Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merge in suturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by epurare_coco View Post
    Dl ADIDC nu a citit corect fisa tehnica a masinii. Ca de obicei. Cuplul maxim este la 5500 rot/min. La 50/h 3000 rot/min=aproape calare. Intai ganditi apoi vorbiti. Si nu pot fi frate cu elaborator de balarii.
    Am sa te rog sa folosesti un limbaj civilizat si sa incerci sa fii mai putin offtopic, pana acum ti-am corectat si sters mesaje. Ai warn.


    Este interzisa postarea de discutii care nu au legatura cu subiectul
    in cauza ("offtopic"). Moderatorii isi rezerva dreptul de a sterge
    aceste comentarii si de a da un avertisment userilor in cauza. Citeste Regulamentul.


    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #32
      Originally posted by Alexx View Post
      Mare dreptate ai, e extrem de comod. Asa schimbam si eu, pana cand am dat chiulasa jos si am vazut ce calamina era depusa pe supape [asta e ceva foarte "nesanatos"]. Si ghici din ce cauza era depusa calamina?!
      Ca prin urmare, dupa ce am montat totul la loc [inainte am curatat de calamina ] am inceput sa schimb in ture mai ridicate : 3000 - 3500, si sincer se simte diferenta [ma refer ca functionare a motorului, nu ca o crestere a consumului, care apropo, a ramas acelasi].
      Deci nu te zgarci, ca ai sa dai bani mai multi pentru manopera.

      Numai bine!
      Calamina aia se produce cand simti ca accelerezi si masina nu vrea sa avanseze, de exemplu in treapta a 3-a pe la 20 km/h si simti cum tremura masina. Schimbatul treptelor la turatii mai mici cred ca imbunatateste consumul si mareste durata de viata a motorului, cu toate ca la acest model consumul e marisor in orice conditii. Dar cand e vorba de un Mercedes nu te gandesti la consum, nu?

      Comment


      • #33
        Originally posted by adidc View Post
        Atunci solutia e ceea ce s-a discutat pe pagina 1. Conteaza mult si o curatare a corpului clapeta.
        Senzorii de pozitie si vacumurile. Circuitul de vacum e foarte important. Daca nu e etans 100% va afecta si mersul motorului.
        Sa stii ca si eu m-am gandit odata la circuitul de vacum, pentru ca nici tetierele spate nu prea merg din prima apasare de buton, dar habar n-am pe unde se gasesc furtunasele alea. Daca ai vreo idee, te rog sa mi-o impartasesti.

        Comment


        • #34
          Cum se curata corpul clapeta?

          Comment


          • #35
            Vacuum,bujii

            Originally posted by sofermercedes View Post
            Sa stii ca si eu m-am gandit odata la circuitul de vacum, pentru ca nici tetierele spate nu prea merg din prima apasare de buton, dar habar n-am pe unde se gasesc furtunasele alea. Daca ai vreo idee, te rog sa mi-o impartasesti.
            Si problema mea cred ca este legata tot de vacuum.
            Am achizitionat pe data de 18.01.2011 un foarte elegant si frumos w202 1,8 '94 , maro met cu interior visiniu(arata superb-mahon , tapiserie si piele visinie).
            Din pacate sunt niste probleme. Am fost cu ea la repr la Mercedes in Bucuresti si am verif compresia :13,0 , 13,5 , 13,8 respectiv 14,0. Compresie putin cam mare, insa mecanicul a spus ca nu e nimik rau in asta. A vazut si bujiile si mi-a spus ca trebuie schimbate neaparat(departate si subtiate de rugina)-apropo-masina a stat nepornita 4-5 luni pana sa o cumpar. 1) In mers, se aude un fasiit in stanga volanului prin ventilatie , iar in momentul cand apas acceleratia, fasiitul se opreste. 2) Nu pot da flash-uri, 3) la relanti din cand in cand se opreste motorul, avand pana in momentul opririi oscilatie intre 0,5 - 1,1 rp/m.
            Din ce am citit pe forum, daca as schimba bujiile si as reface furtunasele de vacuum, ar trebui sa se rezolve problema. Nuy stiu daca in Pitesti sunt mecanici priceputi la problemele legate de vacuum. Masina trage destul de bine, iar consumul nu e de speriat.
            V-as ruga sa-mi dati ceva sfaturi, sau daca stiti vreun mecanic priceput la problemele legate de vacuum.

            Multumesc.
            Last edited by zbanghy1986; 01-18-2011, 23:01 PM.
            Mercedes-Benz C180 Elegance

            Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF