Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Golire totala instalatie racire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut, nu te complica sa desfaci nu stiu ce surub de la blocul motor, chiar nu ai acces acolo de galeria de admisie, nici nu cred ca o sa vezi surubul acela, in plus nu se goleste de tot daca il desfaci.

    Da scutul jos si vezi ca trebuie sa ai la radiator in partea stanga, un buson de culoare rosie din plastic, iti trebuie o surubelinita lata ca sa il desfaci si curge absolut tot antigelul din masina. Trebuie sa desfaci si busonul de la rezervorul cu antigel.

    Eventual mai pui 1-2 litri de apa ca sa se curete instalatia si pornesti masina cateva zeci de secunde (atentie sa nu fie incins motorul cand faci asta).

    Bafta.

    Comment


    • #17
      Nu se recomanda pornirea motorului fara lichid de racire nici macar pentru o secunda si sincer nu vad motivul pentru care sa faca asa ceva! Golesti instalatia,speli cu apa distilata de 2 ori,cred ca e suficient sa se spele, dupa care adaugi noul antigel!!!
      Simplu,usor si fara riscuri!!! Inca ceva,sa nu uiti sa masori antigelul cu un densimetru pentru ca asa cum ramane antigel dupa golire,la fel o sa-ti ramana si apa distilata iar cand va trebui sa completezi nivelul,poti pune doar antigel. Toti producatorii recomanda solutie 50% apa+50% antigel!
      Bafta.

      Comment


      • #18
        De ce nu se recomanda sa pornesti motorul fara apa ?

        Comment


        • #19
          Nu aveam de gand sa pornesc motorul fara lichid,ci doar cu apa distilata,cat sa-si faca circuitul si apoi sa golesc instalatia

          Comment


          • #20
            Asa da,foarte bine faci! Astepti pana deschide termostatul ca apa sa circule peste tot.
            In ceea ce priveste intrebarea lui lava,fara suparare, dar refuz sa raspund!!!

            Comment


            • #21
              Nu are nimic daca pornesti motorul pentru putin timp fara apa in el.

              Pana ajunge la 60 grade, termostatul intrerupe circuitul apei pe instalatie, deci apa nu circula, daca merge 30 de secunde fara apa nu pateste nimic, este ca si cum nu ar circula apa in el. Bafta

              Mi s-a stricat pompa de apa si imi arunca tot antigelul afara, am ramas fara apa deloc. Afara era sub -10 grade. Am mers cam vre-o 15 km cu masina fara apa deloc, daca viteza era sub 60km la ora motorul incepea sa se incalzeasca. Nu a patit absolut nimic masina, pentru ca temperatura nu trecea de 80 de grade. Deci nu are nimic ca merge fara apa daca nu se incinge peste masura. Salut
              Last edited by lava; 05-20-2016, 20:30 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by lava View Post
                Nu are nimic daca pornesti motorul pentru putin timp fara apa in el.

                Pana ajunge la 60 grade, termostatul intrerupe circuitul apei pe instalatie, deci apa nu circula, daca merge 30 de secunde fara apa nu pateste nimic, este ca si cum nu ar circula apa in el. Bafta

                Mi s-a stricat pompa de apa si imi arunca tot antigelul afara, am ramas fara apa deloc. Afara era sub -10 grade. Am mers cam vre-o 15 km cu masina fara apa deloc, daca viteza era sub 60km la ora motorul incepea sa se incalzeasca. Nu a patit absolut nimic masina, pentru ca temperatura nu trecea de 80 de grade. Deci nu are nimic ca merge fara apa daca nu se incinge peste masura. Salut

                @ lava. Cazul tau este o exceptie, as spune, ai mers cu masina asa cand afara erau temperaturi negative pe riscul tau cu masina ta.
                Dar sa susti ca masina nu are nimic daca o pornesti chiar si 60 de secunde fara lichid de racire in instalatie, nu este tehnic, este chiar o aberatie. Colegul care a intrebat vroia sa stie niste informatii exacte, adica procedura de inlocuire ca la carte.
                Cei mai multi dintre colegii de pe forum se deplaseaza cu masina la service pentru aceasta operatiune, deci au temperatura lichidului peste 60 de grade.



                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Atata timp cat esti atent ca temperatura motorului sa nu treaca de 90 grade, nu are absolut nimic, indiferent ca are sau nu apa in motor.
                  Alta modalitate sa scoata toata apa din motor afara de unul singur, nu cred ca exista.

                  Comment


                  • #24
                    Astazi am reusit sa inlocuiesc antigelul. Am golit instalatia iar apoi am facut 3 clatiri cu apa distilata pana apa a iesit curata. Am avut antigel G11 hepu cu norma 325.0 pe care l-am preparat in proportie 50-50 cu apa distilata ce rezista la - 38 grade celsius. In instalatie au intrat aprox 6 l. Va multumesc mult pentru sfaturi!

                    Comment


                    • #25
                      Ne bucuram cand putem ajuta colegii nostrii de forum cu informatii si idei.
                      Apropo, cum arata prima si a doua clatire cu apa distilata? Ai facut si poze? Erau particule in suspensie in apa?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        Din pacate, nu am facut poze! Nu am observat particule in suspensie. Dupa primele 2 clatiri apa era de un roz intens de puteai jura ca este antigel pur. De-abia la a3a clatire apa a iesit curata.

                        Comment


                        • #27
                          C220, w 203208, an fab. 2004 diesel
                          Ce antigel sa bag?
                          In carte si dupa seria de caroserie spune : antigel albastru norma 325.0
                          la service mecanicul spune ca nu e bun, ca trebuie unul de culoare rosie/portocaliu, etc norma 325.3
                          No, dupa cine sa ma iau? sfaturi?
                          Multumesc

                          Comment


                          • #28
                            @rico_172
                            Antigel albastru G11 dupa norma din carte.
                            Ce culoare are antigelul din motorul tau acum?


                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Albastru cu siguranta trebuie sa bagi!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF