Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Neetansare Injector

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neetansare Injector

    am cumparat un mercedes C200 CDI inainte de Craciun...si a aparut o problema de neetansare la unul din injectoare...are cineva idee cum se rezolva??am fost la un service si mi-au pus un snur de azbest dar a tinut 2 zile si dupa a reaparut problema...eu sunt incepator si cu calculatorul si cu masina asa ca va rog un sfat profesional....precizez ca iese fum intre injector si chiuloasa.

  • #2
    Inteleg ca neetanseitatea e intre injector si chiuloasa. In acest caz e o problema destul de serioasa si care din cate imi pot da eu seama acum e din cauza filetului stricat in chiuloasa de catre un "meserias" care si-a bagat nasul acolo si a montat prost injectorul deteriorand filetul. Nu stiu cum e la tine dar merita sa incerci la un strungar bun daca poate sa-ti faca o reductie in care sa va monta injectorul iar aceasta la randul ei sa fie montata in chiuloasa dupa ce va fi majorat orificiul respectiv. Asta ar fi cea mai ieftina solutie daca nu vrei sa schimbi toata chiuloasa.

    Eventual mai revino cu amanunte. Din postul tau anterior nu pot sa imi dau prea mult seama daca asa stau lucrurile sau nu.

    Comment


    • #3
      MB c200cdi are rampa comuna COMMON RAIL iar injectoarele nu au filet, sunt prinse cu o brida si un surub Intre injector si chiuloasa banuiesc ca trebuie pusa o garnitura sau trebuie suprafata rectificata ca la supape......?

      Comment


      • #4
        Scuze. N-am stiut cum sunt injectoarele la CDI-ul tau. Sincer credeam ca e cam acelasi principiu la toate.

        In cazul asta vezi cum e la alt injector care nu pierde si vezi si aluia ce-i lipseste. Vezi ca o posibila cauza ar putea fi si frigul care face ca totul sa devina ceva mai mititel.

        Comment


        • #5
          MB nu are nici o problema cu citeva grade in minus,aici e clar o problema.Merzanul l-am luat din nemtia iar fostul proprietar un batrinel dealfel
          foarte simpatic a tinut inainte sa se desparta de el s-ai mai faca o verificare
          la servisul la care au fost facute de fapt toate verificariile.Meseriasi intrun exces de zel au schimbat filtrele ,au ascultato ,verificato (chiar si presiunea din roti)si au curatit si injectoarele.Probabil unul dintre ele nu a fost destul de bine strins sau la montare a prins ceva sub el pentru ca in timp a inceput sa
          sa piarda presiune. Normal daca eram acolo mergeam inapoi la service si rezolvau baieti, dar aici am apelat la un "priceput" care a lucrat destulde neingrijit si a pus un fir de azbest rezolvind in opinia lui problema insa numai
          pentru vreo 2 zile. Acum pina se deschid servisurile dupa sarbatori vroiam sa stiu de la voi daca mai pot merge cu ia, sa nu se intimple ceva mai grav si cum trebuie rezolvata etanseitatea dar daca ma intelegeti asa profesionist
          ca mam saturat de tot felul de improvizatii specifice noua romanilor ce tot incercam de pe vremea lui burebista sau poate mai inainte sa facem din tot felul de chestii BICI. Ma inclin in fata voastra cu un gest de reverenta posesori de MB si astept sfaturile voastre.........AM ZIZ

          Comment


          • #6
            ......am reusit intrun final sa vorbesc cu priceputul ce m-ia pus azbest..... i-am explicat ca eu am platit o reparatie ce nu sa efectuat iar el mi-a raspuns:
            " barosane ia o bucata de lemn de esenta tare asazo pe brida injectotrulu
            si f--ei vreo 2 -3 ciocane stringe surubul de la brida si totul e ok...... ca nu te cunoaste se stapin mincatias."
            era sa cad pe spate si de atunci ma tot intreb de unde dracu gasesc eu o bucata de lemn de esenta ...........?AM ZIS

            Comment


            • #7
              Originally posted by Viorel_sperila View Post
              ......am reusit intrun final sa vorbesc cu priceputul ce m-ia pus azbest..... i-am explicat ca eu am platit o reparatie ce nu sa efectuat iar el mi-a raspuns:
              " barosane ia o bucata de lemn de esenta tare asazo pe brida injectotrulu
              si f--ei vreo 2 -3 ciocane stringe surubul de la brida si totul e ok...... ca nu te cunoaste se stapin mincatias."
              era sa cad pe spate si de atunci ma tot intreb de unde dracu gasesc eu o bucata de lemn de esenta ...........?AM ZIS
              Se pare ca are dreptate Romul (cel cu mincatias).
              Uite problema ta si la A classe , este intalnita datorita unor interventii fara scule adecvate sau pur si simplu se mai intampla.
              Motorul este cred ca seamana cel putin la injectoare:

              Daca nu merge cu brida sigur este prezonul si trebuie facuta modificare ca in poze, adica majorat filetul in chiulasa si un prezon cu 2 cote de filet.
              Precis scapi de azbest
              A si La multi Ani
              Last edited by valyvis10; 09-07-2008, 16:51 PM.

              Comment


              • #8
                .....merci vali ai dreptate este ceva foarte asemanator numai ca brida prinde fiecare injector in parte.....ce vad eu aici e o solutie extrema cind ai epuizat toate variantele si mai ales sa stricat filetul in chiuloasa al surubului ce prinde brida.Eu cred totus ca trebuie inlocuita o saiba sau garnitura ceva ce vine intre innjector si chiuloasa si care etansaza in momentul in care stringi brida cu surubul.......?Inca o data multumesc mult si inca ceva "priceputul"nu e
                ROM, TIGAN sau cum si-or mai zice e numai un meserias smecherit

                ......am rezolvat, asa cum banuiam este vorba de o saiba din cupru ce costa 20 bani un rahat cu mac dar incepusa sa-mi produca palpitatii. Azi de dimineata la -12 ......super k nou si cita dreptate are omul ce ma virusat
                cind mi-a zis :
                " -nu e camion k MANU sau masina k MERZANU pt. ca trebuie sa te intinzi
                sa dai mina cu ala de alaturi "
                Numi bine tuturor
                Last edited by Danny_bb; 01-06-2008, 23:59 PM.

                Comment


                • #9
                  Reconditionat injectoare cdi

                  Daca aveti vreo problema cu injectorele, reconditionat si nu numai.
                  Am o cumostinta care face reparatii la mercedes. Reparatiile sint verificate de tester.
                  Pentru detalii contactati-ma pe privat.

                  Comment


                  • #10
                    cel mai bine e sa te duci la astia la MB dai un ban dar sti ca face...ei au o pasta speciala de etansare si s-ar putea sa fie si saiba de etansare devina....si oricum aia macar au scule nu trag ca dobitocii de injector

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu aceeasi problema la un vito 112 cdi.Au fost schimbate olingurile (sau cum le-o zice) acum trei luni si problema a revenit.Tin sa va anunt ca am dat 100 lei pe 4 saibe si 4 inele de cauciuc pt ca e Mercedes.Oare trebuie decalite acele saibe cand le montezi? Credeti ca snurul de azbest face fata problemei mele? Cel putin romanii folosesc asa ceva la motoarele noastre. Astept sfaturi.Va multumesc.
                      Last edited by m3seriasu; 02-13-2009, 16:31 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Ma poate ajuta cineva si pe mine?Am aceeasi problema.Cunoasteti vreo pasta de etansare care sa faca fata problemei sau ce sfaturi imi dati.Tin sa va anunt ca schimb saibele din 3 in 3 luni. Va multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Daca aveti aceiasi problema puteti sa ma contactati...numarul este la profil

                          Comment


                          • #14
                            salutare am avut si eu aceeasi proclema.rezolvarea foarte simpla.in momentul cand umbli la injectoare trebuie schimbate inelele de alama sau de ce or fi.numai ca aici nu stie multa lume:te duci ,le cumperi noi si trebuie neaparat calite.eu le-am incalzit pana au rosit si asa rosii le-am bagat in apa rece.si nu mi-a mai trebuit nici lemn de nustiu ce esenta si nici nustiu ce pasta .pur si simplu le-am strans si gata.dupa asta am facut inca 20000km si sincer nici o problema.va salut

                            Comment


                            • #15
                              Intradevar cu foarte multi ani in urma cind eram in pionerat de reparatii la Mercedes parcticam si eu decalirea seibilor de cupru la autogen.
                              Azi sint mult mai multe solutii de rezolvare si folosesc in 70% din cazuri seibi vechi fara a mai fi necesar decalirea lor.
                              Originally posted by floboy88 View Post
                              salutare am avut si eu aceeasi proclema.rezolvarea foarte simpla.in momentul cand umbli la injectoare trebuie schimbate inelele de alama sau de ce or fi.numai ca aici nu stie multa lume:te duci ,le cumperi noi si trebuie neaparat calite.eu le-am incalzit pana au rosit si asa rosii le-am bagat in apa rece.si nu mi-a mai trebuit nici lemn de nustiu ce esenta si nici nustiu ce pasta .pur si simplu le-am strans si gata.dupa asta am facut inca 20000km si sincer nici o problema.va salut

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF