Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ChipTunning C 200 Cdi W 204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ChipTunning C 200 Cdi W 204

    Buna ziua tuturor, am incercat sa caut destul de multe informatii despre chiptunning, de multe ori informatiile sunt foarte imprecise, ori te pune pe ganduri.
    Ceea ce astept din partea voastra este sa imi dati un sfat daca se merita facut pe un mercedes C 200 cdi blueefficency Klasse 2009, 151000 km, masina cumparata de la 0 km.

    Locuind in Franta am gasit un salon de tunning care poate rescrie cartografia masinii, si sa poata ajunge la o putere 205 cai putere ( 136 cai putere actual), ceea ce reprezinta mult mai mult decat 30 -35% din valoarea admisibila.

    Am cautat, am intrebat peste tot, astept si raspunsul vostru: Motorul de pe
    C 220 cdi W 204, 170 de cai este identic cu cel de C 200 W 204 136 cai??? Difera intre aceste 2 modele doar cartografia?? va pun aceste intrebari deaorece la reprezentanta mercedes mi-au spus ca doar cartografia difera.

    Atunci daca aceste motoare sunt indentice, se poate ajunge la 205 cai de la 136 fara sa fie probleme tehnice??

    Va rog sa ma scoateti din aceasta dilema si sa imi dati cel mai bun sfat.

    Va multumesc mult!

    Imi cer scuze daca acest topic exista.
    Intelept este cel care cauta!

  • #2
    Sunt diferente , intre motoare, cel de 136-170-204 cp , cel de 204 cp are 2 turbine.
    Parerea mea e ca vei forta componentele motorului ,daca nu faci un soft corect , la o firma serioasa , cu istoric in domeniu.

    PS: tu crezi ca MB , punea motor identic 136cp cu cel de 204cp la care sa difere doar softul?!?
    Last edited by b97dmt; 03-12-2015, 11:51 AM.

    Comment


    • #3
      Acel motor nu cred ca poate fi dus in 200+ cp, mai degraba vei obtine un 25-30% ceea ce ar fi ok si pt motor (intr un mod se uzeaza ambreiajul, volanta, turbina la 160 cp, altfel la o putere mai mare).

      Comment


      • #4
        Cel de 136cp este singurul cu turbina simpla.

        Cel de 204cp este singurul care are pistoane forjate.

        Concluziile le trageti singuri...
        Last edited by cl600; 03-15-2015, 09:31 AM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Originally posted by b97dmt View Post
          Sunt diferente , intre motoare, cel de 136-170-204 cp , cel de 204 cp are 2 turbine.
          Parerea mea e ca vei forta componentele motorului ,daca nu faci un soft corect , la o firma serioasa , cu istoric in domeniu.

          PS: tu crezi ca MB , punea motor identic 136cp cu cel de 204cp la care sa difere doar softul?!?
          Cred ca m-am exprimat gresit 204 este modelul adica W 204, eu vorbeam doar de asemanarile dintre c 200 de 136 cp si c 220 de 170 cp, din cate am inteles motoarele sunt indentice, difera doar cartografia.

          Dupa cum am discutat cu cei care vor modifica cartografia, pot duce motorul de C 200, 136 cp, la 205 cp.

          Teoretic daca motorul de pe C 200 de 136 de cp, si mororul de pe C 220 de 170 cp sunt identice, nu ar trebuie sa existe probleme.

          Multumesc mult pentru raspunsul si ajutorul vostru foarte rapid si prompt.
          Intelept este cel care cauta!

          Comment


          • #6
            Originally posted by daniel03 View Post
            Acel motor nu cred ca poate fi dus in 200+ cp, mai degraba vei obtine un 25-30% ceea ce ar fi ok si pt motor (intr un mod se uzeaza ambreiajul, volanta, turbina la 160 cp, altfel la o putere mai mare).
            Daca motoarele de C 200 136 cp, si cel de C 220 170 cp, sunt indentice atunci rezulta ca as modifica doar cu 30 % in plus.

            Sper sa fie o decizi buna, daca stiti franceza sau engleza pun linkul sitului sa va dati o parere cinstita si onesta DA sau NU merita.



            Vrea sa stiu sincer ce ati face in locul meu.
            Intelept este cel care cauta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Cel de 136cp este singurul cu turbina simpla.

              Cel de 204cp este singurul care are pistoane forjate.

              Concluziile le trageti singuri...
              Imi cer scuze este vorba de modelul W 204, diferenta este doar intre modelul
              C 200 cdi 136 cp, si C 220 cdi 170 cp, dupa cate am vb la reprezentanta plus la salonul care va face modificare motoarele au aceaisi parametri de uzina, si nu difera decat cartografia, opinia celor de la Mercedes Franta, si salonul Dynatek Belgia.

              Oricum multumesc tare mult!
              Last edited by cl600; 03-15-2015, 09:30 AM.
              Intelept este cel care cauta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by nicolasnyck View Post
                Imi cer scuze este vorba de modelul W 204, diferenta este doar intre modelul
                C 200 cdi 136 cp, si C 220 cdi 170 cp, dupa cate am vb la reprezentanta plus la salonul care va face modificare motoarele au aceaisi parametri de uzina, si nu difera decat cartografia, opinia celor de la Mercedes Franta, si salonul Dynatek Belgia.

                Oricum multumesc tare mult!
                Citeste inca odata postul meu de mai sus si daca nu inetelegi poti sa ceri amanunte sau poti intreba la Mercedes Franta cum difera turbinele, pistoanele, etc.

                Termene ca 'salon', 'cartografie' suna ciudat in romana...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Citeste inca odata postul meu de mai sus si daca nu inetelegi poti sa ceri amanunte sau poti intreba la Mercedes Franta cum difera turbinele, pistoanele, etc.

                  Termene ca 'salon', 'cartografie' suna ciudat in romana...
                  Da, am inteles, de la o anumita putere, creste foarte mult presiune asupra pistoanelor care au nevoie de un tratament aparte.

                  Totusi sunt tentat macar sa il aduc la 170 -180 cp, asa ar fi cat decat in limite si parametri.

                  Multumesc pentru raspunsul tau.
                  Intelept este cel care cauta!

                  Comment


                  • #10
                    Cu o singura turbina, o sa fie cam greu.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Specialized in chip tuning for European brands. Includes company profile and product database.

                      am intrat pe site-ul respectiv si am vazut ca exista o singura varianta..., cam ciudat. Cred cs ar fi tb sa existe cel putin inca una, iar valorile indicate acolo sunt mai mari decat la alte firme de chiptuning. Nu crezi ca ar fi mai bine sa te orientezi spre o firma cunoscuta in domeniu sau de care a mai auzit lumea?
                      Nu stiu cum se manifesta dpf ul la mercedes, dar tb sa iei in calcul, daca vei putea face o asemenea marire de putere, pe care eu sincer nu o cred, ca vei avea pb cu regenererarea filtrului. Eu anterior am avut si o octavia rs tdi 170 cp cu soft rescris la upsolute , dusa in aproximativ 200 cp, iar dpf ul nu se mai putea regenera decat pe autostrada si destul de des tb sa o scot la drum, motiv pt care am renuntat la ea, in schimb era senzatie din punct de vedere dinamic. Pe site ul upsolute, la aceasta masina apare asa ceva
                      Last edited by daniel03; 03-13-2015, 22:24 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by daniel03 View Post
                        http://www.upsolute.com/en/component...des/c-class-07
                        am intrat pe site-ul respectiv si am vazut ca exista o singura varianta..., cam ciudat. Cred cs ar fi tb sa existe cel putin inca una, iar valorile indicate acolo sunt mai mari decat la alte firme de chiptuning. Nu crezi ca ar fi mai bine sa te orientezi spre o firma cunoscuta in domeniu sau de care a mai auzit lumea?
                        Nu stiu cum se manifesta dpf ul la mercedes, dar tb sa iei in calcul, daca vei putea face o asemenea marire de putere, pe care eu sincer nu o cred, ca vei avea pb cu regenererarea filtrului. Eu anterior am avut si o octavia rs tdi 170 cp cu soft rescris la upsolute , dusa in aproximativ 200 cp, iar dpf ul nu se mai putea regenera decat pe autostrada si destul de des tb sa o scot la drum, motiv pt care am renuntat la ea, in schimb era senzatie din punct de vedere dinamic. Pe site ul upsolute, la aceasta masina apare asa ceva
                        Multumesc pentru raspuns.
                        Ei mizeaza pe faptul ca, cum am spus mai sus ca motoarele sunt identice, dar cum spunea si CL 600 dupa o anumita crestere de putere ( cei de la MB nu sunt prosti ) trebuiesc pistoane forjate, turbine modificate, si riscul este destul de mare, asa ca m-am hotarat sa il cresc doar cu 30% din valoarea pe care o are momentan adica sa ajung cu totul la 175 cp, eu zic ca este rezonabil si nu risc sa fac damage mare. Si dupa parerea mea 205 cp mi se pare putin exagerat, tocmai de aceasta am deschis acest topic, sa vad si parerea voastra a celor care cunosc si au trecut deja prin aceasta etapa.
                        Intelept este cel care cauta!

                        Comment


                        • #13
                          MB pt "doar" 170CP foloseste o turbina dubla, al tau original de 136 are doar o turbina micuta si va scoate asa mult fum incat daca nu se topeste turbina, DPF-ul se va infunda iremediabil.



                          Cel de 136cp este singurul cu turbina simpla.

                          Cel de 204cp este singurul care are pistoane forjate.

                          Restul e folclor...
                          Last edited by cl600; 03-15-2015, 09:29 AM.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Discutia asta a mai fost pe forum..
                            La w203 c200 vs c220 nu este doar soft- cu asta te pacaleste un baiat cu laptop si care face experimente pe masina ta..
                            Diferentele sunt de Turbina( eu am c200 cu 122 cp dar cu turbina de 150 din fabrica) de Rampa si de Injectoare..
                            Faci analogia la w204 si o sa descoperi ca 220 fata de 200 are componente diferite, nu este doar soft diferit

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dialiv View Post
                              Discutia asta a mai fost pe forum..
                              La w203 c200 vs c220 nu este doar soft- cu asta te pacaleste un baiat cu laptop si care face experimente pe masina ta..
                              Diferentele sunt de Turbina( eu am c200 cu 122 cp dar cu turbina de 150 din fabrica) de Rampa si de Injectoare..
                              Faci analogia la w204 si o sa descoperi ca 220 fata de 200 are componente diferite, nu este doar soft diferit
                              Ce sa zic, multumesc foarte mult pentru sfaturile voastre, am luat o decizie si voi lasa masina asa cum a facuto constructorul.

                              Multumesc inca odata tuturor pentru sfaturi!
                              Intelept este cel care cauta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF