Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=cris04;180094]Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici, si din experienta care am o am in cea ce inseamna o imagine a unei companii (5 ani de facultate de publicitate) , am sa incerc sa va explic ceva foarte simplu si evident. Voi credeti ca Daimler fac masini din pasiune sau pentru bani ? E foarte simplu traim intr-o lume in care banii comanda tot. Am sa va dau un exemplu banal , dar stiti ca un bec poate fii facut sa dureze 100 de ani ? De ce nu se fac astfel de becuri ? Pentru ca daca sar face nimeni nu ar mai cumpara decat odata la 100 de ani. E valabil si pentru masini , si pentru Mercedes , daca ar mai face masini la fel de bune ca w124 nimeni nu ar mai cumpara masini noi decat dupa 15-20-30 de ani. Cineva s-a gandit cat castiga Daimler din vanzarile de masini ? Daca o masina se vinde cu 33.000 de euro , probabil profitul lor e de 10.000 de euro (e doar un exemplu fara cunostiinta de cauza) inmultit cu X masini vandute pe an , vedeti voi cati bani produce Daimler. Stiti cat castiga Schumacher ? Stiti cate mii de angajati direct si indirect are compania in fabricile din Germania , USA , Egipt si pe unde o mai avea? Faceti un simplu calcul si vedeti ca e un profit real pe an de cateva miliarde , dar dupa ce platesc tot ce am enumerat mai sus , incepand de la Schumacher si pana la ultimul portar de la fabrica, raman foarte putini bani profit care sunt impartiti la un numar X de actionari. E normal sa se orienteze spre fabricarea masinilor in Egipt si a pieselor in Taiwan(iar un exemplu fara in cunostiinta de cauza), pentru ca pana la urma doar banii conteaza , daca pot sa scoata profit mai mare , de ce nu ? Credeti ca profitul din vanzarea de piese nu e semnificativ ? Credeti ca strategia asta nu e gandita ? Noi cei care ne plangem de calitatea masinilor Mercedes noi suntem poate prea putini si nesimnificativi si "mitul" merge mai departe din pacate. Eu stiu ca urmatoarea masina pe care am sa ma mio cumpar e o Toyota Corolla 1.4 diesel cu 4 ani de garantie pentru ca pana la urma masina te ajuta sa ajungi de la punctu A la punctu B. Daca vrei mai mult , iti cumperi Mercedes , dar atentie prostia si domnia in viata se platesc. Eu am fost foarte aproape sa achizitionez un w204 nou dar se pare ca am luat o decizie mai inteligenta. De moment am un w210 din 2001 , care m-a costat 6000 de euro cu 143.000 de km reali , am zis ca masina asta cel putin inca 200.000 de km ma duce fara nici o problema ca doar e Mercedes , e garantata un milion de km , dar pe zi ce trece tot mai tare ma dezamageste. Sper sa nu fii suparat pe nimeni dar asta e realitatea , totul se rezuma la bani. Sunt fan Mercedes pana la moarte , dar nu am sa cumpar niciodata o masina noua. QUOTE]

    Pai mai sus spui ca urmatoarea ta masina va fi o Toyota Corolla ...cu 4 ani garantie (deci noua) iar mai jos spui ca nu o sa cumperi niciodata o masina noua. Contradictia e evidenta.

    Cine vrea o masina pt a se deplasa din punctul A in B, poate sa-si ia si un Logan. Va ajunge cu siguranta in B. Insa orice client care isi cumpara un Mercedes (nou sau vechi) vrea mai mult decat o masina ca sa-l deplaseze din A in B. Chiar si in cazul tau, pe banii cu care nu ti-ai putut lua o masina de clasa mica nou-nouta ai vrut sa iti iei un Mercedes clasa E de 9-10 ani si ai asteptat sa se comporte ca o masina noua...ca e un Mercedes .Nu ai avut cumva pretentii prea mari?

    De acord insa ca acum, vorbind la general, Mercedes e doar o marca ca oricare alta marca premium. A trecut vremea in care Mercedes era reperul in lux si calitate.

    Comment


    • Salutare tuturor.nu stiu daca aceste stiri deplorabile sunt bine afisate pe un site in cauza,multi ar putea sa ramana dezamagici.In fine,modelatorii pot judeca asta,ceeace vreau eu sa va informez este ,cauza sau motivul acestor neplaceri ale secolului XXI.
      In trecutul istoriei masinilor ,producatorii se intreceau in construirea si scoaterea pe piata a unor modele ,trainice,bune,se bazau in mare parte pe calitatea produsului.Insa din nefericire aceste lucuri bune au durat pana in anul 2000,cand a avut loc o revolutie pe piata auto,si toate concernele auto din lume ,au hotarat ca sa i-si indrepte atentia pentru design,securitate si mai putin in rezitenta,astfel incat a fost introdusa era electronicii,profitul producatoriilor venind din vanzarea pieselor care se stricau mai repede ,si nu din vanzarea propriu zisa a masinii.iaca de ce ajungem in 2010 sa cumparam cu o suma colosala o masina de firma si dupa 50 000 km sa ne para rau k am data cesti bani,domnule Merc'fan.i mi pare rau pentru problemele d-tra,insa toate marcile de masini sunt la fel,zilele trecute bateam cu degetele intr-o usa de BMW seria 7 din 2008 si suna a gol,am batut si in W202 -ul meu si am avut alta placere.pentru autenticitatea informatiilor va rog sa ma contactati in privat,nu sunt inventii.
      LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

      Comment


      • Originally posted by pianosso View Post
        Nu sunt un guru in materie dar sunt absolut covins ca orice masina, oricat de notorie, oricat de fiabila declarata sau demnonstrata se va strica in Romania. Din cauza aerului, din cauza prafului, din cauza terenului, din cauza combustibililor, din cauza Romaniei.
        Bravo! De acord. Bine spus.

        Comment


        • Salut,
          Tin sa sustin faptul cum ca marii producatorii de diverse fabrica calitatii pentru partea mai saraca a Europei si aici va dau cateva informatii zic eu concrete:
          - Whirlpool face pentru Europa clasa B de calitate, pentru America clasa A de calitate pentru partea noastra a Europei clasa C de calitate, mi-au spus-o reprezentantii Whirlpool Romania Personal la o cafa,
          -Ford la fel ca si Whirlpool, nu are sens sa insist, fapt constatat de mine in masina fratelui meu Ford Fiesta si restul Fordurilor Fiesta achizitionate de compania unde am lucrat si ridicat personal 20 bucati din reprezentanta! liniile masinilor nici nu se apropriau de linia masini fratelui meu achizitionata din Germania! nu mai spun ca la una din cele 20 buc a crapat motorul la 20000 km rulati, binenteless a trebuit schimbat motorul `defect de fabricatie`,

          Un inginer de la ford mi-a precizat ca motoarele sunt testata si care nu sunt in parametri 100% de functionare in test pe banc sunt expediate de companie pe masini `carpite` pentru partea saraca a Europei, caz concret il cunosteam pe om ce a fost la diferite specializari prin strainatati la Ford .

          Samsung tot ce este pe partea saraca a Europei este Clasa C de calitate, pe piata din Romania sunt introduse exemplare de LED TV refuzate de clienti dupa o perioada proba sau picate in garantie reparate si trimise in partea saraca a Europei.

          Mercedesul de ce nu ar face la fel?
          Vorbim despre calitatea fierului bagat in fiecare subansablu al fiecarui device, otelul pe o masina din SUA ce costa 1000 usd nu este la fel pe una din Romania acelasi model care costa 1000 ron!!

          Daca ar fi sa-mi iau masina noua as apela in Germany- franta etc,

          Salut.

          ps 190-ul meu a fost facut pentru piata din Italy asa ca si o gluma cam acra la realitatea crunta din Romania.
          Last edited by entty; 02-15-2011, 20:11 PM.

          Comment


          • Realitatea economica distruge toate ideile de mai sus. Din punct de vedere economic nu este fiabil sa produci 100 de motoare cu caracteristici A si 100 de motoare cu caracteristici B. Acestea sunt idei gen conspiratia masonica samd

            Un produs pentru a fi rentabil trebuie sa se produca intr-un numar n de bucati. Cu cat acest numar e mai mare cu atat costul per produs este mai mic. Imaginati-va ce ar fi ca un mecanic sa ia fiecare motor de pe banda si sa il configureze nu stiu cum. Ar fi o munca de Sisif pe care niciun producator - in acest caz un producator auto - nu si-o permite.

            Si motoarele de le MB pica, si cele de la VW si BMW are probleme. Haideti sa fim seriosi pana la urma brandul conteaza de la suc pana la masina si cu atat mai mult in tara fitzelor romania.

            Toate bune.
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • Originally posted by pianosso View Post
              La fel face si bicicleta. Si chiar mersul pe jos. Un MB destramat te duce de la A la B dar te si aduce inapoi. Uneori, in vacante te duce si la C sau D apoi te intorci, "in style" la A.
              Nu sunt un guru in materie dar sunt absolut covins ca orice masina, oricat de notorie, oricat de fiabila declarata sau demnonstrata se va strica in Romania. Din cauza aerului, din cauza prafului, din cauza terenului, din cauza combustibililor, din cauza Romaniei.

              Mutati-va oriunde dincolo de paralela 45 si luati cu voi si W204 nou. Sau W210 dezamagitor. Veti vedea cum se insanatosesc miraculos.


              Si eu lucrez "dincolo" si pot spune ca mercedesul meu,mai precis C 220 Cdi din 2001 w 203, se strica ca oricare alta masina sau chiar mai des.Folosesc masina in Italia,o folosesc in Romania de cate ori vin in tara,o folosesc peste tot,fac destui km cu ea.Nu sunt de acord ca Romania este cauza problemelor masinilor noastre.Dau exemple de masina folosita in Italia.Din cauza combustibililor: apa in motorina;i s-a intamplat lui taicamiu de 2 ori; a tb dat jos rezervorul si curat,plus schimbat diverse piese.Din cauza terenului: exemplu la masina mea: schimbat fata 4 brate suspensie plus bucse,de 2 ori bielete bara antiruliu,bielete directie,capete de bara; urmeaza sa schimb si rulmentii pe fata; indreptat toate patru jantele de 17).Din cauza prafului: la 20.000km filtru de aer de la motor e negru.Am vrut doar sa dau exemple de masina cumparata si folosita in mare parte in Italia


              Pentru colegul entty.Zici ca ce fac produse de anumite "clase" pentru tarile sarace si pentru tarile mai dezvoltate.Atunci de ce masina mea,care a fost produsa pentru Italia (deci clasa A) se strica mereu.As avea de dat si aici multe exemple cu stricaciunile care le-am avut.

              Comment


              • Pana nu vad vreo dovada scrisa, nu cred in veci ca masina facuta pt vest e mai bine facuta decat una pt est.

                Comment


                • Diesel imi cer scuze , era vorba despre Mercedes , ca nu o sa imi cumpar niciodata un Mercedes nou pentru simplu fapt ca nu isi merita banii. De ce nu apare Mercedes in top 10 cele mai fiabile masini ? Apare S Klass pe locul 3 devansat de Audi A6 si BMw seria 5. La dube nu are rost sa vorbim... Dimpotriva apare in topu celor mai nefiabile...
                  Organizatia germana de cercetare si expertiza in domeniul auto DEKRA a finalizat testele efectuate pe o perioada de doi ani care au avut drept scop stabilirea starii tehnice a autoturismelor dupa mii de kilometri parcursi. Practic, au verificat capacitatea de functionare fara defectiuni a autovehiculelor (fiabilitatea).

                  Organizatia germana de cercetare si expertiza in domeniul auto TUV a publicat lista modelelor de masini care au cea mai mare rata de defectiuni, practic cele mai putin fiabile autoturisme testate in 2010.
                  Last edited by cris04; 02-16-2011, 10:29 AM.

                  Comment


                  • Aceiasi problema o am si eu cu senzori dupa fatza stanga incep sa piuie asa din senin cum ai reazolvat problema aceasta ? Si mai am o problema este a 2 a oara cand la stopu dreapta spate mi se topeste mufa aceia de intra in placa :| imi poate cineva spune ce sa mai fac am pe cineva caruia i-a luat foc masina tot mecrcedes tot w204 tot din cauza acelei mufe :-s?

                    Comment


                    • Astea inseamna fiabilitate si calitatea pieselor in anul 2010, iti ia foc masina ca se topeste o mufa si se aprind firele.
                      Este dramatic situatia, in loc sa puna becuri cu leduri sau doar leduri in stopurile din spate, se trag pe cur la cateva zeci de euro si continua sa puna becuri clasice.
                      Vedeti si din cauza asta pierde mult, foarte mult brandul MERCEDES!
                      Cine stie si la ce alte piese mai fac economie de material.
                      Asta este cum ne indreptam mai mult in timp, cu atat vom avea masini mai putin fiabile, imediat ajungem acolo ca in fiecare an schimbam masinile.
                      Asta e, numai sanatate sa fie, in rest nu conteaza.
                      Last edited by Jacob; 02-16-2011, 14:30 PM.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • Zic si eu...

                        Originally posted by Jacob View Post
                        Astea inseamna fiabilitate si calitatea pieselor in anul 2010, iti ia foc masina ca se topeste o mufa si se aprind firele.
                        Este dramatic situatia, in loc sa puna becuri cu leduri sau doar leduri in stopurile din spate, se trag pe cur la cateva zeci de euro si continua sa puna becuri clasice.
                        Vedeti si din cauza asta pierde mult, foarte mult brandul MERCEDES!
                        Cine stie si la ce alte piese mai fac economie de material.
                        Asta este cum ne indreptam mai mult in timp, cu atat vom avea masini mai putin fiabile, imediat ajungem acolo ca in fiecare an schimbam masinile.
                        Asta e, numai sanatate sa fie, in rest nu conteaza.

                        Dragi colegi, este trist cand ti se strica masina, mai ales daca ai un Mercedes pe care atunci cand l-ai cumparat te-ai gandit ca nu o sa se strice niciodata.
                        Este enervanta o defectiune pe care cei din Romania nu stiu sa o rezolve din lipsa de experienta si bun simt.
                        Eu am observat cum sunt gandite, concepute si asamblate piesele la w202-ul meu si drept sa va spun, e diferenta mare intre Mercedes si celelalte masini care ruleaza si sunt vandute in Romania. Nu ma refer la masinile foarte scumpe si rare(acolo nu am desfacut piesele sa vad cum sunt imbinate). Mercedesul da clasa. E adevarat si ca modelele de Mercedes-uri aparute jn ultimii ani au electronica mai proasta si sensibila , sunt mai complicate si multe piese sunt fabricate in alte tari decat Germania ceea ce se vede tot mai evident.
                        Dar am intrat si pe alte forumuri: Dacia, Ford, VW, Opel etc... daca citesti care sunt problemele lor nu iti mai trebuie alta masina decat Mercedes.
                        E doar parerea mea...
                        Cand reparatiile costa mai mult decat masina, nu mai conteaza marca.
                        Sper sa nu ajunga nimeni asa.
                        Succes tuturor si ani multi fara reparatii.

                        Comment


                        • Inainte de mercedes am avut bmw 525-2002 si a6 din 2000 2.5tdi v6,bmw problemele clasice ale injectoarelor,multi care au acest motor,e regula ca injectoarele sa cada,nici cutia nu este stralucita,multi au problema la acest reper.
                          Audi am avut 2 ani,nu-mi mai trebuie in viata mea-a cazut pompa de inj.40mil,injector cu fir-10 mil,sau ars garniturile de chiuloase din cauza unui termostat,ca nu sa aerisit instalatia..a fost schimbat si dupa sa lasat motorul la relanti..nu pot sa imi dau seama cum sa ars.directia varza-bratele cad intr-o veselie(poate si motorul mai grelut,dar nici chiar asa-15mil set 8 brate)la partea electrica nu stau bine deloc,o multime de senzori care se defecteaza si cel mai aiurea ca nu prea se arata pe tester,cautia automata-nu prea stiu tiptronic care sa nu fi cazut.
                          Acum legat de mercedes-taicamiu are un w124 din 88'-sa mor daca a schimbat ceva la el(doar pompa de apa)-(la audi e pusa pe distributie si trebuie dat tot botu jos)si sta bine la 120-140km/h
                          Eu am w140 S420 si multumesc lui d-zeu nu da nici un semn aiurea,dar inclinarea pe marca mercedes a venit la indemnul unor prieteni/cunostinte cu mercedes si cand am vazut ce aerist este motorul,poti sa umbli la el fara sa demontezi mai nimica si fiabilitate,sunt si cateva motoare de 2.0 si 2.2 cdi,ce am mai vazut ca ar mai avea ceva bube,dar in general este peste celelalte marci la cap. fiabilitate.
                          Last edited by paryzyanu; 02-16-2011, 20:39 PM.

                          Comment


                          • I-mi pare rau ca administratorii forumului au sters ce am postat eu,insa era cat se poate de adevarat.Nu mai scriu inca o data k e mult,dar mitul oricarei marci de autoturisme sa destramat dupa 2000.bafta.
                            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                            Comment


                            • Este adevarat ceea ce se spunea despre mercedes dar in ultimii ani ma refer aici 2003 spre 2011 mercedesul pica si se duce destul de accelerat in comparatie cu audi si bmw.nu trebuie sa sariti in sus dar asa este audi este peste mercedes la ora actuala calitate pret fiabilitate uneori chiar si design numarul problemelor s-a diminuat in schimb la mercedes nu auzi masina cu cutie automata sa nu aibe probleme cu axul cardanic si vorbesc in cunostiinta de cauza.la pretul la care este un mercedes nu poti spune ca primul model care se fabrica esueaza in multe chestii sincer nu compari cu un logan este mercedes si dai de la 40000 euro in sus pe unul nu este o scuza ca pica nu stiu ce la banii astia te astepti la ceva mai mult de atat este masina premium nu low cost la ford inteleg sa mai cada ceva si la cati km ati zis ca se testeaza un mercedes ar trebui sa fie o noua cobra bine ati zis restul testului este virtual de ce oare nu mai au interes?
                              Last edited by mircea600sel; 02-26-2011, 21:51 PM.

                              Comment


                              • nu are frate nici o legatura ca e mercedes sau altceva,sunt lucruri care se intampla sa se strice si mi se pare normal!eu am un 350 din 2008 cumparat cu 3800km din germania,il am de 3ani,are 41000km si in afara de o siguranta pt volanul electric si vreo doua becuri arse nu am avut nici o problema tehnica si nici nu am schimbat vreo piesa in timp ce un prieten cu bmw 330xd din 2007 a schimbat tot sistemul audio si navigatia de la un scurt,i-a murit turbina si multe multe probleme mai mici sau mai mari!asa ca pana nu o sa detii vreo 3-4 modele de mercedes sau bmw sau orice alta marca si o sa patesti la toate cam aceleasi lucruri nu poti sa zici ca daca e prost un anumit autovehicul,e proasta toata gama!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF