Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa spal motorul! cum?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa spal motorul! cum?

    As vrea spal motorul de la w203 pentru ca e prafuit tot si arata deplorabil, dar am auzit numai povesti triste despre asa ceva. Aveti vreo idee cum se procedeaza? Exista ceva specializat?

  • #2
    Salut.Te duci la spalatorie si stiu ei ce sa faca si cu ce iti da.Mie imi spala motorul cu aburi.

    Comment


    • #3
      N-are nimic la w203. Da cu jetu pana iese tot...

      Comment


      • #4
        Nici cobra nu are nimic si tot diesel este...poti sa dai linistit cu apa...aici nu discutam de Dacia cu capace de delcou si povesti de genu...

        Comment


        • #5
          La un motor benzinar w202 C180 cum sa procedez?
          ____________
          W 201 190D
          W 202 C180 fosta masina

          Comment


          • #6
            Originally posted by nykolas79 View Post
            La un motor benzinar w202 C180 cum sa procedez?
            Nu iti recomand sa speli motorul cu jet de apa.M-am documentat pe forum si am gasit un post,in care un coleg explica ce i s-a intamplat dupa ce si-a spalat motorul pe benzina.Iti recomand functia search,sau http://www.clubmercedes.ro/showthrea...spalat+motorul
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Originally posted by nykolas79 View Post
              La un motor benzinar w202 C180 cum sa procedez?
              Sa nu dai in jurul vasului de parbriz ca ai o aprindere acolo si aia se poate strica knd intra apa in ea sau se uda.....si eu am un Cu deasta si nam probleme cu spalatul...si W203 si la W202 si la W123 spal motoarele si nam probleme...

              Comment


              • #8
                Cea mai sigura varianta este sa il speli cu mana...galeata si frecat pana straluceste. In general nu ar trebui sa fie probleme. Dar ce te faci daca masina are vreo hiba la cablaraia de la motor? Se stie ca la Mercedes asta e o problema...mai ales la W202. Ii dai cu jetul sa arate bine si dupa te trezesti ca nu mai merge. Eu zic ori luat la aranjat cum a facut colegul Lucian. Ori mai bine nu.
                Si daca nu dai decat strict pe motor si iti intra pe la bujii e urat.
                Nu comparam W123 cu W202. Sau eu cel putin nu pot sa fac asta. La cobra am spalat motorul de multe ori pentru ca motorul ce-l am pe ea (de W124) scapa ceva ulei pe la capacul pompei de vacum si se murdarea urat. N-am avut probleme nici o data.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Aaaa...ziceam ca ideea ca motoarele vechi cum ii cel de cobra nu are nimic....si la bujii nu are cum sa intre pentru ca peste bujii ai un capac de aluminiu...mie cel putin nu mi-o intrat, nu va cunosc masinile asa ca voi stiti

                  Comment


                  • #10
                    Eu am spalat motorul cu jet de apa, atat la w 124( 260 E), cat si la w 210 (E 240) si nu au fost probleme.
                    124 a intrerupt doar putin dupa spalare, dar cu un pic de demaraj " si-a dat drumul", iar 210-le chiar nu a "zis" nimic rau.
                    Am insa mari rezerve privind o eventuala astfel de operatiune la motorul GL-ului, nu stiu de ce , dar parca nu imi vine sa il spal la motor. De aceea, am inceput sa il curat usurel cu carpa si cu solutie de geamuri, chiar daca voi finaliza curatarea in multe etape. Voi ce spuneti ?
                    Last edited by AMG style; 06-24-2009, 17:37 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Benone View Post
                      .si la bujii nu are cum sa intre pentru ca peste bujii ai un capac de aluminiu...mie cel putin nu mi-o intrat, nu va cunosc masinile asa ca voi stiti
                      Si eu am zis ca nu intra pe la capac, dar din pacate a intrat....
                      MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                      Comment


                      • #12
                        Nu este prea indicat sa speli motorul chiar daca este diesel,cel mai bine ar fi sa tz-il faci cu mana fara jet sau presiuni puternice care tzi-ar putea misca sau rupe chiar daca sunt invechite,furtunashe de vacum sau fire electrice cum am mai auzit.Eu mi-l curatz cu servetzele umede si vreau sa zic ca iasa super curat, la fel ca si cu jetul de apa.Am un vecin care a spalt motoru la ML-ul asta nou cu solutzie si baietzii de la spalatorie nu i-au diluat solutzia si toate plasticurile si ornamentele cu Mercedes i le-a distrus si decolorat,si furtunele la fel.

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu daca am mai scris undeva, pe alt topic despre spalarea motorului. Eu asa fac: am luat de la Mafra un spray exact pentru motor http://www.mafra.ro/?id=104 (de fapt cica e pentru motociclete)
                          L-am folosit diresct peste mizeria depusa. Lichidul dizolva iar presiunea din spray indeparteaza mizeria lichefiata care cade sub efectul gravitatiei...
                          Pentru finalizare am folosit apa de foarte mica presiune si debit de la fortun cuplat la retea si dotat cu duza reglabila - mai multe tipuri de jet. Am folosit duza cu pulverizator - e ca o panza fina de apa, foarte blanda - gen aerosoli si ulterior, pentru clatire, o duza cu un debit apropiat de cel al unui dus, chiar mai mic.
                          Motorul, cablurile, furtunele, plasticele au ramas curat ca din fabrica.
                          Unless I'm very much mistaken...

                          Comment


                          • #14
                            In principiu daca se spala motorul cu apa trebuie sa se fereasca toate firele....ceea ce e cam greu. Cel mai e bine e sa speli motorul cu manuta ta si daca l-ai spalat de cateva ori cu jetul si nu s-a intamplat nimic nu inseamna decat ca nu a ajuns apa acolo unde "trebuie".

                            Comment


                            • #15
                              Bineinteles, masinile noastre nu sunt submarine cablurile neasigurate mecanic si electric iar furtunele, corespunzator. Pe pamant mai si ploua, mai sunt si balti, rauri etc deci daca apa ar strica atat de multe, ar trebui sa capsuleze motoarele.
                              E ok daca speli cu apa la presiunea de la robinet. Bineinteles, cu atentie si cu debit care sa nu insemne risipa. Acuma, nah, daca motorul e uzat si izolatia firelor e mancata de frig si caldura si de timp, asta e....
                              Unless I'm very much mistaken...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF