Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Am o problema cu puterea la w202,ma ajuta cineva? ;)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc mult ADIDC si celorlalti pentru ajutor....sper sa rezolv

    Comment


    • #17
      Multumesc si eu si scuze pt greselile din postarea de mai sus!
      La mine avea momente cand tragea normal si momente cand tragea mai putin decat o dacie.Acum s-a stabilizat problema,adica puterea este foarte slaba! Nu mai are niciun moment in care sa traga.Daca dau de drum in urcare e jale.Nu la plecare am probleme ci la avansarea in viteza,mai ales peste peste 50km/h.De aici in sus imi vine sa ma dau jos sa imping de masina....bun...cum nu am avut bani de service m-am gandit sa identific singur problema.Ce am gasit:
      Langa filtrul de aer este o piesa electrica cu o clapeta de care este legat un furtun ce duce la compresor,cred.Am desfacut colierul care strangea furtunul pe acea piesa si am scos furtunul....se vedea acea clapeta in pozitia deschis...am pornit motorul,clapeta ramane deschisa;accelerez succesiv,clapeta tot deschisa;accelerez brusc,clapeta tot deschisa...practic piesa aia nu misca deloc.Am pus mana in capatul furtunului si cand accelerez iese are cu presiune pe acolo.
      Credeti ca acolo e buba?
      Ce as mai putea sa verific?
      Multumesc tuturor!
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Mai vizitati si voi acest thread,poate se gaseste cineva sa-mi dea niste sfaturi...in afara de tester :P.Multumesc

        Comment


        • #19
          Originally posted by bobylupoiu View Post
          Multumesc si eu si scuze pt greselile din postarea de mai sus!
          La mine avea momente cand tragea normal si momente cand tragea mai putin decat o dacie.Acum s-a stabilizat problema,adica puterea este foarte slaba! Nu mai are niciun moment in care sa traga.Daca dau de drum in urcare e jale.Nu la plecare am probleme ci la avansarea in viteza,mai ales peste peste 50km/h.De aici in sus imi vine sa ma dau jos sa imping de masina....bun...cum nu am avut bani de service m-am gandit sa identific singur problema.
          Din ce descrii pare sa fie ambreiajul dus.

          Comment


          • #20
            Cum sa fie ambreajul?Stiu cum se manifesta un ambreaj defect!Daca era ambreajul dus se accelera motorul in gol sau nu mai intra in viteza,depinde ce defectiune capata ambreajul...la mine oricat as accelera,si pana la 6000,nu are forta motorul.Prinde viteza in timp,se accelereaza motorul lent.Nu are fluctuatii de turatie sau vre-o alta simtoma de defectiune.Pur si simplu trage greu de masina.Inainte luam 100 imediat...acum....Dumnezeu cu mila...Totusi are 193CP...sau avea....
            Multumesc si toate cele bune!

            Comment


            • #21
              Am crezut ca se tureaza si nu merge. Asa este, nu este ambreiajul.

              Comment


              • #22
                La mine avea momente cand tragea normal si momente cand tragea mai putin decat o dacie.Acum s-a stabilizat problema,adica puterea este foarte slaba! Nu mai are niciun moment in care sa traga.Daca dau de drum in urcare e jale.Nu la plecare am probleme ci la avansarea in viteza,mai ales peste peste 50km/h.De aici in sus imi vine sa ma dau jos sa imping de masina....bun...cum nu am avut bani de service m-am gandit sa identific singur problema.Ce am gasit:
                Langa filtrul de aer este o piesa electrica cu o clapeta de care este legat un furtun ce duce la compresor,cred.Am desfacut colierul care strangea furtunul pe acea piesa si am scos furtunul....se vedea acea clapeta in pozitia deschis...am pornit motorul,clapeta ramane deschisa;accelerez succesiv,clapeta tot deschisa;accelerez brusc,clapeta tot deschisa...practic piesa aia nu misca deloc.Am pus mana in capatul furtunului si cand accelerez iese are cu presiune pe acolo.
                Credeti ca acolo e buba?
                Nu stie nimeni ce rol are acea piesa? Credeti ca ea ar fi vina pentru care motorul meu nu mai are putere?

                Multumesc!Toate cele bune!

                Comment


                • #23
                  Ala nu e debitmetrul de aer? Asa parca stiu. Nu am vazut motoare cu compresor dar ma indoiesc ca e dispus debitmetrul de aer altundeva.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #24
                    Pfff...Nu stiu nici eu sigur...Nu ma pricep prea bine,tocmai de-asta v-am rugat pe voi sa ma ajutati.Debitmetrul de aer nu arata ca cel din poza 1? Pozele 2,3 si 4 sunt cu piesa care cred eu ca e defecta.Oare asa arata debitmetrul la masina asta? Voi ce ziceti?
                    Multumesc!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Dupa codul VDO de pe piesa am gasit pe net...drosselklappe. Un dictionar german roman de pe net spune:
                      "Drosselklappe - a se sufoca;a inabusi;inabusire;sugrumare" si Drossel - acceleratie;

                      Deci ori e o clalpeta de acceleratie ori una care trebuie sa inchida sau sa deschida admisia de aer.
                      Oricum mie mi se pare ca lipsesc ceva mufe de p-acolo.
                      Eventual mai pune poze cu tot motorul.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #26
                        Esti chiar tare! Exact senzatia asta o ai cand mergi cu masina,zici ca motorul e sugrumat! In legatura cu mufele nu lipsesc.Are o singura mufa,acea piesa,pe care am scos-o eu inainte de a face pozele pentru a se vedea forma si eventual pinii de contatct.
                        Multumesc mult! Acum stiu ceva in plus. Cred ca e ceva de la admisia de aer,nu de la acceleratie.Am facut o schita sa va arat cum arata instalatia de aer,poate va dati seama cum circula aerul prin ea.
                        Merci inca o data si toate cele bune!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Ai incercat sa deschizi capacul acela negru de pe "piesa" fantoma? Dupa capul meu acolo ar trebui sa fie un motoras care actioneaza clapeta. S-ar putea ala sa faca nani. Daca reusesti sa desfaci fa poze. In spatele piesei acolo unde se vede bucata aceea cilindrica ce e? E doar vreo prindere a axului de la clapeta? Daca desfaci, fa cat mai multe poze. Si la clapeta si la motor. In cel mai bun caz trebuie doar gresata clapeta si curatate contactele la motoras. In cel mai rau caz trebuie sa cauti alta piesa.

                          Mai ceva: clapeta electrica este pe traseul filtru motor sau filtru compresor? Ca eu vad un singur furtun gros iesind din ea. Deci ori schema e putin gresita ori eu sunt putin orb.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #28
                            Iti multumesc ca iti bati capul cu problema mea,adidc!Raman dator de cinste
                            Pentru a desface capacul imi trebuie o cheie speciala.Sincer nu am mai vazut astfel de surub pana acum...in fine....Probabil acel motoras nu mai functioneaza,asa cum ai spus si tu.Am actionat clapeta aceea cu mana si nu mi se pare ca merge greu.Ceva se invarte in interior,se aude un zgomot cand o inchid,cel mai probabil sunt niste pinioane si un motoras(apoi se deschide singura emitand acelasi sunet) .Cred ca schita pe care am facut-o mai sus e buna.Uite am mai facut niste poze.Am pus acolo niste sageti sa iti dai seama mai usor unde merge fiecare furtun.
                            Are cineva idee unde pot gasi "minunea" asta de piesa si cam cat ar costa?



                            Multumesc tuturor!Numai bine!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Am mers la tester,la reprezentata cu masina si am aflat ce se intampla cu lipsa de putere.Patru erori cu scurt circuit la diferite piese electrice.Mi-a verificat-o un batranel care a lucrat la Mercedes in DE mai bine de 20 de ani si mi-a spus ca instalatia electrica de la motor e praf si ca trebuie schimbata toata,tot ce tine de la ECU pana la fiecare piesa.Nu se poate repara pentru ca la majoritatea cablurilor lipseste izolatia chiar pana la mufe,asa ca trebuie schimbata toata.
                              A mai intalnit cineva o astfel de situatie?
                              Are cineva idee cam cat ar costa o instalatie noua?

                              Va rog sa ma ajutati daca sunteti in cunostinta de cauza si va voi fi recunoscator!

                              Va multumesc mult!

                              Sarbatori fericite tuturor si toate cele bune!

                              Comment


                              • #30
                                Problema frecventa la masini de varsta asta. Din ce am citit pe benzworld se intampla mai ales la motorul de 280, dar se pare ca nici al tau nu se lasa mai prejos.
                                Sincer cel mai simplu ar fi sa-ti faci cont pe benzworld si vei gasi acolo topicuri cu schimbarea cablajelor pentru W202. Sper ca sti engleza. Daca nu ai nevoie de ajutor...poate al batranelului respectiv .
                                Sper sa reusesti.
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF