@Jhonny9my
Ravenolul ssl 0W40 intradevar este aprobat bevo 229.5. La cat timp il schimbi ? Este un ulei mediu in opinia mea, nu recomand sa il tii in motor mai mult de 10.000 de km sau 1 an.
Legat de aprobare 229.3 este pentru intervale de revizii de 15.000 de km, iar 229.5 pentru intervale si mai mari. Opinia mea este ca un ulei aprobat bevo pe norma 229.3 este mai mult decat suficient.
@cosminflorea
5W30 nu prea se preteaza pentru motorul M271, asa a proiectat motorul germanul. Mai ales ca inainte de uleiul 5W30 pus in motor sigur a avut ulei cu W40.
Merge cu 0W40, 5W40 sau rar de tot 10W40 cu norma 229.3 sau 229.5.
Celelalte norme 229.31 sau 229.51 sunt pentru motoare care necesita "Low SPAsh". Merg si pe M271 dar ma gandesc ca aceste uleiuri contin pachete diferite de aditivi si detergenti in ele.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ravenolul ssl 0W40 intradevar este aprobat bevo 229.5. La cat timp il schimbi ? Este un ulei mediu in opinia mea, nu recomand sa il tii in motor mai mult de 10.000 de km sau 1 an.
Legat de aprobare 229.3 este pentru intervale de revizii de 15.000 de km, iar 229.5 pentru intervale si mai mari. Opinia mea este ca un ulei aprobat bevo pe norma 229.3 este mai mult decat suficient.
@cosminflorea
5W30 nu prea se preteaza pentru motorul M271, asa a proiectat motorul germanul. Mai ales ca inainte de uleiul 5W30 pus in motor sigur a avut ulei cu W40.
Merge cu 0W40, 5W40 sau rar de tot 10W40 cu norma 229.3 sau 229.5.
Celelalte norme 229.31 sau 229.51 sunt pentru motoare care necesita "Low SPAsh". Merg si pe M271 dar ma gandesc ca aceste uleiuri contin pachete diferite de aditivi si detergenti in ele.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment