Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Legat de tractiunea spate,pentru mine treaba este simpla.
    Am alta masina de terfelit iarna !Tractiune fata,lanturi,"no problem"!
    Iarna este foarte greu pe drumurile nedezapezite .
    Nu pot sa scot masina(mercedes) din curte,daca este foarte inghetat(este putin rampa),chiar daca incerc sa il scot in marcharier.

    Comment


    • #17
      Nu as crede ca tractiunea fata ar face legea...in cazuri extreme stai sa vina autoritatile sa te scoata din zapada!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Nu m-am exprimat românește, așa că nu s-a înțeles și am remediat problema .
        Nu cu "fața" am biruit reduta, cu 4matic-ul din dotare am facut-o .
        @robertino, și eu am avut mereu o a doua mașină pe lângă mercedes, acum o am și stă degeaba, de-i încarc bateria la 2-3 luni.
        Una peste alta, mercedes fără 4matic nu mai cumpăr never ever. Prefer impozitul de douăjdemilioane decât stresul că rămân baricadat pe undeva...
        Last edited by Zeus; 12-01-2014, 18:49 PM.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #19
          Al meu w202 cu cauciucuri iarna noi nu m-a lasat niciodata, desi am intrat pe unde m-a trosnit capul, exclus noroi, zapada (cat mi-a permis garda la sol), polei etc. Tin sa precizez ca am mereu plinul, minim 50l si subwooferu si ceva maruntisuri. Parerea mea este sa te duci intr-o parcare goala cu zapada sa inveti sa controlezi masina, cum reactioneaza cand incerci sa pleci brusc, sa o invarti sa vezi cum functioneaza controlul tractiunii. Intr-un cuvant, sa te joci cu ea, al meu w202 e destept tare pe zapada, cred ca w203 e superior.
          http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

          Comment


          • #20
            Da, mă rog, C-urile sunt mai mici, mai ușoare, iar cutia manuală te ajută mult. La E sau S, cutia automată și curu' mare și ușor sunt o combinație nefastă...

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #21
              Faina asta cu 2 masini de schimb! Eu din pacate am doar una.Ma gandeam ca si presiunea din roti conteaza,de ex as putea sa bag 1.8 1.9......?

              Comment


              • #22
                Si vreti sa spuneti ca lanturile nu isi fac treaba si pe masinile cu "tractiune" spate ?
                Deja ma puneti pe ganduri... cum scot eu masina din parcare avand in vedere ca am avut mici problemute si cu masina cu tractiune fata (avem "premar" ce se ocupa de oras)
                Chiar aseara am avut o discutie cu un amic ce are un BMW 320d si el sustine ca nu a avut nici o problema pe timp de iarna si are masina de 2 ani. Sper ca adevarul sa fie undeva la mijloc si sa nu trabuiasca sa umplu porbagajul cu vreo sina de tren sau mai stiu eu ce

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Zeus View Post
                  Nu m-am exprimat românește, așa că nu s-a înțeles și am remediat problema .
                  Nu cu "fața" am biruit reduta, cu 4matic-ul din dotare am facut-o .
                  @robertino, și eu am avut mereu o a doua mașină pe lângă mercedes, acum o am și stă degeaba, de-i încarc bateria la 2-3 luni.
                  Una peste alta, mercedes fără 4matic nu mai cumpăr never ever. Prefer impozitul de douăjdemilioane decât stresul că rămân baricadat pe undeva...
                  Evident ca tractiunea integrala este superioara FWD sau RWD.
                  Urc frecvent la Ranca,unul dintre cele mai grele drumuri din zona ,mai ales iarna,20 km rampa violenta,curbe,etc.etc.
                  Reteta este simpla:Tractiune fata,lanturi,nu am ramas niciodata impotmolit.In afara de cateva ML-uri niciodata nu am vazut nici o masina Mercedes cu tractiune spate care sa urce pe drum inzapezit !

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by catalincatalin View Post
                    ...Ma gandeam ca si presiunea din roti conteaza,de ex as putea sa bag 1.8 1.9...
                    Parerea mea este ca presiunea in roti e bine sa ramana standard. Stiu ca in anumite cazuri pentru masinile special concepute pentru curse pe zapada se folosesc presiuni mai mici, dar acolo gumele sunt si ele speciale si toata poveste e conceputa pentru ca masina sa nu se afunde in zapada...adica se ajunge la o presiune asa de mica prin distributia maselor pe roti incat masina merge practic deasupra stratului de zapada.
                    Noi la masinile de zi cu zi mergem pe ideea de a folosi un pneu cat mai ingust si inalt, cu profil cat mai bun pentru a "taia" in zapada si a capata aderenta pe stratul de asfalt.
                    Cati soferi atatea pareri...
                    Am avut o Skoda pentru care am prins niste gume de iarna ca noi. Masina inalta motor diesel de 1.9 aspirat. Nu vreti sa stiti ce masini am scos din impotmoleala pe ruta Timisoara-Cenad. A fost prima mea masina cu tractiune fata dupa 8 ani de tractiune spate. Boierie pe zapada .
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Robertino m-ai linistit! Ma gandeam ca o roata mai moale are aderenta mai buna.Si mai am o intrebare,e rusinos dar pe usita de la rezervor scrie presiunea in PSI si BAR si nu stiu care trebuie.La benzinaria unde bag eu e din ala automat pe care il reglezi cat aer sa bage.Am mers pana acum pe 2.2 atmosfere.

                      Comment


                      • #26
                        Ambele au valori indentice...adica una este trecuta in PSI si celalalt in BAR. Dupa PSI se orienteaza baietii mai destepti...de ex. americanii , asa cum fac si cu alte masuratori gen mph, inci, etc!

                        Tu te orientezi dupa BAR si gata!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Am inteles,la mine sunt diferite nu sunt identice.Am sa verific maine sa fiu sigur.De ex la una scrie 2.3 si la alta 2.9.Si nu ma refer la cat de incarcata e masina.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by catalincatalin View Post
                            Am inteles,la mine sunt diferite nu sunt identice.Am sa verific maine sa fiu sigur.De ex la una scrie 2.3 si la alta 2.9.Si nu ma refer la cat de incarcata e masina.
                            Difera pentru ca sunt unitati de masura diferite, e ca si cum ai exprima distanta in km sau in mile.

                            Comment


                            • #29
                              Asa e,dar eu nu eram sigur care e valoarea corecta,dupa mintea mea era clar valoarea mai mica,dar odata cand am fost la echilibrat rotile,mi-a bagat 2.9 in roti si m-a derutat.O sa ma uit la benzinarie cum e.

                              Comment


                              • #30
                                2.9!!!!!!!!!dar pe cat ai rotile?Nu te zguduie rau la denivelari cu 2.9?Legat de condusul iarna ,cauciucuri noi si ,,mers pe burta ca e apa mica" asta pana se usuca asfaltul(asa e cu tractiune spate,nu ii vezi si pe colegii cu BMW ca iarna sunt foarte cuminti fata de anotimpul cald).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF