Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Instalatie GPL

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cat te-a costat? Da-mi si mie mai multe detalii,te rog.Problemele care au aparut sunt grave sau ceva peste se poate trece?

    Comment


    • #62
      Originally posted by mertz06 View Post
      Cat te-a costat? Da-mi si mie mai multe detalii,te rog.Problemele care au aparut sunt grave sau ceva peste se poate trece?
      Ai citit toata discutia pana acum? (referitor la pret).

      Am 7000 de km pe gaz si nu am nici o problema. Masina se comporta normal, consum cu un litru in plus decat pe benzina.
      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

      Comment


      • #63
        Originally posted by ciucean_sergiu View Post
        Ai citit toata discutia pana acum? (referitor la pret).

        Am 7000 de km pe gaz si nu am nici o problema. Masina se comporta normal, consum cu un litru in plus decat pe benzina.
        Si o sa faci multi de acum inainte, daca instalatia este buna si este pusa de cine trebuie.

        O sa ai probabil si momente in care va merge mai prost, dar isi va reveni.
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #64
          Buna ziua

          Eu am o instalatie Milano si am parcurs aproximativ vreo 50.000 de km si nu am avut nici o problema in tot acest timp.

          Comment


          • #65
            Instalatie GPL

            Buna ziua
            Vad ca threadul este inactiv de ceva timp, insa simt nevoia sa fac ceva completari:
            In Ian 2013 am montat o instalatie GPL pe un Jeep cu motor V8 de 4700cc. Motivul: masina consuma enorm (24-28 oras, si niciodata sub 13 afara), motiv pentru care avea doar 45000 km ( fabricatie 2002). Cum nu ma induram sa renunt la ea, avand de ales intre a o vinde pe nimic, sau a o pastra (masina este full ... Model Limited, LX....) am decis sa arunc o privire asupra optiunii GPL; mentionez ca am avut o experienta extrem de neplacuta cu GPL, dupa ce un Espero mi-a mancat ficatii.
            Masina fiind pracitc noua, am decis sa ii pun GPL ca sa o pot folosi.
            Am cautat vreo 6 luni pe forumuri ( Mai ales cele din UK si DE)...si am decis ca "Mercedesul" instalatiilor GPL este ... PRINS .
            Am deja 40.000 de Km cu instalatia asta, s-a amortizat deja, si credeti-ma ca investitia se merita.
            Inainte de a monta la AGR, i-am sunat cam pe toti "taticii" in instalatii GPL din tara . Fiecare imi dadea alt " bullshit" ... incepand cu cei din Vernesti care imi montau 2 instalatii separate ( "ca asa au mai montat ei pe Porsche si merge bine"') pana la replica " da' ce vrei dom'le perfect nu exista".
            Ei bine, sunt inginer mecanic, cu cunostinte solide in electronica, si va recomand cu mana pe inima Prins.
            Am pe Jeep, am pus si pe golfuletul fiicei ( motor 1,4, cost instalatie 1100 euro cu TVA, rezervor de 55 in locul rezervei), si acum, am cumparat o instalatie noua de pe ebay cu 450 euro pe care o voi monta in masina sotiei (Golf 4 , 1,6) ( deh...intre timp m-am specializat).
            Sunt scumpe, dar merita ( similar cu Mercedesurile).
            Sunt pe forumul asta deoarece caut un Vito, si oscilez intre un diesel sau un benzinar caruia sa-i pun GPL ; La 2,9 lei-3,1 lei / litrul de GPL fata de minim 6,3 benzina/dieselul .... economia este de 6Euro/100 Km. Mai departe faceti calculul.
            Prins folosesc injectoare Keihin (restul sunt electrovalve), garantate 290.000.000 de cicluri (cam 250k km)... ce spun ceilalti, este reclama, credeti-ma. VALTEK , care-s cam cele mai bune de pe piata pica pe la 70-80k. Puteti verifica intreband taximetristii din Bucuresti.
            GPL bag doar de la LUKOIL .... e decent la pret, si de calitate buna.
            Golful fiicei mele consuma in medie 8-9 GPL ( fata de 8 benzina), iar bestia mea cu V8, 16-18 GPL . Faceti calculele singuri.
            Succes .
            GO GREEN

            Comment


            • #66
              In sfarsit mai scrie cineva aici!Si eu sunt pe punctul de a instala gpl pe w203-ul meu.450 de euro de pe ebay e super pret,in schimb 1100 de euro mi se pare piperat.Fara gluma unchiul meu si-a luat logan in 2006 si in 2008 a instalat gpl de la verbita,a costat 2100 ron si pana in ziua de azi a schimbat doar 2 injectoare de la gpl sau ceva de genu,a fost 60 ron injectorul.Acum are peste 70000 km cu gpl,consuma cu 1-2 litri in plus fata de benzina,nu se simte diferenta,trage la fel de bine,el zice ca merge mai bine pe gpl!Cu pornirile iarna nu a avut probleme,dar el o tine in garaj si temperaturile nu sunt asa scazute.Stii cumva Zeolit cat costa montajul instalatiei daca o comand si eu de pe Ebay?

              Comment


              • #67
                Pert ebay

                Originally posted by catalincatalin View Post
                In sfarsit mai scrie cineva aici!Si eu sunt pe punctul de a instala gpl pe w203-ul meu.450 de euro de pe ebay e super pret,in schimb 1100 de euro mi se pare piperat.Fara gluma unchiul meu si-a luat logan in 2006 si in 2008 a instalat gpl de la verbita,a costat 2100 ron si pana in ziua de azi a schimbat doar 2 injectoare de la gpl sau ceva de genu,a fost 60 ron injectorul.Acum are peste 70000 km cu gpl,consuma cu 1-2 litri in plus fata de benzina,nu se simte diferenta,trage la fel de bine,el zice ca merge mai bine pe gpl!Cu pornirile iarna nu a avut probleme,dar el o tine in garaj si temperaturile nu sunt asa scazute.Stii cumva Zeolit cat costa montajul instalatiei daca o comand si eu de pe Ebay?
                Sa stii ca nu faci nicio smecherie cu piesele cumparate de pe ebay: m-a costat in total aproape 500 de euro , insa lipseau multivalva furtunele filtrul si conductele.
                Am mai platit 2000 ron pt astea si pt manopera ( ca sa pot omologa instalatia la RAR). In final economia este nesemnificativa.
                Sunt instalatii ieftine, care costa undeva la 2100-2500 ron.
                De ce Mercedesul nu costa cat Loganul?
                Uitsem: rezervorul din Germania nu este omologat pt piata Romaneasca, deci a trebuit sa cumpar si rezervor, plus ca ala era fabricat in 2008, deci mai mergea doar 4 ani, in cel mai bun caz.
                Daca vrei instalatie low cost, alege una de la Praktiker: un amic si-a montat cu 2500 una cu injectoare Valtek si rez toroidal. Daca n-ai asteptari mari, este ok si aia ieftina. Eu unul n-as monta altceva nici mort.
                Last edited by zeolit; 06-13-2014, 21:20 PM. Reason: completare

                Comment


                • #68
                  Din aventurile mele...

                  Scriu si eu primul post:
                  de o luna am luat un w203 C200 Kompressor cu care fac naveta la serviciu (cam 15 km). Inainte sa o duc la identificare, am zis ca pun si GPL sa nu pierd vremea pe la RAR de doua ori. Zis si facut, am pus GPL (Landi Renzo 2600 RON si 3 zile in service), iar dupa 60-70km pe gaz s-a aprins Check Engine in bord. Am revenit la service, mi-au spus ca sonda lambda de dupa catalizator e "lenesa" si trebuie schimbata (citea amestec sarac). Iarasi am pieptanat forumuri si am intrebat niste specialisti ca-s mai sceptic de fel, ca sa constat ca daca era sarac amestecul, se putea defecta catalizatorul. Am schimbat sonda(350 RON + 30 manopera) la mecanicul meu, apoi am mers la service sa mai regleze putin timpii de injectie, instalatia fiind inca in garantie. Pana acum totul ok, consumul a scazut de la 11-12% mixt pe gaz la 10%, pentru calcul am folosit exact aceleasi drumuri si stil de condus (deloc economic).

                  Ca si concluzii:
                  -personal, sunt multumit de investitie, timpul si km vor spune daca am gresit
                  -reglajele initiale si intretinerea instalatiei GPL nu trebuie lasate la voia intamplarii (tineti-va de cei care le instaleaza sa le si calibreze cum trebuie, de cate ori pare ceva in neregula)
                  -check engine nu e chiar de speriat, dar nici nu e de neglijat, am inteles ca poate aparea ori de la amestec, ori de la o sonda defecta (in cazul meu, ambele)

                  Succesuri!

                  Comment


                  • #69
                    Am de 2 ani pe o masina instalatie BRC secventiala! Masina in cauza nu e mercedes dar asta e mai putin important! Costul unei instalatii depinde de firma dar si de masina pe care vine montata respectiv de puterea motorului si numarul de cilindri! Eu am dat 5300 lei pt.motor de 250 c.p.si 6 cilindri! De la un cosum urban de 17 pe benzina am ajuns la 20-22 l.gaz! Schimb un filtru la fiecare 15mii un altul la 30mii! Filtrul costa intre 70-100 lei. Cam la 5000 km.merg 100 km.pe benzina(mai turat)! Diferenta de putere e extrem de mica! De vreo 3 ori am simtit ca tremura pe gaz si am fost si a corectat cel care a montat instalatia chestia asta din calculator! Am 40mii km.parcursi si sunt destul de multumit! Oricum consumul depinde atat de sezon cat si de cum calci acceleratia!

                    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

                    Comment


                    • #70
                      Eu am fost ieri la prima verificare a instalatiei gpl,am faut in jur de 2000 km pana acum.Am ramas uimit si eu sa vad ca a scazut consumul cu un litru de gpl,in jur de 9 la suta(inainte era 10-10.3 consumul mixt de gpl).Sunt extrem de mulrumit.

                      Comment


                      • #71
                        Intradevar consumul acum dupa aproape 8000km pe gpl,e in jur de 10l%.Masina merge impecabil cu exceptia faptului ca am si eu becul 'check engine' aprins.L-am sters de 2ori,dar s-a reaprins.

                        Comment


                        • #72
                          Eu am montat de aproximativ 2 saptamani si sunt multumit, nu am erori in bord, doar ca am o problema la masina si nu ies noxele cum trebuie.
                          La mine consumul este in jur de 11 pe gpl, mers mai mult in oras.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by daniel03 View Post
                            Eu am montat de aproximativ 2 saptamani si sunt multumit, nu am erori in bord, doar ca am o problema la masina si nu ies noxele cum trebuie.
                            La mine consumul este in jur de 11 pe gpl, mers mai mult in oras.
                            Pe ce ai montat? 1.8 Kompressor? Ce costuri?

                            Comment


                            • #74
                              Salut, da pe 1.8 kompressor automat. Instalatia a fost 3200 cu rezervor toroidal de 52 l, in locul rotii de rezerva. Instalatia este montata la super gaz (bucuresti) si se numeste zenit pro obd (nu necesita reglaj dupa montare, citeste valorile din calculatorul masinii), are reductor gurtner(franta) si injectoare hanna (coreene). Ai detalii pe pagina lor....
                              Avand in vedere ca inainte de 50 ron mergeam 60-70 km, iar acum 140-150, eu cred ca merita investitia. Trage foarte bine pe gpl si nu iti dai seama de pierderea de putere care este infima. Am vazut ca pretul gpl ului a mai scazut....2.62 la mol (unde alimentez eu). Pt alte nelamuriri iti stau la dispozitie

                              Comment


                              • #75
                                Ok. Mersi mult. Deocamdata nu stiu ce sa fac. sa-mi pun sau nu, cu toate ca nu fac multi km. Nici nu cred ca voi depasi 5000Km/an

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF