Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • merc'fan
    replied
    Originally posted by chiajna View Post
    Aceiasi problema o am si eu cu senzori dupa fatza stanga incep sa piuie asa din senin cum ai reazolvat problema aceasta ? Si mai am o problema este a 2 a oara cand la stopu dreapta spate mi se topeste mufa aceia de intra in placa :| imi poate cineva spune ce sa mai fac am pe cineva caruia i-a luat foc masina tot mecrcedes tot w204 tot din cauza acelei mufe :-s?

    Salutare.
    Problema cu senzorii de parcare nu am rezolvat-o decat la reprezentanta, masina fiind atunci in garantie. Din fericire masina pare sa se fii "linistit" si sa nu mai faca probleme.
    Imi pare rau sa aud ca astfel de masini iau foc, dar pana la urma s-a intamplat la marci mult mai scumpe, daca asta ar trebui sa ne incalzeasca cu ceva....

    Originally posted by crstn_savu View Post
    Asta ca masinile facute pentru Romania sunt mai naspa e o porcarie. Intrebati mecanicii din service-urile mari daca au descoperit vreo diferenta intre masinile aduse din Germania si cele cumparate din reprezentanta in Romania si o sa va spuna clar ca nu e nicio diferenta intre ele. Intr-adevar la produsele de larg consum (produse alimentare) sau la consumabile (in special lichide/uleiuri) exista o diferenta pentru ca dincolo le gasesti pe cele Made in Germany pe cand cele de la noi sunt Made in CE (probabil chiar Romania sau oricum tari cu mana de lucru ieftina)
    Acum ceva ani auzeam si eu afrmatia aceasta si tindeam sa-i dau crezare, sincer nu stiu de ce. Insa acum clar nu mai sunt de acord cu asa ceva din simplul motiv ca masina pe care o conduc a fost luata de noua din Germania si tot a avut probleme.
    Oare una din cauze o fi si faptul ca multe piese ale masinii se fabrica prin diferite colturi ale lumii si sunt ansamblate in Germania? E o intrebare retorica. Chiar daca trebuie respectate niste standarde de calitate, la cate mii de piese intra intr-o masina...
    Last edited by Carmine; 04-20-2011, 22:14 PM.

    Leave a comment:


  • crstn_savu
    replied
    Asta ca masinile facute pentru Romania sunt mai naspa e o porcarie. Intrebati mecanicii din service-urile mari daca au descoperit vreo diferenta intre masinile aduse din Germania si cele cumparate din reprezentanta in Romania si o sa va spuna clar ca nu e nicio diferenta intre ele. Intr-adevar la produsele de larg consum (produse alimentare) sau la consumabile (in special lichide/uleiuri) exista o diferenta pentru ca dincolo le gasesti pe cele Made in Germany pe cand cele de la noi sunt Made in CE (probabil chiar Romania sau oricum tari cu mana de lucru ieftina)

    In mod cert mitul Mercedes se destrama. Priviti in urma cu 30-40 de ani si veti vedea cam unde se situa Mercedes-la nivel cu Rolls Royce, in timp ce acum stam si ne foim ca parca din spate noul E seamana cu un Sonata sau ca ne lasa in drum masinile astea pline de electronica. Ca si viteze poate ca nu au impresionat niciodata masinile Mercedes (exceptand cele cateva modele legendare), dar ca si eleganta, confort, siguranta erau in top, cu muuult peste marcile la care ne raportam astazi.

    Leave a comment:


  • ciuhapu
    replied
    Originally posted by ionut_90 View Post
    Nu stiu cati dintre noi stiu ca masinile facute pentru Romania sunt mai putin calitative fata de masinile facute pentru Germania.
    .
    Vino cu dovezi in sprijinul afirmatiei tale.

    Leave a comment:


  • brain
    replied
    Ai dreptate Jacob. Varul meu a avut un A6 din 2005, modelul cu grila mare, 2,0 TDI de 140 cai, luat dintr-o reprezentanta Audi din Germania, in mai 2009, cu garantie un an. Problema a survenit dupa terminarea garantiei, bineinteles. Nu stiu daca a facut cu el mai mult de 18.000 - 20.000 km in anul urmator, ceea ce pot sa zic sigur este ca primele motoare de 2 litri montate pe VW si Audi au fost cele mai proaste calitativ. S-a stricat pompa de ulei care este montata pe undeva prin baia de ulei. De acolo ceva pinioane s-au stricat. A dat peste cap distributia. De acolo nu au mai putut sa faca nimic la motor. A trebuit motor nou (ma rog, de la dezmembrari). Acu are un E-klass din 2004 de 150 cai. Are facut vreo 25.000 km. Dupa spuse lui cam acelasi consum si eleganta la condus. Ceva probleme a avut la filtrul de particule, dar s-a rezolvat cu vreo 50 euro. In rest doar consumabile si motorina. Stima.

    Leave a comment:


  • Jacob
    replied
    Sa nu credeti ca doar Mercedes are probleme tehnice, ia dati o geana pe forumul Audi, sa vedeti cum se plang si acolo de modelele din 2005-2006 cum le pica motorul, la nici 150.000km!!!
    Este trist dar asta e adevarul.
    Fiecare marca si model se confrunta cu problemele lui.
    Cert este faptul ca nu mai sunt facute sa dureze in timp, cum era odata.

    Leave a comment:


  • razvan87
    replied
    nu are frate nici o legatura ca e mercedes sau altceva,sunt lucruri care se intampla sa se strice si mi se pare normal!eu am un 350 din 2008 cumparat cu 3800km din germania,il am de 3ani,are 41000km si in afara de o siguranta pt volanul electric si vreo doua becuri arse nu am avut nici o problema tehnica si nici nu am schimbat vreo piesa in timp ce un prieten cu bmw 330xd din 2007 a schimbat tot sistemul audio si navigatia de la un scurt,i-a murit turbina si multe multe probleme mai mici sau mai mari!asa ca pana nu o sa detii vreo 3-4 modele de mercedes sau bmw sau orice alta marca si o sa patesti la toate cam aceleasi lucruri nu poti sa zici ca daca e prost un anumit autovehicul,e proasta toata gama!

    Leave a comment:


  • dsk
    replied
    Este adevarat ceea ce se spunea despre mercedes dar in ultimii ani ma refer aici 2003 spre 2011 mercedesul pica si se duce destul de accelerat in comparatie cu audi si bmw.nu trebuie sa sariti in sus dar asa este audi este peste mercedes la ora actuala calitate pret fiabilitate uneori chiar si design numarul problemelor s-a diminuat in schimb la mercedes nu auzi masina cu cutie automata sa nu aibe probleme cu axul cardanic si vorbesc in cunostiinta de cauza.la pretul la care este un mercedes nu poti spune ca primul model care se fabrica esueaza in multe chestii sincer nu compari cu un logan este mercedes si dai de la 40000 euro in sus pe unul nu este o scuza ca pica nu stiu ce la banii astia te astepti la ceva mai mult de atat este masina premium nu low cost la ford inteleg sa mai cada ceva si la cati km ati zis ca se testeaza un mercedes ar trebui sa fie o noua cobra bine ati zis restul testului este virtual de ce oare nu mai au interes?
    Last edited by mircea600sel; 02-26-2011, 21:51 PM.

    Leave a comment:


  • calutzustudio
    replied
    I-mi pare rau ca administratorii forumului au sters ce am postat eu,insa era cat se poate de adevarat.Nu mai scriu inca o data k e mult,dar mitul oricarei marci de autoturisme sa destramat dupa 2000.bafta.

    Leave a comment:


  • paryzyanu
    replied
    Inainte de mercedes am avut bmw 525-2002 si a6 din 2000 2.5tdi v6,bmw problemele clasice ale injectoarelor,multi care au acest motor,e regula ca injectoarele sa cada,nici cutia nu este stralucita,multi au problema la acest reper.
    Audi am avut 2 ani,nu-mi mai trebuie in viata mea-a cazut pompa de inj.40mil,injector cu fir-10 mil,sau ars garniturile de chiuloase din cauza unui termostat,ca nu sa aerisit instalatia..a fost schimbat si dupa sa lasat motorul la relanti..nu pot sa imi dau seama cum sa ars.directia varza-bratele cad intr-o veselie(poate si motorul mai grelut,dar nici chiar asa-15mil set 8 brate)la partea electrica nu stau bine deloc,o multime de senzori care se defecteaza si cel mai aiurea ca nu prea se arata pe tester,cautia automata-nu prea stiu tiptronic care sa nu fi cazut.
    Acum legat de mercedes-taicamiu are un w124 din 88'-sa mor daca a schimbat ceva la el(doar pompa de apa)-(la audi e pusa pe distributie si trebuie dat tot botu jos)si sta bine la 120-140km/h
    Eu am w140 S420 si multumesc lui d-zeu nu da nici un semn aiurea,dar inclinarea pe marca mercedes a venit la indemnul unor prieteni/cunostinte cu mercedes si cand am vazut ce aerist este motorul,poti sa umbli la el fara sa demontezi mai nimica si fiabilitate,sunt si cateva motoare de 2.0 si 2.2 cdi,ce am mai vazut ca ar mai avea ceva bube,dar in general este peste celelalte marci la cap. fiabilitate.
    Last edited by paryzyanu; 02-16-2011, 20:39 PM.

    Leave a comment:


  • Dan_c200
    replied
    Zic si eu...

    Originally posted by Jacob View Post
    Astea inseamna fiabilitate si calitatea pieselor in anul 2010, iti ia foc masina ca se topeste o mufa si se aprind firele.
    Este dramatic situatia, in loc sa puna becuri cu leduri sau doar leduri in stopurile din spate, se trag pe cur la cateva zeci de euro si continua sa puna becuri clasice.
    Vedeti si din cauza asta pierde mult, foarte mult brandul MERCEDES!
    Cine stie si la ce alte piese mai fac economie de material.
    Asta este cum ne indreptam mai mult in timp, cu atat vom avea masini mai putin fiabile, imediat ajungem acolo ca in fiecare an schimbam masinile.
    Asta e, numai sanatate sa fie, in rest nu conteaza.

    Dragi colegi, este trist cand ti se strica masina, mai ales daca ai un Mercedes pe care atunci cand l-ai cumparat te-ai gandit ca nu o sa se strice niciodata.
    Este enervanta o defectiune pe care cei din Romania nu stiu sa o rezolve din lipsa de experienta si bun simt.
    Eu am observat cum sunt gandite, concepute si asamblate piesele la w202-ul meu si drept sa va spun, e diferenta mare intre Mercedes si celelalte masini care ruleaza si sunt vandute in Romania. Nu ma refer la masinile foarte scumpe si rare(acolo nu am desfacut piesele sa vad cum sunt imbinate). Mercedesul da clasa. E adevarat si ca modelele de Mercedes-uri aparute jn ultimii ani au electronica mai proasta si sensibila , sunt mai complicate si multe piese sunt fabricate in alte tari decat Germania ceea ce se vede tot mai evident.
    Dar am intrat si pe alte forumuri: Dacia, Ford, VW, Opel etc... daca citesti care sunt problemele lor nu iti mai trebuie alta masina decat Mercedes.
    E doar parerea mea...
    Cand reparatiile costa mai mult decat masina, nu mai conteaza marca.
    Sper sa nu ajunga nimeni asa.
    Succes tuturor si ani multi fara reparatii.

    Leave a comment:


  • Jacob
    replied
    Astea inseamna fiabilitate si calitatea pieselor in anul 2010, iti ia foc masina ca se topeste o mufa si se aprind firele.
    Este dramatic situatia, in loc sa puna becuri cu leduri sau doar leduri in stopurile din spate, se trag pe cur la cateva zeci de euro si continua sa puna becuri clasice.
    Vedeti si din cauza asta pierde mult, foarte mult brandul MERCEDES!
    Cine stie si la ce alte piese mai fac economie de material.
    Asta este cum ne indreptam mai mult in timp, cu atat vom avea masini mai putin fiabile, imediat ajungem acolo ca in fiecare an schimbam masinile.
    Asta e, numai sanatate sa fie, in rest nu conteaza.
    Last edited by Jacob; 02-16-2011, 14:30 PM.

    Leave a comment:


  • chiajna
    replied
    Aceiasi problema o am si eu cu senzori dupa fatza stanga incep sa piuie asa din senin cum ai reazolvat problema aceasta ? Si mai am o problema este a 2 a oara cand la stopu dreapta spate mi se topeste mufa aceia de intra in placa :| imi poate cineva spune ce sa mai fac am pe cineva caruia i-a luat foc masina tot mecrcedes tot w204 tot din cauza acelei mufe :-s?

    Leave a comment:


  • cris04
    replied
    Diesel imi cer scuze , era vorba despre Mercedes , ca nu o sa imi cumpar niciodata un Mercedes nou pentru simplu fapt ca nu isi merita banii. De ce nu apare Mercedes in top 10 cele mai fiabile masini ? Apare S Klass pe locul 3 devansat de Audi A6 si BMw seria 5. La dube nu are rost sa vorbim... Dimpotriva apare in topu celor mai nefiabile...
    Organizatia germana de cercetare si expertiza in domeniul auto DEKRA a finalizat testele efectuate pe o perioada de doi ani care au avut drept scop stabilirea starii tehnice a autoturismelor dupa mii de kilometri parcursi. Practic, au verificat capacitatea de functionare fara defectiuni a autovehiculelor (fiabilitatea).

    Organizatia germana de cercetare si expertiza in domeniul auto TUV a publicat lista modelelor de masini care au cea mai mare rata de defectiuni, practic cele mai putin fiabile autoturisme testate in 2010.
    Last edited by cris04; 02-16-2011, 10:29 AM.

    Leave a comment:


  • doctoracu
    replied
    Pana nu vad vreo dovada scrisa, nu cred in veci ca masina facuta pt vest e mai bine facuta decat una pt est.

    Leave a comment:


  • And[hop]
    replied
    Originally posted by pianosso View Post
    La fel face si bicicleta. Si chiar mersul pe jos. Un MB destramat te duce de la A la B dar te si aduce inapoi. Uneori, in vacante te duce si la C sau D apoi te intorci, "in style" la A.
    Nu sunt un guru in materie dar sunt absolut covins ca orice masina, oricat de notorie, oricat de fiabila declarata sau demnonstrata se va strica in Romania. Din cauza aerului, din cauza prafului, din cauza terenului, din cauza combustibililor, din cauza Romaniei.

    Mutati-va oriunde dincolo de paralela 45 si luati cu voi si W204 nou. Sau W210 dezamagitor. Veti vedea cum se insanatosesc miraculos.


    Si eu lucrez "dincolo" si pot spune ca mercedesul meu,mai precis C 220 Cdi din 2001 w 203, se strica ca oricare alta masina sau chiar mai des.Folosesc masina in Italia,o folosesc in Romania de cate ori vin in tara,o folosesc peste tot,fac destui km cu ea.Nu sunt de acord ca Romania este cauza problemelor masinilor noastre.Dau exemple de masina folosita in Italia.Din cauza combustibililor: apa in motorina;i s-a intamplat lui taicamiu de 2 ori; a tb dat jos rezervorul si curat,plus schimbat diverse piese.Din cauza terenului: exemplu la masina mea: schimbat fata 4 brate suspensie plus bucse,de 2 ori bielete bara antiruliu,bielete directie,capete de bara; urmeaza sa schimb si rulmentii pe fata; indreptat toate patru jantele de 17).Din cauza prafului: la 20.000km filtru de aer de la motor e negru.Am vrut doar sa dau exemple de masina cumparata si folosita in mare parte in Italia


    Pentru colegul entty.Zici ca ce fac produse de anumite "clase" pentru tarile sarace si pentru tarile mai dezvoltate.Atunci de ce masina mea,care a fost produsa pentru Italia (deci clasa A) se strica mereu.As avea de dat si aici multe exemple cu stricaciunile care le-am avut.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF