrica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by zsolti1981 View Post
    Scoate acel buson de la aprinderea tigarei si verifica consumul.Am avut de a face cu o asemenea defectiune candva...La un consum de 6-7 Amperi,ceva trebuie sa se incalzeasca.E regula,curentul electric se transforma in energie termica.

    Bricheta trece si ea prin siguranta ca si ceilalti consumatori ai masinii ,daca a decuplat toate sigurantele si inca are consumator nu e de la ea .

    Posibil sa ai vre-un fir cu izolatia distrusa care freaca undeva pe caroserie

    Comment


    • #17
      Buna tuturor!
      Tocmai am ajuns acasa ,am stat o ora in masina find noapte si liniste am urmarit-o ce face dupa ce o opresc si o inchid.
      Dupa ce scot cheia din contact si inchid continua sa mearga:
      -aprox 1 min. displayul si un cooler pe sub bord (pe la mijloc)dupa care se opresc.
      -aprox 5 min.coolerul de la navi si un cooler in plafon pe la lumini si comanda trapa, dupa care se opresc, stau un minut si o iau de la capat(navi si plafonul) si cred ca o tin asa toata noaptea. Am observat ca cei doi se opresc si pornesc impreuna, iar la navi cu ocazia acestor porniri in majoritatea cazurilor sta aprinsa lumina din spatele butonului ON.
      Nu stiu daca e normala treaba asta, dar ca sa nu ma bucur ca am gasit consumatorii imi amintesc ca unul dintre electricieni a scos alimentarea de la cele doua unitati ,si consumu a persistat.
      Au fost demontate si verificate :bateria, electromotorul, alternatorul, navigatia, bricheta, etc.
      Am demontat tabloul cu cablul principal de + unde se imparte in 6 in ideia sa gasim pe care sistem avem consumatorul, dar firul principal face flama cu fiecare dintre cele 6.
      La tester au verificat fiecare mesaj de eroeare, l-au sters si l-au verificat din nou.
      Ex: motoras directionare aer picioare stg. blocat-au sters mesajul si i-au dat comanda prin tester sa se invarta .
      Dupa toate astea in fiecare dimineata pornesc masina cu cabluri de curent de la alta masina.

      Comment


      • #18
        Din curiozitate ce fel de baterie ai (amperaj si dimensiuni)? Eu am avut aceeasi problema si s-a dovedit da era dintr-o baterie prea mica (avea pusa o baterie de dimensiuni mici, si de numai 60 amperi). In fiecare seara trebuia sa ii scot borna de + ca sa nu raman fara curent peste noapte. Dupa ce am cumparat o baterie Caranda de 100A si de dimensiuni mari (sa incapa fix in locasul bateriei) nu am mai avut probleme (a stat nepornita si o saptamana si a luat-o la sfert)
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #19
          Intre timp am fost la reprezentanta, unde au constatat faptul ca bateria trebuie schimbata (mentionez,ca asta e a treia baterie pe care o termina masina) iar cu consumatorul pe care il are trebuie sa tina trei luni curentul o baterie buna. Bateria Varta Silver Dynamic 77Ah ) fiind in garantie am dus-o inapoi si este trimisa de catre comerciant pt. verificari la furnizor. Ramas fara baterie ce face omul ?! Daaaa Introduce alta baterie de 80 Ah. IAR MASINA CE FACE ??? O CONSUMA SI PE ASTA INTR-O SAPTAMANA !!!!!

          Comment


          • #20
            salut consumul in stationare se masoara dupa niste reguli de exemplu :dupa ce ai incuiat auto trebuie sa treaca 15 minute (noi la reprezentanta ii spunem sa se culce calculatoarele) sau dupa fiecare decuplare de consumator tr sa stai iar 15 min daca ai scaune electrice trebuie sa le decuplezi pe rand ( da scaunul in spate si uita-te sub el ai sa vezi 2 cuple scoate-o ce cea mai mare ) succes si sa sti ca la reprezentanta nu se lucreaza pe principiul schimba tot pentru ca ei nu prea fac bani din piese acum pe praful asta pt ca nu vor clientii sa dea bani si atunci prefera sa umfle un pic manopera si nici aia prea mult pentru ca trebuie sa "agate" clientul succes daca nui de acolo (scaune) trebiue sa o duci la reprezentanta cu banii pe care i-ai dat be baterii ...........

            Comment


            • #21
              Salut.Aceeasi problema o am si eu si o cunostinta .am fost aman2 la reprezentanta si problema vine de la ceasurile din bord.majoritatea w 203 au problema asta.Puteti sa verificati daca aveti aceeasi problema scotand ultima siguranta de jos din randul celor mici de la bord.o lasati scoasa peste noapte sau chiar mai mult timp si o sa vedeti ca dimineata o sa porniti.eu mi-am instalat un heblu general sa nu umblu zilnic la sigurante.sper sa va fie de folos aceasta informatie si sa nu umblati la scaune alternatoare sau alte prostii.

              Comment


              • #22
                Auzi...Scoate electromotorul din circuit.Masori si vezi daca mai ai acelasi consum.Eu ma gandesc la electromotor pentru ca am vazut multe cazuri.Daca el e vinovat de oabicei se da jos si se curata bine si e ok.In cazuri exceptionale trebuie schimbat.Adica atunci cand e vreo bobina arsa.Dar nu cred ca e cazul tau.Cred ca la tine rotorul sa incarcat cu praf de la perii(carbuni) si sta in scurt.Ar mai putea fi si bucsile duse si are joc mare deci iar sta in scurt.Deci scoate-l din circuit si masoara iar.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF