Postez acest topic stiind ca multe din W202-urile aduse in Romania au probleme cu vascocuplajul...adica piesa care face ca paleta de la radiator sa se invarta mai incet sau mai repede in functie de temperatura motorului.
Principiul de functionare: in corpul vascocuplajului exista un "lichid" care la o anumita temperatura se intareste, marind aderenta pe un ax intern care se conecteaza pe pompa de apa printr-o piulita. Cata vreme temperatura apei este scazuta paleta se invarte la o turatie data de inertie. Cu cat temperatura creste aderenta pe ax creste si deci paleta se invarte mai repede.
Sa zicem ca aceasta a fost o scurta definitie. Atasez pozele si in urmatoare postare vin explicatiile.
ATENTIE: din pacate in procesul de schimbare a vascocuplajului am descoperit ca suportii de la pompa de servo erau fisurati. Tot ce tine de vascocuplaj am marcat cu sageti albastre. Ce tine de pompa de servo cu sageti rosii.
Principiul de functionare: in corpul vascocuplajului exista un "lichid" care la o anumita temperatura se intareste, marind aderenta pe un ax intern care se conecteaza pe pompa de apa printr-o piulita. Cata vreme temperatura apei este scazuta paleta se invarte la o turatie data de inertie. Cu cat temperatura creste aderenta pe ax creste si deci paleta se invarte mai repede.
Sa zicem ca aceasta a fost o scurta definitie. Atasez pozele si in urmatoare postare vin explicatiile.
ATENTIE: din pacate in procesul de schimbare a vascocuplajului am descoperit ca suportii de la pompa de servo erau fisurati. Tot ce tine de vascocuplaj am marcat cu sageti albastre. Ce tine de pompa de servo cu sageti rosii.
Comment