Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 iarna

    Salut! E prima iarna cand voi conduce zi de zi al meu w203 c 180.Ieri de ex am fost pe o straduta unde se baga canalizarea si era pamantul moale si ploua.Am vrut sa ma intorc si abia am iesit din noroi.Imi fac griji pt ca pe zapada va fi mai urat.Am observat ca am vrut sa plec cu a1-a si am virat la maxim stanga si nu a plecat,patina mult,dar daca am indreptat putin volanul a mers asa usor.Aveti ceva sfaturi pt mine?Ideea cu sacul de nisip in portbagaj e vrajeala nu? Mentionez ca am cauciucuri de iarna noi.Apropo,cate atmosfere trebuie iarna?Acum am 2.3.Multumesc aticipat si La Multi Ani Romania de 1 Decembrie!

  • #2
    Salut,
    Nu cred ca un sac de nisip in portbagaj ajuta in vreun mare fel ... consider ca sunt doar legende de cartier.
    Presiunea in roti o gasesti scrisa pe interiorul capacului de la rezervor ( 2.0 pe fata si 2.2 pe spate parca)
    Dezactivarea ESP-ului poate fi de ajutor in astfel de conditii, dar nu strica sa iti cumperi o pereche de lanturi sa ai la tine; personal pe timp de iarna am lopata si lanturi in portbagaj, preventiv...
    Cu Peugeotul am iesit cu lanturi pe noroi de pe malul Dunarii (nah...pescar pe timp de ploaie) de unde deabia au iesi amici de ai mei cu Land Rover

    Comment


    • #3
      Patineaza repede tractiunea spate,trebuie sa te obisnuiesti cu ea,nu o accelera mult la plecarea de pe loc.

      Comment


      • #4
        Am inteles,deci lopata in portbagaj si lanturi.Mentionez ca nu stau in oras,ci la tara de aia imi fac griji.Plus ca e benzina nu diesel si e mai sensibil la acceleratie.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorelu View Post
          Nu cred ca un sac de nisip in portbagaj ajuta in vreun mare fel ... consider ca sunt doar legende de cartier.


          Gresit! Ia baga un sac de nisip (sacul sa fie sac, ci nu doar doi lopeti) si vezi diferenta de comportament al agregatului pe zapada...garantat se schimba (stiu din propria experienta).

          Oare de ce se descurca mai bine cei cu tractiune pe fata iarna?... raspuns: findca nu au motorul in portbagaj .


          Stima
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Incearca sa pleci cat mai usor de pe loc, ca sa nu apuci sa faci "fagase" la roti.
            Metoda balansului te poate salva din multe situatii neplacute. Daca nu sti despre ce e vorba sau cum se face: din ambreiaj si usor pe acceleratie alternand...apesi si lasi ambreiajul calcand ina celsi timp acceleratia usor. Cam ca si atunci cand vrei sa stai in panta fara sa calci frana. Sigur ca patinezi ambreiajul dar asta este.
            O varianta de "criza" este sa pui presurile de cauciuc sau textil in fata rotii pentru ca sa prinzi aderenta...problema e ca le cam sacrifici.
            In rest rabdare si daca ai posibilitatea mergi peste tot un prieten sau doi in masina...sa puna mana sa impinga ).
            Sacul in portbagaj ajuta daca il ti...gol .
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa ma contrazic cu nimeni, dar dupa parerea mea si o oarecare experienta zic ca un sac nu prea poate face mare diferenta. Cat poate sa aiba un sac? 50-60 de kg? Cam cat un plin...
              Ce vreau sa scot in evidenta este faptul ca o asemenea greutate nu face o diferenta prea mare.
              Am pus si eu 2 oameni pe portbagaj ca sa ies din anumite "impotmoleli", dar trebuie sa ne asumam dezavantajele solutiei motorii pe axa din spate.
              Ca si o concluzie: o greutate semnificativa in portbagaj poate imbunatati aderenta, cata vreme gumele sunt ce trebuie, dar un sac si cum mai pun unii umplut pe jumatate sa nu murdareasca in masina...
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Vad ca parerile sunt impartite,dar si eu cred ca o greutate in plus in portbagaj ajuta la aderenta.Acum ramane sa fac rost de nisip sa-mi cumpar o lopata telescopica si lanturi in caz de nevoie.Din pacate am presuri textile care nu ajuta!Metoda balansului e foarte buna,dar nu merge tot timpul!

                Comment


                • #9
                  Salut, trebuie sa stiti dragi colegi ca greutatea in spate ajuta mercedesul sa iasa mult mai usor din zapada. Cand esti singur in masina te ajuta foarte mult. Intr.adevar , lopata este cea mai buna in cazul zapada, dar fara greutate in spate degeaba o ai.....

                  Aaaa... pasagerii care merg la mine in masina isi ocupa locurile din spate in fata....IARNA.

                  Bafta.
                  Last edited by RevengerW203; 12-01-2014, 15:34 PM.
                  Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                  Comment


                  • #10
                    La ultima accesare postarea colegului Feri, era dupa a mea. Cer scuze pentru postarea cvasimultiplosuccesiva .
                    Daca stai sa te gandesti:
                    Orice greutate in plus in portbagaj/
                    Mareste si-inertia in caz de derapaj/
                    Oricat ar fi de greu pe "ud" sa-naintezi/
                    Mai importanta-i grija si cum te deplasezi!

                    Pam, pam!!! ).
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Nu vreau sa intram in polemici, insa eu niciodata nu am mai folosit saci/greutati dupa ce mi-am cumparat cauciucuri de iarna stoc ... si stau in zona deluroasa!

                      Nu am pe masina nici un fel de siguranta gen ESP care sa ma ajute la nevoie si tot ma descurc! Intradevar necesita mai multa atentie sofatul pe zapada dar nu e moarte de om!


                      Toata stima si respectul!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Ca offtopic, deja nu mai inteleg cum am putut sa ma chinui cu mertzoaiele mele, vreme de aproape douajdeani, cand solutia era simpla: 4matic! Azi am fost pe coclauri grave, un drum aproape imposibil chiar si pentru transmisia fata, a fost pistol cu apa cu 4matic-ul ... Atata ca am stat juma` de ora sa impinga niste balauri un bemveu cu roti pe nouashpe.

                        La obiect, pentru catalincatalin, treaba e simpla: cand te intepenesti, si o vei face si cu si fara saci de nisip sau alte povesti, rogi lumea sa te impinga si te faci inevitabil de cacao, dar stai linistit, e obisnuita lumea cu mercedesele si bemveurile de nu pot urca nici acolo unde ar urca un scaun cu rotile...
                        Last edited by Zeus; 12-01-2014, 18:39 PM.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adidc View Post
                          La ultima accesare postarea colegului Feri, era dupa a mea. Cer scuze pentru postarea cvasimultiplosuccesiva .
                          Daca stai sa te gandesti:
                          Orice greutate in plus in portbagaj/
                          Mareste si-inertia in caz de derapaj/
                          Oricat ar fi de greu pe "ud" sa-naintezi/
                          Mai importanta-i grija si cum te deplasezi!

                          Pam, pam!!! ).
                          ))) da...corect..oarecum....numai ca aici vorbim de o masina cu masele 70 fata/ 30 spate..... nu cred ca creutatea aditionala in portbagaj afecteaza echilibrul asa de rau incat sa fuga spatele in curba. Din experinte vorbind......greutatea pe axa cu tractiune te trece de nameti. Recunosc, am in portbagaj o trusa de scule si o baterie de tractor si un farash. Fara alea, raman impotmolit. Si CLAR daca nu ai cauciucuri cu profil mare, nu te descurci.
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca raspunsul lui 'Zeus' e cel mai aproape de adevar! Imi fac griji doar pt ca e benzinar,am avut multi ani un diesel si era relativ mai usor de condus,lasam de ambreiaj in a1-a fara sa accelerez si trecea munti de zapada )

                            Comment


                            • #15
                              Salutare, tractiunea pe fata este sfant desi eu deja am 6 ani de cand conduc mercanul si fara ESP sau ASR si m-am descurcat pana in prezent.

                              Am vazut cazuri cand pe o portiune de drum urcus la deal, Dacia Logan a urcat cu brio, si un W210 cu ESP cu tot a ramas inpotmolit!
                              Eu nici nu incercam macar sa urc panta aceea cu al meu, sigur nu rauseam.
                              Asta e trebuie sa ne asumam niste riscuri cand vrem sa cumparam o masina cu tractiunea fata sau spate.

                              Degeaba este tehnologia asa de modernba ca sunt cazuri in care tot tractiunea fata face legea.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF