Salut!
Revin pe acest forum cu o problema nou intalnita la mercedesul meu C300. Mai exact, am primit o notificare in bord, ca bateria de 48 de volti nu se incarca. S.a intamplat pe autostrada in Austria si a creat in acel moment panica, pentru ca eram in drum spre Romania. Asa cum spunea acea avertizare cu rosu, am oprit imediat pe dreapta si dupa ce am verficat ca acea curea de accesorii este in regula, primul gand pe care l.am avut, si dupa ce m.am tot gandit ce sa fac in cazul acela, am repornit masina si totul a revenit la normal. M.am uitat imediat in setarile din bord unde se indica voltajul bateriei "normale" a motorului, am constatat ca voltajul nu mai era 14.9, cat ar trebui sa fie normal, ci 13v. Am ajuns astfel pana in Romania si imediat ce am gasit un tester Star, am verificat.o.
Cel care mi.a verificat.o, mi.a spus ca am o problema cu ground cable si mi.a explicat ca acel asa zis cablu care face masa pe caroserie, ar putea fi oxidat si ca trebuie sa.l verific. Mi.am dat seama abia dupa ce am plecat de la diagnoza, ca ar fi trebuit sa fac o poza la acele erori/indicatii pe care mi le.a dat diagnoza, pentru a putea apoi sa le arat unui electrician auto sa imi repar masina.
Ideea este ca nu in fiecare zi, voltajul scade in 13, ci sunt si zile in care este ok, la 14.9 volti. Mi s.a spus ca alternatorul este ok si la fel si bateriile, cea normala si cea de 48 de volti de la hybrid. Specific ca masina nu se incarca la priza, nu merge doar pe curent, ci este un eco boost, ii da putere doar la accelerare, un boost.
Are cineva idee care ar fi acel cablu de masă, daca sunt mai multe si pe unde se situeaza ele? Am mai avut discutii cu un mecanic la telefon si m.a bagat de tot in ceata. Spune ca alternatorul n.ar avea niciun cablu pentru masă si ca din ce stie el, masinile astea hybrid cu eco boost, nici macar n.ar avea alternator si electromotor. Destul de curioasa aceasta afirmatie a lui, dupa ce mi s.a spus la diagnoza ca alternatorul ar fi ok.
Ati mai intalnit aceasta problema? Daca da sau aveti vreo idee cum se rezolva, ma puteti ajuta intr.un fel cu o informatie utila?
Din ce mi s.a spus la diagnoza, n.ar fi o operatie dificila. Trebuie doar sa identific acel cablu care face masă pe caroserie si sa.l verific. Poate fi oxidat, defect intr.un fel din mai multe cauze... apa, rugina sau orice altceva care il impiedica sa isi faca treaba, adica masă pe caroserie.
Revin pe acest forum cu o problema nou intalnita la mercedesul meu C300. Mai exact, am primit o notificare in bord, ca bateria de 48 de volti nu se incarca. S.a intamplat pe autostrada in Austria si a creat in acel moment panica, pentru ca eram in drum spre Romania. Asa cum spunea acea avertizare cu rosu, am oprit imediat pe dreapta si dupa ce am verficat ca acea curea de accesorii este in regula, primul gand pe care l.am avut, si dupa ce m.am tot gandit ce sa fac in cazul acela, am repornit masina si totul a revenit la normal. M.am uitat imediat in setarile din bord unde se indica voltajul bateriei "normale" a motorului, am constatat ca voltajul nu mai era 14.9, cat ar trebui sa fie normal, ci 13v. Am ajuns astfel pana in Romania si imediat ce am gasit un tester Star, am verificat.o.
Cel care mi.a verificat.o, mi.a spus ca am o problema cu ground cable si mi.a explicat ca acel asa zis cablu care face masa pe caroserie, ar putea fi oxidat si ca trebuie sa.l verific. Mi.am dat seama abia dupa ce am plecat de la diagnoza, ca ar fi trebuit sa fac o poza la acele erori/indicatii pe care mi le.a dat diagnoza, pentru a putea apoi sa le arat unui electrician auto sa imi repar masina.
Ideea este ca nu in fiecare zi, voltajul scade in 13, ci sunt si zile in care este ok, la 14.9 volti. Mi s.a spus ca alternatorul este ok si la fel si bateriile, cea normala si cea de 48 de volti de la hybrid. Specific ca masina nu se incarca la priza, nu merge doar pe curent, ci este un eco boost, ii da putere doar la accelerare, un boost.
Are cineva idee care ar fi acel cablu de masă, daca sunt mai multe si pe unde se situeaza ele? Am mai avut discutii cu un mecanic la telefon si m.a bagat de tot in ceata. Spune ca alternatorul n.ar avea niciun cablu pentru masă si ca din ce stie el, masinile astea hybrid cu eco boost, nici macar n.ar avea alternator si electromotor. Destul de curioasa aceasta afirmatie a lui, dupa ce mi s.a spus la diagnoza ca alternatorul ar fi ok.
Ati mai intalnit aceasta problema? Daca da sau aveti vreo idee cum se rezolva, ma puteti ajuta intr.un fel cu o informatie utila?
Din ce mi s.a spus la diagnoza, n.ar fi o operatie dificila. Trebuie doar sa identific acel cablu care face masă pe caroserie si sa.l verific. Poate fi oxidat, defect intr.un fel din mai multe cauze... apa, rugina sau orice altceva care il impiedica sa isi faca treaba, adica masă pe caroserie.
Comment