Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Mitul" Mercedes se destrama?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valentinion
    replied
    Realitatea economica distruge toate ideile de mai sus. Din punct de vedere economic nu este fiabil sa produci 100 de motoare cu caracteristici A si 100 de motoare cu caracteristici B. Acestea sunt idei gen conspiratia masonica samd

    Un produs pentru a fi rentabil trebuie sa se produca intr-un numar n de bucati. Cu cat acest numar e mai mare cu atat costul per produs este mai mic. Imaginati-va ce ar fi ca un mecanic sa ia fiecare motor de pe banda si sa il configureze nu stiu cum. Ar fi o munca de Sisif pe care niciun producator - in acest caz un producator auto - nu si-o permite.

    Si motoarele de le MB pica, si cele de la VW si BMW are probleme. Haideti sa fim seriosi pana la urma brandul conteaza de la suc pana la masina si cu atat mai mult in tara fitzelor romania.

    Toate bune.

    Leave a comment:


  • entty
    replied
    Salut,
    Tin sa sustin faptul cum ca marii producatorii de diverse fabrica calitatii pentru partea mai saraca a Europei si aici va dau cateva informatii zic eu concrete:
    - Whirlpool face pentru Europa clasa B de calitate, pentru America clasa A de calitate pentru partea noastra a Europei clasa C de calitate, mi-au spus-o reprezentantii Whirlpool Romania Personal la o cafa,
    -Ford la fel ca si Whirlpool, nu are sens sa insist, fapt constatat de mine in masina fratelui meu Ford Fiesta si restul Fordurilor Fiesta achizitionate de compania unde am lucrat si ridicat personal 20 bucati din reprezentanta! liniile masinilor nici nu se apropriau de linia masini fratelui meu achizitionata din Germania! nu mai spun ca la una din cele 20 buc a crapat motorul la 20000 km rulati, binenteless a trebuit schimbat motorul `defect de fabricatie`,

    Un inginer de la ford mi-a precizat ca motoarele sunt testata si care nu sunt in parametri 100% de functionare in test pe banc sunt expediate de companie pe masini `carpite` pentru partea saraca a Europei, caz concret il cunosteam pe om ce a fost la diferite specializari prin strainatati la Ford .

    Samsung tot ce este pe partea saraca a Europei este Clasa C de calitate, pe piata din Romania sunt introduse exemplare de LED TV refuzate de clienti dupa o perioada proba sau picate in garantie reparate si trimise in partea saraca a Europei.

    Mercedesul de ce nu ar face la fel?
    Vorbim despre calitatea fierului bagat in fiecare subansablu al fiecarui device, otelul pe o masina din SUA ce costa 1000 usd nu este la fel pe una din Romania acelasi model care costa 1000 ron!!

    Daca ar fi sa-mi iau masina noua as apela in Germany- franta etc,

    Salut.

    ps 190-ul meu a fost facut pentru piata din Italy asa ca si o gluma cam acra la realitatea crunta din Romania.
    Last edited by entty; 02-15-2011, 20:11 PM.

    Leave a comment:


  • wwk
    replied
    Originally posted by pianosso View Post
    Nu sunt un guru in materie dar sunt absolut covins ca orice masina, oricat de notorie, oricat de fiabila declarata sau demnonstrata se va strica in Romania. Din cauza aerului, din cauza prafului, din cauza terenului, din cauza combustibililor, din cauza Romaniei.
    Bravo! De acord. Bine spus.

    Leave a comment:


  • calutzustudio
    replied
    Salutare tuturor.nu stiu daca aceste stiri deplorabile sunt bine afisate pe un site in cauza,multi ar putea sa ramana dezamagici.In fine,modelatorii pot judeca asta,ceeace vreau eu sa va informez este ,cauza sau motivul acestor neplaceri ale secolului XXI.
    In trecutul istoriei masinilor ,producatorii se intreceau in construirea si scoaterea pe piata a unor modele ,trainice,bune,se bazau in mare parte pe calitatea produsului.Insa din nefericire aceste lucuri bune au durat pana in anul 2000,cand a avut loc o revolutie pe piata auto,si toate concernele auto din lume ,au hotarat ca sa i-si indrepte atentia pentru design,securitate si mai putin in rezitenta,astfel incat a fost introdusa era electronicii,profitul producatoriilor venind din vanzarea pieselor care se stricau mai repede ,si nu din vanzarea propriu zisa a masinii.iaca de ce ajungem in 2010 sa cumparam cu o suma colosala o masina de firma si dupa 50 000 km sa ne para rau k am data cesti bani,domnule Merc'fan.i mi pare rau pentru problemele d-tra,insa toate marcile de masini sunt la fel,zilele trecute bateam cu degetele intr-o usa de BMW seria 7 din 2008 si suna a gol,am batut si in W202 -ul meu si am avut alta placere.pentru autenticitatea informatiilor va rog sa ma contactati in privat,nu sunt inventii.

    Leave a comment:


  • Diesel
    replied
    [QUOTE=cris04;180094]Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici, si din experienta care am o am in cea ce inseamna o imagine a unei companii (5 ani de facultate de publicitate) , am sa incerc sa va explic ceva foarte simplu si evident. Voi credeti ca Daimler fac masini din pasiune sau pentru bani ? E foarte simplu traim intr-o lume in care banii comanda tot. Am sa va dau un exemplu banal , dar stiti ca un bec poate fii facut sa dureze 100 de ani ? De ce nu se fac astfel de becuri ? Pentru ca daca sar face nimeni nu ar mai cumpara decat odata la 100 de ani. E valabil si pentru masini , si pentru Mercedes , daca ar mai face masini la fel de bune ca w124 nimeni nu ar mai cumpara masini noi decat dupa 15-20-30 de ani. Cineva s-a gandit cat castiga Daimler din vanzarile de masini ? Daca o masina se vinde cu 33.000 de euro , probabil profitul lor e de 10.000 de euro (e doar un exemplu fara cunostiinta de cauza) inmultit cu X masini vandute pe an , vedeti voi cati bani produce Daimler. Stiti cat castiga Schumacher ? Stiti cate mii de angajati direct si indirect are compania in fabricile din Germania , USA , Egipt si pe unde o mai avea? Faceti un simplu calcul si vedeti ca e un profit real pe an de cateva miliarde , dar dupa ce platesc tot ce am enumerat mai sus , incepand de la Schumacher si pana la ultimul portar de la fabrica, raman foarte putini bani profit care sunt impartiti la un numar X de actionari. E normal sa se orienteze spre fabricarea masinilor in Egipt si a pieselor in Taiwan(iar un exemplu fara in cunostiinta de cauza), pentru ca pana la urma doar banii conteaza , daca pot sa scoata profit mai mare , de ce nu ? Credeti ca profitul din vanzarea de piese nu e semnificativ ? Credeti ca strategia asta nu e gandita ? Noi cei care ne plangem de calitatea masinilor Mercedes noi suntem poate prea putini si nesimnificativi si "mitul" merge mai departe din pacate. Eu stiu ca urmatoarea masina pe care am sa ma mio cumpar e o Toyota Corolla 1.4 diesel cu 4 ani de garantie pentru ca pana la urma masina te ajuta sa ajungi de la punctu A la punctu B. Daca vrei mai mult , iti cumperi Mercedes , dar atentie prostia si domnia in viata se platesc. Eu am fost foarte aproape sa achizitionez un w204 nou dar se pare ca am luat o decizie mai inteligenta. De moment am un w210 din 2001 , care m-a costat 6000 de euro cu 143.000 de km reali , am zis ca masina asta cel putin inca 200.000 de km ma duce fara nici o problema ca doar e Mercedes , e garantata un milion de km , dar pe zi ce trece tot mai tare ma dezamageste. Sper sa nu fii suparat pe nimeni dar asta e realitatea , totul se rezuma la bani. Sunt fan Mercedes pana la moarte , dar nu am sa cumpar niciodata o masina noua. QUOTE]

    Pai mai sus spui ca urmatoarea ta masina va fi o Toyota Corolla ...cu 4 ani garantie (deci noua) iar mai jos spui ca nu o sa cumperi niciodata o masina noua. Contradictia e evidenta.

    Cine vrea o masina pt a se deplasa din punctul A in B, poate sa-si ia si un Logan. Va ajunge cu siguranta in B. Insa orice client care isi cumpara un Mercedes (nou sau vechi) vrea mai mult decat o masina ca sa-l deplaseze din A in B. Chiar si in cazul tau, pe banii cu care nu ti-ai putut lua o masina de clasa mica nou-nouta ai vrut sa iti iei un Mercedes clasa E de 9-10 ani si ai asteptat sa se comporte ca o masina noua...ca e un Mercedes .Nu ai avut cumva pretentii prea mari?

    De acord insa ca acum, vorbind la general, Mercedes e doar o marca ca oricare alta marca premium. A trecut vremea in care Mercedes era reperul in lux si calitate.

    Leave a comment:


  • cris04
    replied
    pianosso : eu stau "dincolo" de multi ani....
    Diesel : unde ma contrazic ?
    Pur si simplu ideea e ca un Mercedes nou nu isi merita banii , pentru ca e la fel ca toate celelalte masini, nu are nimic in plus nici 3 coaie....

    Leave a comment:


  • Diesel
    replied
    Originally posted by cris04 View Post
    Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici, si din experienta care am o am in cea ce inseamna o imagine a unei companii (5 ani de facultate de publicitate) , am sa incerc sa va explic ceva foarte simplu si evident. Voi credeti ca Daimler fac masini din pasiune sau pentru bani ? E foarte simplu traim intr-o lume in care banii comanda tot. Am sa va dau un exemplu banal , dar stiti ca un bec poate fii facut sa dureze 100 de ani ? De ce nu se fac astfel de becuri ? Pentru ca daca sar face nimeni nu ar mai cumpara decat odata la 100 de ani. E valabil si pentru masini , si pentru Mercedes , daca ar mai face masini la fel de bune ca w124 nimeni nu ar mai cumpara masini noi decat dupa 15-20-30 de ani. Cineva s-a gandit cat castiga Daimler din vanzarile de masini ? Daca o masina se vinde cu 33.000 de euro , probabil profitul lor e de 10.000 de euro (e doar un exemplu fara cunostiinta de cauza) inmultit cu X masini vandute pe an , vedeti voi cati bani produce Daimler. Stiti cat castiga Schumacher ? Stiti cate mii de angajati direct si indirect are compania in fabricile din Germania , USA , Egipt si pe unde o mai avea? Faceti un simplu calcul si vedeti ca e un profit real pe an de cateva miliarde , dar dupa ce platesc tot ce am enumerat mai sus , incepand de la Schumacher si pana la ultimul portar de la fabrica, raman foarte putini bani profit care sunt impartiti la un numar X de actionari. E normal sa se orienteze spre fabricarea masinilor in Egipt si a pieselor in Taiwan(iar un exemplu fara in cunostiinta de cauza), pentru ca pana la urma doar banii conteaza , daca pot sa scoata profit mai mare , de ce nu ? Credeti ca profitul din vanzarea de piese nu e semnificativ ? Credeti ca strategia asta nu e gandita ? Noi cei care ne plangem de calitatea masinilor Mercedes noi suntem poate prea putini si nesimnificativi si "mitul" merge mai departe din pacate. Eu stiu ca urmatoarea masina pe care am sa ma mio cumpar e o Toyota Corolla 1.4 diesel cu 4 ani de garantie pentru ca pana la urma masina te ajuta sa ajungi de la punctu A la punctu B. Daca vrei mai mult , iti cumperi Mercedes , dar atentie prostia si domnia in viata se platesc. Eu am fost foarte aproape sa achizitionez un w204 nou dar se pare ca am luat o decizie mai inteligenta. De moment am un w210 din 2001 , care m-a costat 6000 de euro cu 143.000 de km reali , am zis ca masina asta cel putin inca 200.000 de km ma duce fara nici o problema ca doar e Mercedes , e garantata un milion de km , dar pe zi ce trece tot mai tare ma dezamageste. Sper sa nu fii suparat pe nimeni dar asta e realitatea , totul se rezuma la bani. Sunt fan Mercedes pana la moarte , dar nu am sa cumpar niciodata o masina noua. Daca buzunarul o sa imi permita sa am 2 masini , am sa imi cumpar una clasica si am sa o tin in garaj si din cand in cand am sa ma plimb cu ea. Daca nu o sa imi permit , ma multumesc sa le admir , cel putin pentru mine nu merita o investitie intr-o masina pentru ca cum am mai zis totul se rezuma la bani in lumea asta, iar cine ii castiga cinstit stie cat de greu e. Masina te duce de la punctu A la punctu B.
    O invalmaseala de idei prin care te contrazici singur...

    Leave a comment:


  • pianosso
    replied
    Originally posted by cris04 View Post
    Masina te duce de la punctu A la punctu B.
    La fel face si bicicleta. Si chiar mersul pe jos. Un MB destramat te duce de la A la B dar te si aduce inapoi. Uneori, in vacante te duce si la C sau D apoi te intorci, "in style" la A.
    Nu sunt un guru in materie dar sunt absolut covins ca orice masina, oricat de notorie, oricat de fiabila declarata sau demnonstrata se va strica in Romania. Din cauza aerului, din cauza prafului, din cauza terenului, din cauza combustibililor, din cauza Romaniei.

    Mutati-va oriunde dincolo de paralela 45 si luati cu voi si W204 nou. Sau W210 dezamagitor. Veti vedea cum se insanatosesc miraculos.

    Leave a comment:


  • cris04
    replied
    Dupa ce am citit tot ce s-a scris aici, si din experienta care am o am in cea ce inseamna o imagine a unei companii (5 ani de facultate de publicitate) , am sa incerc sa va explic ceva foarte simplu si evident. Voi credeti ca Daimler fac masini din pasiune sau pentru bani ? E foarte simplu traim intr-o lume in care banii comanda tot. Am sa va dau un exemplu banal , dar stiti ca un bec poate fii facut sa dureze 100 de ani ? De ce nu se fac astfel de becuri ? Pentru ca daca sar face nimeni nu ar mai cumpara decat odata la 100 de ani. E valabil si pentru masini , si pentru Mercedes , daca ar mai face masini la fel de bune ca w124 nimeni nu ar mai cumpara masini noi decat dupa 15-20-30 de ani. Cineva s-a gandit cat castiga Daimler din vanzarile de masini ? Daca o masina se vinde cu 33.000 de euro , probabil profitul lor e de 10.000 de euro (e doar un exemplu fara cunostiinta de cauza) inmultit cu X masini vandute pe an , vedeti voi cati bani produce Daimler. Stiti cat castiga Schumacher ? Stiti cate mii de angajati direct si indirect are compania in fabricile din Germania , USA , Egipt si pe unde o mai avea? Faceti un simplu calcul si vedeti ca e un profit real pe an de cateva miliarde , dar dupa ce platesc tot ce am enumerat mai sus , incepand de la Schumacher si pana la ultimul portar de la fabrica, raman foarte putini bani profit care sunt impartiti la un numar X de actionari. E normal sa se orienteze spre fabricarea masinilor in Egipt si a pieselor in Taiwan(iar un exemplu fara in cunostiinta de cauza), pentru ca pana la urma doar banii conteaza , daca pot sa scoata profit mai mare , de ce nu ? Credeti ca profitul din vanzarea de piese nu e semnificativ ? Credeti ca strategia asta nu e gandita ? Noi cei care ne plangem de calitatea masinilor Mercedes noi suntem poate prea putini si nesimnificativi si "mitul" merge mai departe din pacate. Eu stiu ca urmatoarea masina pe care am sa ma mio cumpar e o Toyota Corolla 1.4 diesel cu 4 ani de garantie pentru ca pana la urma masina te ajuta sa ajungi de la punctu A la punctu B. Daca vrei mai mult , iti cumperi Mercedes , dar atentie prostia si domnia in viata se platesc. Eu am fost foarte aproape sa achizitionez un w204 nou dar se pare ca am luat o decizie mai inteligenta. De moment am un w210 din 2001 , care m-a costat 6000 de euro cu 143.000 de km reali , am zis ca masina asta cel putin inca 200.000 de km ma duce fara nici o problema ca doar e Mercedes , e garantata un milion de km , dar pe zi ce trece tot mai tare ma dezamageste. Sper sa nu fii suparat pe nimeni dar asta e realitatea , totul se rezuma la bani. Sunt fan Mercedes pana la moarte , dar nu am sa cumpar niciodata o masina noua. Daca buzunarul o sa imi permita sa am 2 masini , am sa imi cumpar una clasica si am sa o tin in garaj si din cand in cand am sa ma plimb cu ea. Daca nu o sa imi permit , ma multumesc sa le admir , cel putin pentru mine nu merita o investitie intr-o masina pentru ca cum am mai zis totul se rezuma la bani in lumea asta, iar cine ii castiga cinstit stie cat de greu e. Masina te duce de la punctu A la punctu B.

    Leave a comment:


  • Ramdaf
    replied
    Off topic: cănform DEX panaramă = panoramă. Deci trebuie să recunosc că mi-aş dori şi eu o panoramă într-o asemenea panaramă de Panamera.
    On: Îmi doresc din tot sufletul să nu se destrame mitul Mercedes. Vorba unui prieten: "Un automobil este format dintr-un milion de piese. Ţie ţi s-au stricat vreo 3 poate 4. Deci care este problema?" Şi are perfectă dreptate.

    Leave a comment:


  • mircea600sel
    replied
    Originally posted by sofermercedes View Post
    Panamera=Panarama

    Leave a comment:


  • sofermercedes
    replied
    Mai am si eu de adaugat un link, despre Panamera : http://economie.hotnews.ro/stiri-aut...-siguranta.htm

    Leave a comment:


  • Carmine
    replied
    Originally posted by paul1983 View Post
    Pai si sunt cunascator prietene,ti-am mai spus si iti repet,tu inafara de Mercedes care il critici atat,toate sunt mai bune din toate punctele de vedere,nu ca m-ar interesa panarama aia de masina ce o tot lauzi tu acum,pana acum era bmw-ul,acum il ai pe porsche in brate,ce mai urmeaza?Sunt in decadere toate oricum,dar tie asa iti place sa lauzi ce nu ai defapt si vezi sa nu te cobori la nivelul meu ca o sa-ti para rau smechere ca vad ca te tii prea tare in clantza,comparatii de astea fa cu gaini de nasul tau nu cu mine,ca eu am vazut destule aberatii spuse de tine si s-a dovedit a fi contrariul defapt,deci grija mare ce vorbesti.Basme de genul asta zi lu Mircea ca vad ca el te crede tot ce-i zici.
    Pentru astfel de "argumente" si altele, paul1983 a luat o luna pauza. Civilizat & on topic sau ne abtinem Domnilor !
    Last edited by Carmine; 04-28-2010, 00:49 AM.

    Leave a comment:


  • paul1983
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Iti spun eu ca cine atinge asa ceva, nu vine cu replici din alea. Eu de cateva luni detin un CLS320cdi cu aproape toate dotarile existente pt versiunea CLS si puteam spune ca e o masina ce se apropie de perfectiune, sau asa credeam eu pana cand am condus masina unui foarte bun prieten , un Porsche Panamera Turbo. Dupa ce am coborat din acea masina, cand m-am intors in a mea, practic am ramas cu un gust amar cand am vazut diferentele intre cele doua masini la interior. Inca odata spun, e diferenta enorma in a vedea pe monitorul de la PC un interior si alta e in realitate. Finisajele si impresia de lux care am vazut-o in Panamera am mai intalnit-o doar in Bentley, Rolls si Maybach. Nu incep sa descriu si senzatiile din Panamera, ci pot spune doar: ....no comment. Si sa vina cineva care pt el limita maxima e un W202 sa vorbeasca de struguri, care-s acri pt el....parca nu mai esti egal in fata lui Dumnezeu, pt ca te diferentiaza gandirea...






    Cred ca glumesti, nu? Te credeam mai cunoscator.

    Noul E63 AMG si-o ia din orice pozitie de la Porsche. Iar pe circuit, acolo unde se vede cel mai bine ce poate o masina....nu incape criteriu de comparatie, diferente de ani lumina. O sa fii uimit cum 500cp fac praf 525cp. Doar stii zicala aia cu buturuga mica. La tine criteriul de a compara doua masini sunt caii putere obtinuti de propulsor, precum o fac adolescentii, nu?. Ce masina are mai multi cai putere aia castiga? Sau ''cat baga la ora'' ? Bravo....foarte inteligent mod de a gandi. Sunt impresionat.




    Nu ma apuc sa-ti dau vreun raspuns la asta, nu ma cobor int-atat de mult la nivelul tau sa-ti explic. E ca si cum ai vorbi de gustul caviarului, cu cineva ce e obisnuit sa manance cartofi prajiti cu slanina. Pt ca ,oricum nu o sa-i placa ca nu-i tine de foame dupa o zi de dat cu tarnacopul.
    Pai si sunt cunascator prietene,ti-am mai spus si iti repet,tu inafara de Mercedes care il critici atat,toate sunt mai bune din toate punctele de vedere,nu ca m-ar interesa panarama aia de masina ce o tot lauzi tu acum,pana acum era Bmw-ul,acum il ai pe Porsche in brate,ce mai urmeaza?Sunt in decadere toate oricum,dar tie asa iti place sa lauzi ce nu ai defapt si vezi sa nu te cobori la nivelul meu ca o sa-ti para rau smechere ca vad ca te tii prea tare in clantza,comparatii de astea fa cu gaini de nasul tau nu cu mine,ca eu am vazut destule aberatii spuse de tine si s-a dovedit a fi contrariul defapt,deci grija mare ce vorbesti.Basme de genul asta zi lu Mircea ca vad ca el te crede tot ce-i zici.
    Last edited by 300zxtt; 04-28-2010, 00:21 AM.

    Leave a comment:


  • florin man
    replied
    Este superba,e ceva modern,da m-as simpti bine sa imi permit asa ceva si...daca as avea banii mi-as cumpara ca doar la urma urmei de aceea sunt facuti banii sa te bucuri de ce poti sa cumeri pe ei ,nu sa te bucuri de ei .Parerea mea . Respect.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF