Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Instalatie GPL

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    este in jur de 100 ron,dar ar fi bine inainte cu o zi pana sa va duceti la RAR sa va faceti noxele la service-ul unde ati montat instalatia atat pa gaz cat si pe benzina(ei de asta se leaga in principal).
    sa bagati mai mult gaz inainte de a face reglajele la service si nu mai alimentati pana faceti RAR-ul(o alta alimentare poate afecta reglajul,presiunea si automat se schimba mersul motorului).
    sa aveti tobele etanse si aprinderea bine pusa la punct(bujii,fise,filtru de aer,delco-ul reglat)
    Ca acte cereau:cartea in original,buletinul,cerificatul de omologare de unde ati montat instalatia,unii vor sa vada si factura de la instalatie si bani.
    dupa ce au trecut in cartea de identitata la mentiuni instalatia GPL,legal trebuie sa schimbati si certificatul de inmatriculare(sa scrie cei de la politie GPL in el),pana atunci umblati cu copie xerox de la cartea de identitate in masina sa vada ca e trecuta in carte.

    Comment


    • #17
      Multumesc de sfaturi.
      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristian sorin View Post
        ...sa bagati mai mult gaz inainte de a face reglajele la service si nu mai alimentati pana faceti RAR-ul(o alta alimentare poate afecta reglajul,presiunea si automat se schimba mersul motorului).
        Asta inseamna ca de fiecare data cand o sa alimentez o trebuiasca sa merg la service sa regleze instalatia? Se dereglaza asa usor?.....
        MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

        Comment


        • #19
          Originally posted by ciucean_sergiu View Post
          Asta inseamna ca de fiecare data cand o sa alimentez o trebuiasca sa merg la service sa regleze instalatia? Se dereglaza asa usor?.....
          Nu, clar ca nu
          In plus instalatiile secventiale, au calculatorul lor, care comanda, debitul de aer si gaz, timpii de injectie, etc, tinand cont de informatiile furnizate de senzorii la care este conectat.

          Era vorba de RAR, adica faci plinul, reglezi instalatia sa scoata cat mai putine gaze de esapament, sa nu ai probleme la RAR, iar dupa acea nu te mai intereseaza cum si cat polueaza,
          -oricum gazul scoate mai putine noxe decat benzina, pentru ca are o ardere mai completa
          Gaz bun, care nu face probleme este la LUKOIL si ROMPETROL, cel putin asa am constatat eu.

          Toate cele bune,
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #20
            Mi-am luat o piatra de pe inima. M-am speriat putin. Multumesc mult. Urmeza sa fac si pasu asta cat mai repede ca nu se mai poate cu un asa pret la benzina.......
            MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

            Comment


            • #21
              Exact! e valabil doar pana treci de R.A.R.
              Dupa aia nu te mai intereseaza decat sa-ti mearga bine.

              Comment


              • #22
                Am mai dat niste telefoane si am dat de un inginer de la Pitesti. Omul mi-a recomandat instalatia BRC la 2600 lei. intrebarea mea: Ce sa aleg TOMESETTO(2300 lei+84 KM pana la service) sau BRC(2600lei + 200Km pana la service)?. Ala zicea ca tomasetto e mai slabuta ca nustiu ce...., ma gandesc eu ca omul tre sa isi vanda marfa, nu?
                MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ciucean_sergiu View Post
                  Am mai dat niste telefoane si am dat de un inginer de la Pitesti. Omul mi-a recomandat instalatia BRC la 2600 lei. intrebarea mea: Ce sa aleg TOMESETTO(2300 lei+84 KM pana la service) sau BRC(2600lei + 200Km pana la service)?. Ala zicea ca tomasetto e mai slabuta ca nustiu ce...., ma gandesc eu ca omul tre sa isi vanda marfa, nu?
                  Intra pe GplClub.ro , pierde vreamea pe acolo cateva zile citind posturi, si faci niste comparatii, asculti niste probleme, sapi pe net, mai dai niste telefoane, si te vei lamuri cu singuranta

                  Vezi ca este pe gplclub un nenea OVI JDER care esta tata lor pe acolo, incearca sa iei legatura cu el, sa iti spuna si el cate ceva.

                  Bafta !
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #24
                    Mersi mult. Mi-am rupt ochii zilele aste pe net, inclusiv pe gplclub. O sa mai caut si in continuare...
                    MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                    Comment


                    • #25
                      Brc e peste Tomasetto calitativ.....Ordinea ar cam fi PRINS,LANDI RENZO,BRC urmate de restul....

                      Comment


                      • #26
                        @marele_alb: Instalatia ta de cine este facuta?
                        MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ciucean_sergiu View Post
                          @marele_alb: Instalatia ta de cine este facuta?
                          Stargas,
                          Este o firma buna, cred eu renumita in Italia, dar in Romania nu este comerciala, nu are nimeni nimic pentru ea,
                          Sunt foarte multumit de ea, dar nu ii pot face test, nu ii pot lua filtre, nu nimic din Romania,
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #28
                            Sergiu, daca pe baiatul de la Pitesti il cheama Stefan du-te si monteaza cu toata increderea ca omul este as in G.P.L. si monteaza impreuna cu un baiat cu care am lucrat si eu,Dan se numeste.
                            Nu iti trebuie nici o recomandare pentru ca monteaza la oricine exact ca pe masina lor.
                            Bafta!
                            Last edited by cristian sorin; 01-08-2010, 17:34 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cristian sorin View Post
                              Sergiu, daca pe baiatul de la Pitesti il cheama Stefan du-te si monteaza cu toata increderea ca omul este as in G.P.L. si monteaza impreuna cu un baiat cu care am lucrat si eu,Dan se numeste.
                              Nu iti trebuie nici o recomandare pentru ca monteaza la oricine exact ca pe masina lor.
                              Bafta!
                              Il cheama Cristi si am inteles ca este si distribuitor de instalatii. El mi-a recomandat instalatia OMVL si VOGAZ, dar nu avea pentru puterea mea. Instalatile erau pana la maxim 82 KW, iar a mea are 90 KW. El mi-a spus dupa aceea de BRC...
                              MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                              Comment


                              • #30
                                GATA! Am pus instalatie GPL. Am pus TOMASETTO STAG 300 Plus. Deocamdata sunt foarte multumit de ea. Nu se simte nici o diferenta in mersul masinii. Trebuie sa fac acum consumul. Multumesc frumos de ajutoarul oferit. Toate cele bune. Se poate inchide.
                                MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF