Si poti sa ne vinzi si noua aceste secret?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Neetansare Injector
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Teoretic ar trebui rectificat scaunul sau cum ii spune, curatat la fel foarte bine si injectorul,introdus un tarod pentru a curata filetul surubului de strangere cel putin la masina mea,folosite saibe dintr-un anumit material si stranse cu o cheie dinamometrica,pentru ca un surub de 6 nu il poti strange pana iese apa ,optional o pasta de etansare,binenteles si saiba decalita. Ce altceva ar fi in afara de cele mentionate mai sus?
Comment
-
Originally posted by Viorel_sperila View PostMB c200cdi are rampa comuna COMMON RAIL iar injectoarele nu au filet, sunt prinse cu o brida si un surub Intre injector si chiuloasa banuiesc ca trebuie pusa o garnitura sau trebuie suprafata rectificata ca la supape......?
Comment
-
injectoare mecredes cdi
Originally posted by Viorel_sperila View Post......am reusit intrun final sa vorbesc cu priceputul ce m-ia pus azbest..... i-am explicat ca eu am platit o reparatie ce nu sa efectuat iar el mi-a raspuns:
" barosane ia o bucata de lemn de esenta tare asazo pe brida injectotrulu
si f--ei vreo 2 -3 ciocane stringe surubul de la brida si totul e ok...... ca nu te cunoaste se stapin mincatias."
era sa cad pe spate si de atunci ma tot intreb de unde dracu gasesc eu o bucata de lemn de esenta ...........?AM ZIS
Comment
-
Salut. Am avut si eu probleme cu un injector care s-a dovedit defect si l-am inlocuit singur dupa vreo doua experiente la diferite "service-uri." Cand ii intrebam daca au acea pasta care se pune pe injector strambau din nas si se intrebau ce vreau de la ei. Treaba e destul de simpla. Rolul pastei respective este sa impiedice injectorul sa se "sudeze" de locul in care intra din cauza temperaturii si a depunerilor de prin motor. Saiba de cupru (sau din ce o fi ea) are rol de etansare intre injector si motor si e recomandat sa fie schimbata la inlocuirea sau demontarea si remontarea injectorului. Injectorul poate fi montat si fara acea pasta, dar la o demontare ulterioara s-ar putea sa avem surpriza sa nu il mai putem scoate sau sa distrugem ceva pe acolo. Daca am gresit pe undeva sau mi-a scapat ceva astept sa fiu corectat. Toate bune.---
C220 , 2001, W203.006
Comment
-
Nu ati gresit. In caz ca nu aveti pasta merge si vasilina.
Daca cunoasteti smecheria eu unul nui pun nimic si nu ramine deloc intepenit.
Chiar azi am vindut un injector nou si nu-mi amintesc sa fi pus pasta (in schimb am facut altceva mai simplu)
Originally posted by marco17 View PostSalut. Am avut si eu probleme cu un injector care s-a dovedit defect si l-am inlocuit singur dupa vreo doua experiente la diferite "service-uri." Cand ii intrebam daca au acea pasta care se pune pe injector strambau din nas si se intrebau ce vreau de la ei. Treaba e destul de simpla. Rolul pastei respective este sa impiedice injectorul sa se "sudeze" de locul in care intra din cauza temperaturii si a depunerilor de prin motor. Saiba de cupru (sau din ce o fi ea) are rol de etansare intre injector si motor si e recomandat sa fie schimbata la inlocuirea sau demontarea si remontarea injectorului. Injectorul poate fi montat si fara acea pasta, dar la o demontare ulterioara s-ar putea sa avem surpriza sa nu il mai putem scoate sau sa distrugem ceva pe acolo. Daca am gresit pe undeva sau mi-a scapat ceva astept sa fiu corectat. Toate bune.
Comment
-
salut
Originally posted by Mercedes-cdi View PostDaca aveti vreo problema cu injectorele, reconditionat si nu numai.
Am o cumostinta care face reparatii la mercedes. Reparatiile sint verificate de tester.
Pentru detalii contactati-ma pe privat.
M-ar interesa unele la mana a 2 a bune. Aveti idee de unde as putea lua?Last edited by Luxian; 06-02-2010, 19:06 PM.
Comment
-
Mai intii trebuie so vedem pe tester sa fim siguri daca este de la injectoare, posibil sa fie si altceva. In caz ca este nevoie de injectoare pot avea noi direct din Germania ( doar sintem in comunitate)
Originally posted by P0lix View PostSalut. In legatura cu injecoarele... Am si eu un Mercedes E class din 2007... Si e puturoasa rau, pleaca greu, etc si cred ca este de la injectoare.
M-ar interesa unele la mana a 2 a bune. Aveti idee de unde as putea lua?
Comment
-
Se foloseste doar saiba de cupru, noua sau decalita cea veche; exclus fir azbest sau alte paste.
Curatat locul injectorului cu atentie, exista si o freza pentru asa ceva, gaura surubului, sa nu fie lichide in ea, surubul strans cu cheia dinamometrica; eu lovesc usor surubul dupa care mai srang cu dinamometrica
Comment
-
Originally posted by marco17 View PostSalut. Am avut si eu probleme cu un injector care s-a dovedit defect si l-am inlocuit singur dupa vreo doua experiente la diferite "service-uri." Cand ii intrebam daca au acea pasta care se pune pe injector strambau din nas si se intrebau ce vreau de la ei. Treaba e destul de simpla. Rolul pastei respective este sa impiedice injectorul sa se "sudeze" de locul in care intra din cauza temperaturii si a depunerilor de prin motor. Saiba de cupru (sau din ce o fi ea) are rol de etansare intre injector si motor si e recomandat sa fie schimbata la inlocuirea sau demontarea si remontarea injectorului. Injectorul poate fi montat si fara acea pasta, dar la o demontare ulterioara s-ar putea sa avem surpriza sa nu il mai putem scoate sau sa distrugem ceva pe acolo. Daca am gresit pe undeva sau mi-a scapat ceva astept sa fiu corectat. Toate bune.
De-a lungul timpului am vazut de toate: injectoare care suflau, inj. intepenite rau de tot, inj. etansate cu snur de azbest, cu calti si silicon, si multe alte tampenii facute de pretinsi meseriasi diesel. Mai rau a fost cand am gasit la un client scaunul pe care se aseaza GARNITURA DE CUPRU (nu din altceva, ca am gasit puse si de aluminiu) cu o zgarietura zdravana in el adanca de 3 mm, si ca lungime o raza integrala a scaunului de la orificiul in care intra duza injectorului pana la diametrul maxim al scaunului. Proprietarul mi-a povestit ca ''sculptura'' respectiva a fost facuta de unu care incerca sa scoata saiba de pe scaunul inj. si a taiat-o practic cu o surubelnita mecanica. 2 rezolvari posibile: alta chiulasa sau de reparat cea cu prb. (am optat pt. cea mai ieftina fiind in favoarea clientului).
Pentru rectificat scaune se foloseste un alezor nu o freza, care are exact forma unui injector si alezeaza absolut toate suprafetele de contact, produs de firma KLANN, carora nu le fac reclama pt. ca nu lucrez pt. ei insa nu exista alte alezoare profesionale...
ATENTIE!!!! -Folosirea oricarui alezor sau freza rezulta span care ajunge in capul pistonului. In acest caz, se demonteaza bujia si se sufla cu aer comprimat pentru a inlatura eventualul span produs.
Folosirea frezelor improvizate pot rezulta suprafete neregulate ale scaunului si o deficienta ulterioara de etansare.
Garniturile folosite sunt din cupru, formate din 2 foi ambutisate, care prin presare se deformeaza (plastic/mecanic) adica copie relieful corpului mai dur care il preseaza. Costa doar 5 ron/buc. Pentru eficienta sporita se pot decali in prealabil.
La o observare atenta a garniturii, aceata prezinta o parte usor mai bombata. Partea bombata se aseaza in sus.
Corpul injectorului nu se unge cu silicon, cu crema de ghete nici cu pasta de dinti nici cu alfie pentru bebelusi.(glumeam) Se foloseste vaselina siliconica (rezistenta termic) -asa pun nemtii, sau e la fel de buna vaselina termica de culoare albastra, rezistenta pana la 180 grade Celsius.
Orificiul filetat al surubului de fixare al bridei injectorului se sufla cu aer comprimat si se controleaxa prin infiletarea surubului in gol.
Producatorul (Mercedes-Benz) recomanda inlocuirea acestor suruburi si a garniturilor de cupru la fiecare 100.000 km.(chiar daca nu se justifica in alt mod a se umbla la injector).
Acest lucru impiedica depunerile de calamina/rugina sa ''sudeze'' practic corpul injectorului de chiulasa.
Eu personal consider ca anumite recomandari ale producatorilar de autoturisme sunt demne de luat in seama.
Insa sunt totusi suficienti posesorii de autoturisme care le ignora.
Altfel, noi , cei care facem rotile sa se invarta, am muri de foame...
Diagnoza, reparatii, piese second hand Mercedes-Benz CDI --IASI--
tel. 0749562999
Cu respect, Cristian C.Last edited by cristian C.; 02-03-2011, 08:20 AM.
Comment
Comment