Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferenta C200/220 CDI - Octavia 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta C200/220 CDI - Octavia 2

    salutare tuturor si Craciun Fericit!
    Am o Skoda Octavia 2, 2.0 TDI/140 CP, 2006, cutie automatizata DSG.
    Problema care ma enerveaza la Octavia si pentru care vreau sa o vand/predau leasing este ca scartaie haionul iar acum iarna din ce in ce mai mult. Nu mai spun ca atunci cand este zapada pe haion si il deschizi, o cantitate impresionanta cade in portbagaj. Mai sunt si alte probleme tehnice (spectrul defectarii volantei - iese din garantie in Iulie 2008) si vreau sa-mi cumpar un C200/220 CDI din 2007, max 20000m (W203). As vreau sa-l cumpar din Germania de la MB, cu garantie.
    Intrebare: cum credeti ca exista (sau daca exista) diferente de perceptie la condus, in mers, stabilitate, zgomot, confort, etc. intre cele doua? (in afara de faptul ca MB are propulsie spate). Merita oare sa fac schimbarea intre cele doua (mai ales ca W203 este conceput si lansat in 1999 iar Octavia este model lansat in 2005)? Am mai avut o Cobra din 1981, 240D insa era cam varza dpdv tehnic si impresiile ce mi le-a lasat nu sunt tocmai pozitive.
    Merci de raspunuri.

  • #2
    Sper ca-i gluma asta cu Mercedces (32.000euro) vs Skoda (16.000euro). Si modelul W202 e net superior unei Scoditze din toate punctele de vedere, uite aici cat costa un w202_C220CDI din 1998_12.900 euro (dupa 10 ani aproape cit costa o skoda noua acum), asta inseamna Mercedes.

    Pkw-Inserat: Detailansicht
    Last edited by orca; 12-26-2007, 12:56 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Pai tocmai asta e: eu vorbeam de W203 din 2006: costa ~17-18000 EUR la Maercedes in Germania. Octavia mea a costat EUR 20000 fara TVA acum 1 an - asa ca diferene nu prea sunt din punctul asta de vedere.
      Acum , dpdv tehnic daca ai ceva de adaugat mai concret, nu numai ca MB este superior ca asa ai auzit tu de 30-40 ani pentru c distanta intre grupul VAG (VW, Audi) s-a micsorat extrem de mult fata de Merceds in ultimii ani (tehnologic smi dpdv al cotei de piata).

      Comment


      • #4
        Originally posted by vovo View Post
        ...Octavia mea a costat EUR 20000 fara TVA
        Mercedes W203 (32.000euro) vs Skoda (16.000euro) astea sint preturi de baza.
        Un Mercedes W203_CDI automatic nou si acesorizat ca si Skoda ta, costa mai mult decit dublul skodei, asta cred ca ar trebuii sa-ti spuna totul, nu este nimic de comparat, distanta este prea mare si de pret si de calitate, si de ce vrei tu.
        Eu unul nu le pot compara, nu stiu cum.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Domnule, eu nu judec masinile NUMAI prin prisma pretului de nou/sec hand pentru ca nu mi se pare relevant chiar si numai prin prisma faptului ca in cazul Mercedes o mare parte din pretul de nou il reprezinta ,,numele/marca". Eu am cumparat Octavia aceasta pentru motorul sau reusit (140 CP stock din 1998 cmc fata de -spre ex- 122 CP din 2148 cmc la C-klasse, ambele cu 4 supape/cil). In plus Octavia mea are cutia revolutionara DSG (mecanica, 6 trepte insa comenzile sunt complet robotizate astfel ca schimba ca masinile de F1) si mi s-a parut ca VW are prin aceasta (aplicatia la mainile de serie a inaltelor tehnologii folosite in F1 -desi VW/Audi nu are o masina/motor in F1) un mare avans tehnologic fata de marcile premium (BMW/Mercedes) pentru ca din cate stiu eu acestea ofera in serie numai cutii automate clasice (cu hidroambreiaj/hidrotransformator). Insa sasiul si finisajele finale m-au dezamagit. Acum as astepta impresii ale celor care efectiv au condus/conduc cele doua modele din versus sau ale celor care au date tehnice complexe despre C-klasse W203 (sasiu, suspensii, propulsie, fiabilitate motor, etc). Despre Octavia (daca vrea cineva ...) pot oferi eu date tehnice complete. Multumesc.

          Comment


          • #6
            vovo, DSG-ul este o cutie mai mult automata decat manuala. Asta e parerea mea.
            DSG-Direct Shift Gearbox dispune de 6 trepte iar mecanic utilizeaza dublul ambreiaj. Schimbarile treptelor de viteza se realizeaza mai rapid decat in cazul oricarei cutii de viteze manuale sau automate.
            Comparativ cu cutiile clasice automate, DSG nu dispune de un convertor de cuplu si este un derivat al cutiei manuale robotizate utilizata pt modelul Lupo. Sistemul DSG functioneaza cu ajutorul a doua discuri umede de ambreiaj in baie de ulei si sunt actionate hidraulic. Primul disc de ambreiaj schimba treptele impare (1,3 si 5)precum si marsarierul, iar cel de-al doilea schimba treptele pare (2,4 si 6).
            Ca principiu se poate discuta de doua cutii de viteza care lucreaza in paralel. DSG nu are intreruperi ale tractiunii in timpul schimbarii treptelor de viteza, ca in cazul cutiilor de viteza manuale robotizte.
            Cele doua ambreiaje sunt gestionate de un sistem hidraulic si electric denumit "MECHATRONIC". Aceasta inconexiune permite ca treapta urmatoare sa fie preselectata si gata de a fi activata imediat. Procesul are loc in sutimi de secunda, iar treptele de viteza pot fi selectate si manual, in modul Tiptronic.
            Cutia are echivalent si in cadrul marcilor Bugatti unde se prezinta cu 7 trepte sau Audi.
            Last edited by Marius*; 12-27-2007, 15:46 PM.
            http://goo.gl/YDT4L

            Comment


            • #7
              topicul mi se pare tare aiurea,comparatie nu se poate face.....ca sfat vorbeste cu posesoarea noastra de w203.....in speranta ca iti vei face o parere,pare ca ai nevoiefara sa fiu ironic,incearca si pe un forum SKODA,dat fiind ca in RO este o marca f raspindita,asa vei cunoaste pareri ale posesorilor....tipp ptr tine-studiaza si compara valoarea la vinzare in timp a modelelor w203 si w204 comparativ cu editziile de OCTAVIA...BAFTA LA ALEGERE Cutia DSG nu are valoare pusa pe o masina modesta
              Last edited by DMIHNEA; 12-27-2007, 16:20 PM.

              Comment


              • #8
                W203_2148 cm³_ 75 kW/102 PS_235 Nm
                W203_2148 cm³_ 85 kW/116 PS_250 Nm
                W203_2148 cm³_ 90 kW/122 PS_270 Nm
                W203_2148 cm³_105 kW/143 PS_315 Nm
                W203_2148 cm³_110 kW/150 PS_340 Nm

                Transmisie manuală cu 6 viteze DIRECT CONTROL.
                Transmisia Automată cu Comandă Electronică în 5 trepte, puteţi să schimbaţi viteza folosind tastele dispuse pe volanul multifuncţional.

                Despre Mercedes te putem informa, nu ma pricep la firme ca : Skoda, Wartburg, Trabant, etc.
                Last edited by orca; 12-27-2007, 16:37 PM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Domnilor, multumesc pentru parerile expuse insa nu prea mi-ati dat nici un argument in a alege C in defavoarea Octavia II in afara de pret.Ori eu vreau detalii si diferente constructive intre cele dou masini (dintre care Octavia are un imens avantaj: cutia DSG). Repet: chiar nu ma intereseaza valoarea C-ului sec-hand fata de Octavia - asta nu reflecta nimic decat: snobism (e Mercedes dom'le - adica e bun; fals pentru ca trecutul nu asigura obligatoriu succesul unei masini). Ma intereseaza: suspensii, sasiu, senzatia de stabilitate, zgomot interior la diesel, costuri in timp (eventual la revizii). Daca aveti (sau puteti) sa-mi dati alte argumente in afara de cel cu pretul au cu ,,e Mercedes sefu'", nu se compara cu o ,,submarca" gen Skoda sau Wartburg. (in treacat fie spus Wartburg a fost un mare succes tehnic pentru ce oferea raportat la pret, la vremea lui).
                  PS: cine este doamna care are un W203?

                  Comment


                  • #10
                    Din spusele tale rezulta clar ca toti ce am postat dam dovada de snobism.....iti recomand the net ptr a te documenta..

                    Comment


                    • #11
                      Daca asta ai inteles tu... problema ta. Nu ma mir ca nimeni nu mi-a dat vreun detaliu/argument tehnic al W203 ci numai ,,pretul" MB fata de Octavia, la sec-hand. Din pacate argumentul concret nu este punctul forte al romanilor ci mai degraba dezbaterea pe langa subiect... Mai astept pareri concrete.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by orca View Post
                        Sper ca-i gluma asta cu Mercedces (32.000euro) vs Skoda (16.000euro). Si modelul W202 e net superior unei Scoditze din toate punctele de vedere.
                        Ce nu e de inteles daca si modelul W202 e superior Skoditzei ? Prin pretz am vrut sa-ti exemplific ca nu putem compara merele cu perele. Skoda eventual o poti compara cu Seat, nici macar cu VW.
                        Daca vrei sa sti mai multe despre un anumit model de Mercedes incearca sa formulezi altfel intrebarea, si sa scotzi din ecuatie (...vs Skoda), iar daca nu poti te sfatuiesc sa mergi la un drive-test Mercedes.
                        Noi majoritatea cei de pe acest forum am fost si am ramas fascinati de Mercedes (siguranta/confort/fiabilitate/raport pret-calitate/costuri/valoare revinzare/prestigiu/etc.)

                        Mercedesul are un singur dezavantaj : O data ce ai avut un Mercedes, n-o sa-ti mai placa alta marca, e un fel de drog.
                        Last edited by orca; 12-29-2007, 13:55 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by orca View Post
                          Ce nu e de inteles daca si modelul W202 e superior Skoditzei ? Prin pretz am vrut sa-ti exemplific ca nu putem compara merele cu perele. Skoda eventual o poti compara cu Seat, nici macar cu VW.
                          Daca vrei sa sti mai multe despre un anumit model de Mercedes incearca sa formulezi altfel intrebarea, si sa scotzi din ecuatie (...vs Skoda), iar daca nu poti te sfatuiesc sa mergi la un drive-test Mercedes.
                          Noi majoritatea cei de pe acest forum am fost si amG ramas fascinati de Mercedes (siguranta/confort/fiabilitate/raport pret-calitate/costuri/valoare revinzare/prestigiu/etc.)

                          Mercedesul are un singurr dezavantaj : O data ce ai avut un Mercedes, n-o sa-ti mai placa alta marca, e un fel de drog.
                          -daca ai locui in Germania si ai fi pasionat de fenomenul auto cu siguranta ai urmari AutoBild unde Octavia 2 da clasa W203 (si serie 3) in toate testele (da, si eu m-am mirat...); puteti cauta in colectia AutoBild;
                          -sasiul W203 (conceptie sfarsitul anilor '90) este superior tehnologic (rigiditate, ruliu, trasmitere vibratii si zgomot de la suspensii in habitaclu) sasiului de Octavia 2 (care este folosit in egala masura de Golf 5, A3, Passat B6 si care este proiectat la mijlocul anilor 2000)? Asta ma intereseaza pe mine, nu trecutul marcii, nu daca masina ,,imi da" prestigiu - unde sa-ti dea prestigiu, in aglomeratia cvasiprezenta de pe strazile Bucurestiulu?!; prestigiul mi-l construiesc singur, ca om, prin ceea ce fac zi de zi;
                          -am trecut de varsta la care ,,sa cad pe spate" din cauza siglei de pe capota masinii la volanul careia ma gasesc. Consider ca masina nu-ti exprima personalitatea/statutul social ci este un mijloc de deplasare de la A la B. Adevarat ca in unele te simti mai confortabil, in altele mai putin;
                          -am avut Mercedes si dupa el si alte masini - nu am simtit ca as fi fost drogat de sigla Mercedes...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vovo View Post
                            Domnilor, multumesc pentru parerile expuse insa nu prea mi-ati dat nici un argument in a alege C in defavoarea Octavia II ..... Ma intereseaza: suspensii, sasiu, senzatia de stabilitate, zgomot interior la diesel, costuri in timp (eventual la revizii).....
                            In primul si in primul rand ar trebui sa faci urmatorul lucru:te plimbi cu skoda pana la un prieten ,cunoscut,om,orice care are un C w203 si o sa simti totul dupa ce cobori din skoda si te urci in mertz.Daca nu ai un astfel de prieten,cauta pe autovit unul de vinde o astfel de masina si da-te interesat sa i-o cumperi,te duci pana la el cu skoda si apoi il rogi sa te lase sa o conduci putin(asa cum e normal cand esti potential cumparator).
                            Eu intr-o seara am avut ocazia sa cobor dintr-un mercedes,e drept clasa E model 2001 w210 si apoi la scurt timp am luat un taxi skoda octavia.Am observat urmoatoarele :
                            1.Calitatea interiorului.Fiind seara, in skoda era aproape intuneric si bordul,interiorul sarace,in mercedes era o frumusete(lemn,piele butonase,luminitze,ergonomia spatiului net superioara)
                            2.Suspensiile : la mercedes cand treci peste gropi,linii de tramvai nu simti nimik,dar am trecut chiar si peste o denivelare pt reducerea vitezei si a cam "absorbit-o" de nu mi-a venit sa cred,cu skoda cand am trecut peste o denivelare asemenea am simtit clar diferenta,la suspensii este diferenta notabila.
                            3.Motorul,diesel in ambele cazuri,isi facea simtita prezenta f discret in ambele cazuri cam la fel,aici nu a fost diferenta notabila pt ca si skoda sta destul de bine la acest capitol.Ma astept totusi de la w203 sa fie superior d acest pdv w210-lui,deoarece este un model de conceptie mai noua.
                            In rest,eu nu am fost in afara orasului sa merg cu viteze mari dar din ce am auzit,toata lumea stie ca skodele si passaturile diesel sunt zgomotoase la viteze mari.Tipul care avea mercedesul avusese inainte un passat diesel si mi-a spus ca e diferenta clara intre astea 2,si printre altele,in mercedes inclusiv la viteze de peste 160 la ora e liniste in timp ce in passat e galagie.
                            Eu zic sa cauti pe unu de vinde un w203 in orasul tau pe autovit...il suni si te duci sa te faci ca vrei sa i-o cumperi si sa te plimbi putin cu ea,dar f important du-te pana acolo cu skoda.Bafta in alegerea masinii!
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • #15
                              La fel de pasnic iti raspund iarasi,daca la trecerea de la si spre MB nu ai ramas fidel marcii MB rezulta ca nu ai retinut diferenta.....no offence....nu ma voi screme acum sa te conving ca w203 e mai bun ca Octavia.....prin urmare ramii la marcile pe care le apreciezi tu.....daca toti ar cumpara MB,conform legii cererii si ofertei,pretul ar creste semnificativ si nu as mai putea achizitiona(masini si piese) eu si alti iubitori ai marcii.....deci inca o data incinge teava de net in cautare de clienti nemultumiti de MB ce au trecut la SKODA...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF