Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bateria de 48 V nu se incarca

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bateria de 48 V nu se incarca

    Salut!
    Revin pe acest forum cu o problema nou intalnita la mercedesul meu C300. Mai exact, am primit o notificare in bord, ca bateria de 48 de volti nu se incarca. S.a intamplat pe autostrada in Austria si a creat in acel moment panica, pentru ca eram in drum spre Romania. Asa cum spunea acea avertizare cu rosu, am oprit imediat pe dreapta si dupa ce am verficat ca acea curea de accesorii este in regula, primul gand pe care l.am avut, si dupa ce m.am tot gandit ce sa fac in cazul acela, am repornit masina si totul a revenit la normal. M.am uitat imediat in setarile din bord unde se indica voltajul bateriei "normale" a motorului, am constatat ca voltajul nu mai era 14.9, cat ar trebui sa fie normal, ci 13v. Am ajuns astfel pana in Romania si imediat ce am gasit un tester Star, am verificat.o.
    Cel care mi.a verificat.o, mi.a spus ca am o problema cu ground cable si mi.a explicat ca acel asa zis cablu care face masa pe caroserie, ar putea fi oxidat si ca trebuie sa.l verific. Mi.am dat seama abia dupa ce am plecat de la diagnoza, ca ar fi trebuit sa fac o poza la acele erori/indicatii pe care mi le.a dat diagnoza, pentru a putea apoi sa le arat unui electrician auto sa imi repar masina.
    Ideea este ca nu in fiecare zi, voltajul scade in 13, ci sunt si zile in care este ok, la 14.9 volti. Mi s.a spus ca alternatorul este ok si la fel si bateriile, cea normala si cea de 48 de volti de la hybrid. Specific ca masina nu se incarca la priza, nu merge doar pe curent, ci este un eco boost, ii da putere doar la accelerare, un boost.
    Are cineva idee care ar fi acel cablu de masă, daca sunt mai multe si pe unde se situeaza ele? Am mai avut discutii cu un mecanic la telefon si m.a bagat de tot in ceata. Spune ca alternatorul n.ar avea niciun cablu pentru masă si ca din ce stie el, masinile astea hybrid cu eco boost, nici macar n.ar avea alternator si electromotor. Destul de curioasa aceasta afirmatie a lui, dupa ce mi s.a spus la diagnoza ca alternatorul ar fi ok.
    Ati mai intalnit aceasta problema? Daca da sau aveti vreo idee cum se rezolva, ma puteti ajuta intr.un fel cu o informatie utila?
    Din ce mi s.a spus la diagnoza, n.ar fi o operatie dificila. Trebuie doar sa identific acel cablu care face masă pe caroserie si sa.l verific. Poate fi oxidat, defect intr.un fel din mai multe cauze... apa, rugina sau orice altceva care il impiedica sa isi faca treaba, adica masă pe caroserie.
    Attached Files

  • #2
    Am fost astazi cu masina la reprezentanta, unde mi-au facut niste update-uri la softuri pe acolo si mi s-a spus ca nu ar comunica corespunzator alternatorul cu nu stiu ce calculator si ca prin acele update-uri s-ar putea rezolva si aceasta problema. Zis si facut, mi-au actualizat tot ce s-a putut si au spus ca acum, masina o sa functioneze mult mai bine si chiar o sa consume mai putin combustibil.
    Am uitat sa specific ca in drumul pana la reprezentanta, de vreo 75 km, bateria a stat in 14.9v si chiar si in timpul cat masina a fost in lucru la ei. Am verificat si toate firele care fac masa pe caroserie si toate sunt in regula, neoxidate, ca noi. Am plecat de la ei si dupa vreo 2 km, din 14.9v cat a stat in tot acest timp, a scazut iarasi la 12.9v si mai apoi s-a stabilizat fix in 13v. Am parcurs iarasi vreo 100 km, voltajul ramanand acelasi, 13.0v. Pe distante mai mici, de cativa km, dupa ce plec la vreun drum, voltajul ramane in 14.9v, iar cateodata, dupa un timp scade iar in 13v. Este normal sa faca asa? Mai este cineva pe aici caruia i se intampla acelasi lucru? Cei din reprezentanta spun ca la diagnoza nu le da nimic ca af fi vreo piesa defecta, ci ca totul functioneaza normal. Voua la cat va sta bateria normala a masinii, ca la aia de la hybrid nu am cum sa observ, dar teoretic se poate vedea ca atunci cand bateria normala nu e incarcata pana in 14.9v, logic ar fi ca nici cea de 48v sa nu se incarce cat ar trebui, ca n-ar baga alternatorul. Si am observat ca atunci cand am primit mesajul ca bateria de 48v nu se incarca, atunci si cea normala scazuse chiar sub 12v. Se incarca cumva la minim la 13v. Cred. Zic si eu, ca nu-s electrician auto...
    E normal oare sa fie asa? Deci bateriile sunt ok, alternatorul e ok. Ce ar putea fi? Nu ma deranjaza ca sta in 13v, dar imi este teama sa nu apara iarasi vreo avertizare ca bateria nu se incarca si sa ma nimeresc pe autostrada prin alta tara, la sute, mii de km departare de casa.
    Ma poate ajuta cineva cu o informatie sa nu mai alerg cu masina din servis in servis, nimeni nestiind ce sa-mi spuna pe nicaieri?
    Last edited by irisul; 08-08-2023, 00:25 AM.

    Comment


    • #3
      Daca te ajuta, eu am C220d mild-hybrid (w206), am instalat o tripla pentru mai multe prize 12V si respectiva tripla are in capat voltmetru. Si la mine oscileaza intre 14,9 si 13/13,3, in functie de conditiile de mers. Cred ca revenit in DE, daca masina mai are garantie, ar trebui sa te duci sa-ti verifice bateria de la sistemul hibrid, dar service-uri serioase, nu frizerii de la noi - nici in cei de la reprezentante nu as avea incredere…ca idee, SS functioneaza corespunzator?

      Comment


      • #4
        De curiozitate, ce ții pe prizele alea de 12v?

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Statia CB, incarcator pentru al doilea telefon si pana imi vine camera integrata, dashcam-ul pastrat de la fosta masina…

          Comment


          • #6
            Pe priza de 12v tin doar un DashCam. Din cand in cand mai incarc si telefonul la usb. In rest nu am alti consumatori.
            Masina nu mai este in garantie, mi-a iesit de anul trecut.
            Am fost de doua ori la diagnoza, la oameni diferiti. O data la unul care a lucrat ani de zile in reprezentanta si care inca mai colaboreaza cu Mercedesul si o data direct in reprezentanta. Ambii mi-au spus ca totul este in regula cu bateriile, ca nu le da nicio piesa de schimbat si ca totul e ok..
            Poate chiar este totul ok si e normal sa oscileze intre 13 si 14.9, iar de asta as putea fi sigur, daca si voi v-ati uita la voltajul bateriilor si ati confirma ca la fel va indica si voua, in functie se stilul de mers, mai multe valori. Numai ca sunt zile in care sta in 14.9 si zile cand dupa ce am facut 2..3 km, scade in 13v si ramane acolo indiferent de stilul de mers. Am mers sute de km si nu s-a miscat din 13v. Daca opream si porneam iar la drum, pornea in 14.9, statea 1..2 km in 14.9 si dupa iar la 12.9 si se stabiliza in 13v si asa ramanea. Pot sa stau pe loc la semafor, sa o calc in 4..5 mii de turatii, sa o exploatez normal sau mai sportiv, ca din 13v nu se misca. Deci nu mai incarca suficient sau am eu paranoia si cred ca e ciudat cand coboara in 13v. Poate atunci a fost o simpla problema cand a scazut chiar si in 12v si nu mai incarca deloc. Problema de vreo conexiune, ceva, orice.
            M-ar ajuta mult sa stiu daca si la voi scade sub 14v dupa o perioada de mers.

            Comment


            • #7
              Am facut acum un drum de 2000 km pana in RO. A stat la 13,2 aproape tot drumul.

              Comment


              • #8
                Salutare...încarcă normal! Mai simplu, când o vezi ca sta în 13, da drumul la consumatori gen faza lunga, ac, ștergătoare,restul...o sa vezi sigur ca pleacă în 13,7-14,3 ceva de gen...Am observat de multe ori asta, când pun testerul pe ale mele...un W212 și un Sprinter...ba 13,7, ba 14,1 ba 12,5...asa ca, atâta timp cât e asa e ok...Cat despre frica de a rămâne pe străzi...poți face o singura operație, în funcție de km masinii...dat jos alternatorul și verificat/schimbat releul cu cărbuni! Altceva, nimic!!
                Bateria mașinii, te poate lasă și după o zi de mers, fără sa dea un semn! Și aici vb de modelul actual AGM...cele clasice mai spuneau ceva înainte sa pice...astea AGM, le oprești la Peco după o zi de mers și au murit...
                Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF