Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb ulei cutie si motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb ulei cutie si motor

    1-La modelul C 200 Kompressor exista buson de scurgere a uleiului din baie sau se extrage pe la joja ???

    2-Stie cineva cum se schimba uleiul la cutia automata???

    multumesc anticipat

  • #2
    trebuie sa existe un loc pe unde sa se scurga uleiul din motor in nici un caz nu se extrage de pe joja . Si la cutie nu stiu exact la modelele mai noi trebuie desfacuta cutia din cate am auzit.

    Comment


    • #3
      Uleiul se extrage pe la joja. Se baga un furtun si cu un divais special se absoarbe uleiul.
      Nu prea se mai poarta schimbul de ulei cu busonul scos, totusi ar trebui sa existe si buson.
      Stop accidentelor!
      Viata are prioritate!

      Comment


      • #4
        Nu stiu despre ce fel de de "C" este vorba dar general vorbind majoritatea au busoane de golire, atat la motor cat si la cutie. La cutie este trebuie schimbat si filtrul si garnitura baii ,iar pentru asta se da baia jos ( dupa ce in prealabil ai scurs uleiul prin busonul de golire ) care este prinsa in 6 suruburi parca, se spala baia iar daca este posibil la unele modele se scoate si uleiul din corvertor.
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          la cutiile de viteze se schimba TOT uleiul, inclusiv cel din convertorul de cuplu.
          Unele modele au buson pt scoaterea uleiului din convertor, altele nu. Cele care au buson doar la cutie, scoaterea uleiului din converotr se face cu un aparat care de obicei se gaseste doar in reprezentante.
          Oricum, daca schimbi doar uleiul din cutie fara cel din convertor e apa de ploaie pt ca acesta se va amesteca cu cel uzat din convertor.

          Comment


          • #6
            Nu cred ca merita sa deschid alt thread pt nelamurirea mea, asa ca postez aici. Cati litri de ulei intra intr-un C200 K din 2002(motorul de 2000 cmc)? Din cartea masinii, care e in germana, eu am inteles ca ar intra 7 litri, dar la serviceul unde vreau sa schimb uleiul mi-au zis ca numai de 5,5 l e nevoie.
            Totodata, ce ulei imi recomandati? Masini are 175.000 km acum.

            Comment


            • #7
              Foarte corect Giuglea_Dan,exact asta am vrut si eu sa zic.

              Comment


              • #8
                Am un W202 din '96,motorina ,cutie automata.Am inteles ca schimbul de ulei la cutia de viteze,conform cartii tehnice cu service ul din germania,se face la 60 000 km.As dori sa stiu de la cineva care a mai facut acest lucru la un model similar,cum se procedeaza pentru schimbul de ulei al cutii automate.Cat ulei intra in cutie?
                LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                Comment


                • #9
                  Pentru cei ce intreaba de schimbul la motor al uleiului.Eu schimb uleiul in mod clasic,desfac scutul,desfac busonul de golire din partea inferioara a baii de ulei,las sa se scurga cu capacul deschis(busonul de sus de umplere),apoi pun uleiul nou.
                  LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                  Comment


                  • #10
                    Am citit postul de mai sus al colegului Dan si m-am cam pus pe ganduri. Am schimbat de curand uleiul la cutie la reprezentanta in Suceava si mi-au zis ca nu se schimba si cel din convertorul de cuplu si in consecinta au bagat in cutie doar 4 litri de ulei. Am intrebat pe cei de acolo daca asa se face in mod normal si m-au asigurat ca asta este procedura si ca nu trebuie schimbat tot uleiul. Mi s-au parut seriosi pentru ca mi-au schimbat si filtrul de ulei de la cutie si inca o piesa tot de pe acolo, ceva care cica se rupe la deschidere. Acum eu va intreb totusi cum zic cei din DE cu privire la acest lucru. Ar mai fi ceva...cum e cu uleiul din diferential??? cum se schimba si la cati kilometri? Masina este un c 220CDI din 2006. Va multumesc anticipat!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Adry View Post
                      Mi s-au parut seriosi pentru ca mi-au schimbat si filtrul de ulei de la cutie si inca o piesa tot de pe acolo, ceva care cica se rupe la deschidere.
                      Salutam! N-as vrea sa fiu off topic, dar sunt foarte curios sa stiu ce piesa se rupe la desfacerea baii(exceptand poate, garnitura).
                      Numai bine si din nou scuze daca am fost off.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Se rupe o chestie mica din plastic de culoare rosie (un fel de clema ceva). O am pe undeva prin garaj si o sa o caut. Am uitat sa precizez ca au schimbat si garnitura.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF