Buna seara,
de cateva zile sunt posesor de MB C180 W202 si normal ca au aparut niste probleme(unele mi-au fost si enumerate,alte „s-a omis” sa fie enuntate”.
1. Pornire foarte grea si urata la rece. Mentionez ca masina are montata instalatie GPL(de cateva luni <6) si ca la relantii are fluctuatii,scade la 800 rpm pentru o secunda ,ulterior isi revine la 1000 rpm. Pornirea grea consta in faptul ca tin cheia in ultima treapta din contact cred ca mai bine de 10 secunde si masina se tot chinuie sa porneasca,dupa ce porneste,dureaza 3/4 secunde pana motorul functioneaza normal,pana atunci are un mers sacadat.
2. Ceasurile din bord(am cautat si pe forum solutii,am gasit cateva,insa la mine e o combinatie de probleme,din cate am citit). Indicatorii nu functioneaza tot timpul,adica:
- vitezometrul functioneaza dupa bunul plac,parca mereu dupa ce masina sta mai mult timp pornita si este plimbata o perioada mai lunga. Sare singur ,din senin la viteza cu care se circula. Mentionez ca loviturile in bord nu-l influenteaza
- turometrul la o lovitura a bordului indica si el(se pare ca se lipeste de acel ac pe care se sprijina)
- indicatorul de combustibil,de obicei la pornirea masinii indica ,dar cum ziceam,de obicei. Cateaodata ramane lipit de ac,si mi se aprinde si becul rosu de la benzina(masina avand benzina in ea si nu este parcata in vreo panta cand se intampla sa indice ca nu mai are combustibil). Nu este nici acesta influentat de lovituri.
-indicatorul de temperatura. De regula functioneaza,de regula...nu e influentat de lovitori.
*siguranta din releul din dreapta parbrizului,de sub capota nu este arsa*
3. Se intampla uneori ca la o groapa luata in viteza(60-70 km/h) ,cand stergatorul este pornit pe prima faza,acesta sa ramana blocat putin mai sus de nivelul lui de `stationare` si sa nu functioneze deloc,la fel ca avariile si semnalizarile... Mentionez ca pe a doua treapta si a 3-a treapta,stergatorul functioneaza,dar semnalizarile nu mai functioneaza pana cand se trezesc ele singure la viata.
4. Inchiderea centralizata din interiorul masinii,o singura data mi-a functionat,probabil nici anteriorul proprietar nu stia ca functioneaza. Inchiderea centralizata functioneaza daca inchid portbagajul,imi inchide toate usile(butucul de la usa soferului pe care ar fi normal sa-l folosesc pentru inchidere si deschidere ,nu functioneaza,de aceea deschid si inchid masina de la portbagaj).
5. Consum de 16 L /100 km(GPL) , 90% parcursi in Brasov,iar 10% in exterior,pe un drum pe care se circula constant cu minim 90 km/h. Nu am avut aerul conditionat pornit.
Aici am si o intrebare ,referitoare la mersul `la consum`. Mi s-a recomandat sa schimb vitezele intre 3.000/3.500 rpm,eu am omis sa fac asta si cateodata mai mergeam si cu masina in 2.000 de ture,mers constant,prin oras,cu a 4-a,iar schimbarea din a 3-a o faceam la 2.500 de ture. Fac mentiunea ca nu am tras de masina,nu am incercat sa o fac sa derapeze,cel putin in acei 100 km de test.
Astept cu deosebit interes niste solutii,sfaturi sau orice informatie ce poate fi utila. Va multumesc,o zi cat mai placuta in continuare.
de cateva zile sunt posesor de MB C180 W202 si normal ca au aparut niste probleme(unele mi-au fost si enumerate,alte „s-a omis” sa fie enuntate”.
1. Pornire foarte grea si urata la rece. Mentionez ca masina are montata instalatie GPL(de cateva luni <6) si ca la relantii are fluctuatii,scade la 800 rpm pentru o secunda ,ulterior isi revine la 1000 rpm. Pornirea grea consta in faptul ca tin cheia in ultima treapta din contact cred ca mai bine de 10 secunde si masina se tot chinuie sa porneasca,dupa ce porneste,dureaza 3/4 secunde pana motorul functioneaza normal,pana atunci are un mers sacadat.
2. Ceasurile din bord(am cautat si pe forum solutii,am gasit cateva,insa la mine e o combinatie de probleme,din cate am citit). Indicatorii nu functioneaza tot timpul,adica:
- vitezometrul functioneaza dupa bunul plac,parca mereu dupa ce masina sta mai mult timp pornita si este plimbata o perioada mai lunga. Sare singur ,din senin la viteza cu care se circula. Mentionez ca loviturile in bord nu-l influenteaza
- turometrul la o lovitura a bordului indica si el(se pare ca se lipeste de acel ac pe care se sprijina)
- indicatorul de combustibil,de obicei la pornirea masinii indica ,dar cum ziceam,de obicei. Cateaodata ramane lipit de ac,si mi se aprinde si becul rosu de la benzina(masina avand benzina in ea si nu este parcata in vreo panta cand se intampla sa indice ca nu mai are combustibil). Nu este nici acesta influentat de lovituri.
-indicatorul de temperatura. De regula functioneaza,de regula...nu e influentat de lovitori.
*siguranta din releul din dreapta parbrizului,de sub capota nu este arsa*
3. Se intampla uneori ca la o groapa luata in viteza(60-70 km/h) ,cand stergatorul este pornit pe prima faza,acesta sa ramana blocat putin mai sus de nivelul lui de `stationare` si sa nu functioneze deloc,la fel ca avariile si semnalizarile... Mentionez ca pe a doua treapta si a 3-a treapta,stergatorul functioneaza,dar semnalizarile nu mai functioneaza pana cand se trezesc ele singure la viata.
4. Inchiderea centralizata din interiorul masinii,o singura data mi-a functionat,probabil nici anteriorul proprietar nu stia ca functioneaza. Inchiderea centralizata functioneaza daca inchid portbagajul,imi inchide toate usile(butucul de la usa soferului pe care ar fi normal sa-l folosesc pentru inchidere si deschidere ,nu functioneaza,de aceea deschid si inchid masina de la portbagaj).
5. Consum de 16 L /100 km(GPL) , 90% parcursi in Brasov,iar 10% in exterior,pe un drum pe care se circula constant cu minim 90 km/h. Nu am avut aerul conditionat pornit.
Aici am si o intrebare ,referitoare la mersul `la consum`. Mi s-a recomandat sa schimb vitezele intre 3.000/3.500 rpm,eu am omis sa fac asta si cateodata mai mergeam si cu masina in 2.000 de ture,mers constant,prin oras,cu a 4-a,iar schimbarea din a 3-a o faceam la 2.500 de ture. Fac mentiunea ca nu am tras de masina,nu am incercat sa o fac sa derapeze,cel putin in acei 100 km de test.
Astept cu deosebit interes niste solutii,sfaturi sau orice informatie ce poate fi utila. Va multumesc,o zi cat mai placuta in continuare.
Comment