Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

O mare problema la cutie...cred

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O mare problema la cutie...cred

    Salut,posed un Mercedes din 2001 C Sportcoupe 230 Kompressor,problema e ca la acceleratie motorul urca in ture dar masina ia viteza care ar trebuii sa o aibe la turatiile respective ,mai greu....pentru un simplu om de rand astea sunt semne ca te cam lasa ambreiajul,DAR am auzit atatea variante(chiar si de la reprezentante Mercedes) de nu stiu ce sa fac.Cutia de viteze arata cam asa
    +
    A--/----N
    _ /
    /
    R


    1. Unii spun ca e hidramata,altii spun ca e manuala dar poseda 'sprint shift'(nu stiu daca am inteles bine) care face schimbarea vitezelor in locul soferului eu nu am pedala de ambreiaj deci ce sa mai cred? Daca e hidramata ....s.a bulit cutia ,daca nu discul de ambreiaj, deci mai grav in prima situatie!!!!!
    2. Unii spun ca e posibil sa faca asa si din cauza uleiului din cutie care nu mai e asa vascuos,deci trebuie sa.l schimb impreuna cu filtrul si vad rezultatele dupa asta.

    In sfarsit, sper ca nu v.am plictisit cu povestile ,ca tind sa cred ca sunt amuzante.Va multumesc anticipat!
    Last edited by mortalkick; 03-18-2010, 21:37 PM.
    Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

  • #2
    Vad ca schita cutiei de viteze e aiurea fata de cum am facut.o eu cu toate ca i.am dat de 3 ori edit si nimic dar R vine exact in josul N.ului, + si - intre A si N.Multumesc de intelegere
    Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

    Comment


    • #3
      nu e automata

      Din cate stiu e varianta aceea cu cutie manuala. Deci nu ai ulei in cutie. Am o cunostinta cu A Class cu acest tip de cutie, nu stiu ce probleme a avut dar omu' si-a montat un ambreiaj la picior ca la masinile manuale. Si merge asa cu ea de cativa ani. Sau inlocuiesti discul de ambreiaj. Avantajul acestui tip de cutie> nu schimbi uleiul la 60.000 dar schimbi discul de ambreiaj la 150.000 200.000 km (depinde de sofer).

      Cred ca am batut un pic campii. Sorry. Oricum, succes!

      Comment


      • #4
        Salut, la cutie automata se manifesta asa daca nu ai schimbat uleiul si filtrul, schimbale si se remediaza situatia, cutiile automate au manual si automat pe ele, la + si - schimbi tu treptele si cutia le memoreaza, dupa un timp este bine sa resetezi cutia sa schimbe treptele la nivelul de fabrica

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF