Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme MB W202 C180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme MB W202 C180

    Buna seara,

    de cateva zile sunt posesor de MB C180 W202 si normal ca au aparut niste probleme(unele mi-au fost si enumerate,alte „s-a omis” sa fie enuntate”.

    1. Pornire foarte grea si urata la rece. Mentionez ca masina are montata instalatie GPL(de cateva luni <6) si ca la relantii are fluctuatii,scade la 800 rpm pentru o secunda ,ulterior isi revine la 1000 rpm. Pornirea grea consta in faptul ca tin cheia in ultima treapta din contact cred ca mai bine de 10 secunde si masina se tot chinuie sa porneasca,dupa ce porneste,dureaza 3/4 secunde pana motorul functioneaza normal,pana atunci are un mers sacadat.

    2. Ceasurile din bord(am cautat si pe forum solutii,am gasit cateva,insa la mine e o combinatie de probleme,din cate am citit). Indicatorii nu functioneaza tot timpul,adica:
    - vitezometrul functioneaza dupa bunul plac,parca mereu dupa ce masina sta mai mult timp pornita si este plimbata o perioada mai lunga. Sare singur ,din senin la viteza cu care se circula. Mentionez ca loviturile in bord nu-l influenteaza

    - turometrul la o lovitura a bordului indica si el(se pare ca se lipeste de acel ac pe care se sprijina)

    - indicatorul de combustibil,de obicei la pornirea masinii indica ,dar cum ziceam,de obicei. Cateaodata ramane lipit de ac,si mi se aprinde si becul rosu de la benzina(masina avand benzina in ea si nu este parcata in vreo panta cand se intampla sa indice ca nu mai are combustibil). Nu este nici acesta influentat de lovituri.

    -indicatorul de temperatura. De regula functioneaza,de regula...nu e influentat de lovitori.


    *siguranta din releul din dreapta parbrizului,de sub capota nu este arsa*

    3. Se intampla uneori ca la o groapa luata in viteza(60-70 km/h) ,cand stergatorul este pornit pe prima faza,acesta sa ramana blocat putin mai sus de nivelul lui de `stationare` si sa nu functioneze deloc,la fel ca avariile si semnalizarile... Mentionez ca pe a doua treapta si a 3-a treapta,stergatorul functioneaza,dar semnalizarile nu mai functioneaza pana cand se trezesc ele singure la viata.

    4. Inchiderea centralizata din interiorul masinii,o singura data mi-a functionat,probabil nici anteriorul proprietar nu stia ca functioneaza. Inchiderea centralizata functioneaza daca inchid portbagajul,imi inchide toate usile(butucul de la usa soferului pe care ar fi normal sa-l folosesc pentru inchidere si deschidere ,nu functioneaza,de aceea deschid si inchid masina de la portbagaj).

    5. Consum de 16 L /100 km(GPL) , 90% parcursi in Brasov,iar 10% in exterior,pe un drum pe care se circula constant cu minim 90 km/h. Nu am avut aerul conditionat pornit.

    Aici am si o intrebare ,referitoare la mersul `la consum`. Mi s-a recomandat sa schimb vitezele intre 3.000/3.500 rpm,eu am omis sa fac asta si cateodata mai mergeam si cu masina in 2.000 de ture,mers constant,prin oras,cu a 4-a,iar schimbarea din a 3-a o faceam la 2.500 de ture. Fac mentiunea ca nu am tras de masina,nu am incercat sa o fac sa derapeze,cel putin in acei 100 km de test.


    Astept cu deosebit interes niste solutii,sfaturi sau orice informatie ce poate fi utila. Va multumesc,o zi cat mai placuta in continuare.

  • #2
    Cam multe probleme, poate trebuie resetat computerul de bord ar trebui sa o supui la un test mnacar. La usa soferului ar trebui sa fie un led in maner si nu yala, nu ai deschiderea prin telecomanda?
    Cat despre consum, nu am GPL si nu stiu cat ar trebui sa consume dar posibil sa fie normal.
    Marinarul.tk
    Proud owner of C180/96

    Comment


    • #3
      2. Si eu am aceeasi problema de 2ani, din cate am inteles instalatia electrica este biodegradabila si posibil sa faca vreun scurt ceva cand se incalzeste masina/motorul. Vara la 40C o sa ti se ridice doar noaptea/dimineata. Eu am fost la vreo 2-3electricieni si au zis ca trebuie luata toata instalatia electrica la mana si verificata, care bineinteles au zis ca nu se baga. Inca ramane un mister pentru mine si multi alti colegi paraleli cu partea electrica.

      3. Eu am patit ceva asemanator, stergatorul si semnalizarile au incetat sa mai functioneze, a fost doar siguranta. La tine posibil sa fie releul.

      4. Ai imobilizator ? Ai inchidere centralizata ? Nu inteleg exact ce vrei sa zici...

      5. A mea consuma 12-13% in oras, trafic, semafoare ... benzina, acum pe gpl cred ca e normal cu un litru doi mai mult. Oricum vad ca ai ceva probleme cred cu alimentarea / pornirea. Consumul marit este cauzat de debimetrul de aer (de aici si relantiul instabil) si sondele lambda, cel mai indicat un test STAR la reprezentanta si afli toate bubele majore.

      Despre schimbat nu stiu ce sa zic, eu schimb intre 2000-2500 cand merg usor si in jur de 3000 cand ma grabesc. In general o tin la 1800-2000ture in mers, a3a 40km/h 2000rpm si a4a 60km/h 1800rpm.

      Chestia cu derapatul, o faci greu pe asfalt, masina fiind grea si putini cai. Pe zapada e distractie maxima.
      http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

      Comment


      • #4
        Pot sa-ti spun ca,consumul de GPL la mine e de 9-9.5 mixt. Am scos 7.7 in exterior si sa fie 10 -11 in oras.Masina mea e w203 129 cp.Merg sportiv,adica primul la semafor si 120-140 exterior.Legat de vitezometru si turometru,unchiul meu a avut aceeasi problema si a schimbat ceva senzor cu o rotita mica mica in el.L-a schimbat singur.Pornirea grea si mersul sacadat poate sa fie de la pompa de benzina.Si la mine fluctueaza relantiul cand e rece motorul.Consumul tau daca e de 16 litrii e exagerat,chiar si pt oras.

        Comment


        • #5
          La pct. 1. probabil te referi la pornirea masinii dimineata pe benzina, pentru ca daca ai vreun scurt pe senzorul de temperatura al instalatiei de Gpl si porneste direct pe gaz, atunci nu-i de mirare sa faca cum descrii tu, dar daca asa face pe benzina nu prea ii bine.

          La pct. 2. Nu mai bate cu pumnii in bord ca pana la urma reusesti sa strici ceva si probabil ai dat si bani pe ea( ai fi fost mai norocos daca o primeai cadou) - nu prea pierde altcineva in afara de tine.
          Solutia ai gasit-o chiar tu dupa cum spui: dai ceasurile jos si cureti cum trebuie, majoritatea am avut aceleasi probleme si s-au rezolvat, arunca o privire http://www.clubmercedes.ro/tutoriale...suri+bord+w202

          La pct. 5. ..consumul ii relativ la un w202 gazat (ex. la mine 15 ii ceva normal), asta sa fie singura ta problema, te duci la reglat/ recalibrat instalatia Gpl si se rezolva, dar dupa cum ai prezentat masina mai ai alte prioritati de rezolvat inainte. Bafta!

          Comment


          • #6
            15 la suta mixt?

            Comment


            • #7
              15 la suta in oras.
              Deci 16 la suta nu mi se pare exagerat. Nu mai incurca W202 cu W203.
              In mod normal consumul ar trebui sa fie pana in 15 intern pe gaz. Si eu suspectez ca masina porneste direct pe gaz si e normal sa porneasca mai greu si sa tremure putin la inceput. Cel mai probabil la oprirea motorului nu trece automat pe benzina asa incat cand pornesti sa porneasca pe benzina.
              Daca nu e asa si porneste pe benzina este foarte probabil sa ai una sau mai multe bujii cu problema (sau fisele). Este recomandat sa-ti schimbi bujiile si fisele si chiar bobinele. Mergi la cineva sa-ti regleze instalatia de gaz si consulta-te cu ei ce bujii sa iei ca sa fie ok si pe benzina si pe gaz.
              Legat de schimbatul treptelor, s-a mai discutat si am spus de mai multe ori: W202 nu e o masina puturoasa. Puneti "mana" si turati motorul ala sa vedeti ce poate. Imi amintesc o liniuta cu un BMW 525 TDS, cand am descoperit ca W202 stie sa invarta rotile pe loc PE ASFALT. Rezultatul a fost ca in 2 din 3, W202 a castigat pe distanta mare. La plecarea de pe loc TDS-ul mi-a dat un fum de am zis ca nu-l mai ajung dar la distanta l-am ajuns si depasit. Sigur conteaza si soferul si traficul si nu zic ca nu putea castiga el.
              Cuplul maxim e la 4200 de ture. Cand schimbi la 3000 sau sub 3000 e clar ca esti departe de acel cuplu. Ia turati-o asa cum trebuie si tineti motorul intr-un regim sustinut si nu o sa vi se mai para asa mortaciune.
              Asta e valabil la orice benzinar. Sigur ca nu e vreun AMG dar se simte diferenta.
              Legat de ceasurile de bord e mega discutat. Trebuie doar FACUT.
              Semnalizari si stergator...boala grea. Relee, sigurante, curatat si gresat mecanism stergator. Gasesti tot pe forum (chiar eu am tratat problemele in repetate randuri). Vezi aici http://www.clubmercedes.ro/prebleme-...stergator+w202
              Inchidere centralizata la fel.
              Spor la treaba. Nu te lasa influentat si dezamagit de probleme. Sunt masini bune si robuste si merita pastrate MAI ALES cu GPL.
              Last edited by adidc; 11-27-2014, 09:11 AM.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by malnik2002 View Post
                Cam multe probleme, poate trebuie resetat computerul de bord ar trebui sa o supui la un test mnacar. La usa soferului ar trebui sa fie un led in maner si nu yala, nu ai deschiderea prin telecomanda?
                Cat despre consum, nu am GPL si nu stiu cat ar trebui sa consume dar posibil sa fie normal.
                Multumesc de sfat,il voi lua in considerare,iar la usa soferului,am Yala...sistemul de inchidere centralizata din telecomanda a fost demontat se pare(practic masina pe care am cumparat-o a venit cu o gramada de piese de schimb...motor,cutie,oglinzi,elemente de caroserie,etc)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by GYUKY View Post
                  2. Si eu am aceeasi problema de 2ani, din cate am inteles instalatia electrica este biodegradabila si posibil sa faca vreun scurt ceva cand se incalzeste masina/motorul. Vara la 40C o sa ti se ridice doar noaptea/dimineata. Eu am fost la vreo 2-3electricieni si au zis ca trebuie luata toata instalatia electrica la mana si verificata, care bineinteles au zis ca nu se baga. Inca ramane un mister pentru mine si multi alti colegi paraleli cu partea electrica.

                  3. Eu am patit ceva asemanator, stergatorul si semnalizarile au incetat sa mai functioneze, a fost doar siguranta. La tine posibil sa fie releul.

                  4. Ai imobilizator ? Ai inchidere centralizata ? Nu inteleg exact ce vrei sa zici...

                  5. A mea consuma 12-13% in oras, trafic, semafoare ... benzina, acum pe gpl cred ca e normal cu un litru doi mai mult. Oricum vad ca ai ceva probleme cred cu alimentarea / pornirea. Consumul marit este cauzat de debimetrul de aer (de aici si relantiul instabil) si sondele lambda, cel mai indicat un test STAR la reprezentanta si afli toate bubele majore.

                  Despre schimbat nu stiu ce sa zic, eu schimb intre 2000-2500 cand merg usor si in jur de 3000 cand ma grabesc. In general o tin la 1800-2000ture in mers, a3a 40km/h 2000rpm si a4a 60km/h 1800rpm.

                  Chestia cu derapatul, o faci greu pe asfalt, masina fiind grea si putini cai. Pe zapada e distractie maxima.
                  Referitor la ceasurile din bord,pot spune ca am cam rezolvat,de nervi am dat o data cu pumnul mai tare si au inceput sa functioneze absolut toate...se pare ca la inceput aveam ceva mai mutla mila. Acum problema se rezuma la demontat ,curatat si asamblat.

                  Pentru stergator si semnalizari inca nu am solutie,cert e ca nu mi s-a mai intamplat de cand am postat sa mi se mai opreasca(stergatorul n-ar fi o problema,e deranjant cu semnalizarile,nu ca le folosesc mereu,dar exact cand chiar e nevoie de ele s-a intamplat sa nu le pot folosi)

                  Imobilizator nu am,am inchidere centralizata,iar problema ar fi ca masina nu se incuie din interior,la apasarea butonului.

                  Multumesc pentru sfatul cu mersul „la consum” ,voi testa metoda,sper sa ies cu ceva litri mai putin

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by catalincatalin View Post
                    Pot sa-ti spun ca,consumul de GPL la mine e de 9-9.5 mixt. Am scos 7.7 in exterior si sa fie 10 -11 in oras.Masina mea e w203 129 cp.Merg sportiv,adica primul la semafor si 120-140 exterior.Legat de vitezometru si turometru,unchiul meu a avut aceeasi problema si a schimbat ceva senzor cu o rotita mica mica in el.L-a schimbat singur.Pornirea grea si mersul sacadat poate sa fie de la pompa de benzina.Si la mine fluctueaza relantiul cand e rece motorul.Consumul tau daca e de 16 litrii e exagerat,chiar si pt oras.
                    Eu nu pot spune ca sunt primul la semafor si nici ca am „modul race” activat. Sincer mi se pare masina prea masiva sa „o ard” racing.Pentru asta am avut Honde.

                    Referitor la relanti,la mine fluctueaza cand e cald mai mult...ajunge uneori spre 500 rpm,iar consumul este preponderent in oras 80-90% oras.

                    Multumesc de sfaturi,le voi lua in considerare.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mariusbmm View Post
                      La pct. 1. probabil te referi la pornirea masinii dimineata pe benzina, pentru ca daca ai vreun scurt pe senzorul de temperatura al instalatiei de Gpl si porneste direct pe gaz, atunci nu-i de mirare sa faca cum descrii tu, dar daca asa face pe benzina nu prea ii bine.

                      La pct. 2. Nu mai bate cu pumnii in bord ca pana la urma reusesti sa strici ceva si probabil ai dat si bani pe ea( ai fi fost mai norocos daca o primeai cadou) - nu prea pierde altcineva in afara de tine.
                      Solutia ai gasit-o chiar tu dupa cum spui: dai ceasurile jos si cureti cum trebuie, majoritatea am avut aceleasi probleme si s-au rezolvat, arunca o privire http://www.clubmercedes.ro/tutoriale...suri+bord+w202

                      La pct. 5. ..consumul ii relativ la un w202 gazat (ex. la mine 15 ii ceva normal), asta sa fie singura ta problema, te duci la reglat/ recalibrat instalatia Gpl si se rezolva, dar dupa cum ai prezentat masina mai ai alte prioritati de rezolvat inainte. Bafta!
                      Masina cel putin teoretic porneste pe benzina,fac mentiunea ca instalatia GPL este Landi Renzo,montata in service acum cateva luni(mai putin de jumatate de an). Din ce stiu nu lasa masina sa porneasca pe benzina,isi face trecerea pe GPL,dupa ce se incalzeste putin motorul(cand temperatura lichidului de racire ajunge la 80 de grade Celsius).

                      Acum sincer,ma gandesc la ceva ce pare valid cel putin in teorie. Masina inainte de oprire functioneaza pe GPL,deci e practic imposibil sa ajunga benzina la motor,asta insemnand ca dimineata ea trebuie sa isi traga benzina pentru a porni si atunci ar fi ceva normal ca masina sa nu porneasca la „sfert”.

                      Din ce am mai citit consumul de 15% e normal pentru oras,ideea e ca nu ma plimba 100% in oras cu ea si ma asteptam sa ajung undeva la 13%,dar posibil sa reusesc performanta asta daca gasesc un stil optim de condus pentru masin asta.


                      Multumesc mult pentru timpul acordat si mai ales pentru sfaturi.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by catalincatalin View Post
                        15 la suta mixt?
                        15 % = 80/90% urban si 10/20% extraurban

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adidc View Post
                          15 la suta in oras.
                          Deci 16 la suta nu mi se pare exagerat. Nu mai incurca W202 cu W203.
                          In mod normal consumul ar trebui sa fie pana in 15 intern pe gaz. Si eu suspectez ca masina porneste direct pe gaz si e normal sa porneasca mai greu si sa tremure putin la inceput. Cel mai probabil la oprirea motorului nu trece automat pe benzina asa incat cand pornesti sa porneasca pe benzina.
                          Daca nu e asa si porneste pe benzina este foarte probabil sa ai una sau mai multe bujii cu problema (sau fisele). Este recomandat sa-ti schimbi bujiile si fisele si chiar bobinele. Mergi la cineva sa-ti regleze instalatia de gaz si consulta-te cu ei ce bujii sa iei ca sa fie ok si pe benzina si pe gaz.
                          Legat de schimbatul treptelor, s-a mai discutat si am spus de mai multe ori: W202 nu e o masina puturoasa. Puneti "mana" si turati motorul ala sa vedeti ce poate. Imi amintesc o liniuta cu un BMW 525 TDS, cand am descoperit ca W202 stie sa invarta rotile pe loc PE ASFALT. Rezultatul a fost ca in 2 din 3, W202 a castigat pe distanta mare. La plecarea de pe loc TDS-ul mi-a dat un fum de am zis ca nu-l mai ajung dar la distanta l-am ajuns si depasit. Sigur conteaza si soferul si traficul si nu zic ca nu putea castiga el.
                          Cuplul maxim e la 4200 de ture. Cand schimbi la 3000 sau sub 3000 e clar ca esti departe de acel cuplu. Ia turati-o asa cum trebuie si tineti motorul intr-un regim sustinut si nu o sa vi se mai para asa mortaciune.
                          Asta e valabil la orice benzinar. Sigur ca nu e vreun AMG dar se simte diferenta.
                          Legat de ceasurile de bord e mega discutat. Trebuie doar FACUT.
                          Semnalizari si stergator...boala grea. Relee, sigurante, curatat si gresat mecanism stergator. Gasesti tot pe forum (chiar eu am tratat problemele in repetate randuri). Vezi aici http://www.clubmercedes.ro/prebleme-...stergator+w202
                          Inchidere centralizata la fel.
                          Spor la treaba. Nu te lasa influentat si dezamagit de probleme. Sunt masini bune si robuste si merita pastrate MAI ALES cu GPL.
                          Am inteles ca e consumul lor ,oarecum.Oricum se pare ca un consum real,doar proprietarul il face,ce auzi de la altii sunt pur povesti(caz concret,pe vremea cand aveam o Corsa C de 1.0 si un prieten de-al tatei exact aceasi masina,eu aveam 9% in oras,el 4.5%-5%...si eu reusisem sa scot 7%,dar nimic mai putin)

                          Bujiile le-am schimbat deja,posibil sa urmeze si fisele,deoarece o fisa am constatat ca are o problema,mai exact este rupta acea protectie de plastic,de care se trage pentru a scoate fisa de pe bujie.

                          Multumesc mult pentru link-uri,pentru sfaturi si pentru ajutor.

                          Comment


                          • #14
                            Nu e vorba de 'modul race',doar ca eu merg sportiv si nu sare de 11-12 in oras.Crezi sau nu,e treaba ta.Nu trebuie sa o arzi racing,dar nici sa te depaseasca toti.Si intradevar e diferenta intre w203 si w202,dar motoarele sunt de 1.8(pardon,al meu e de 1998 cmc). Mie 16 la suta mi se pare exagerat,ziceti voi ce vreti,ia aproape cat un Hummer.
                            Last edited by catalincatalin; 11-27-2014, 21:38 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Un Hummer ia intre 24 si 26 la 100 de km. Dar na fiecare scrie ce vrea.
                              E totusi diferenta ca si generatie intre W203 si W202. Alta electronica si gandeste-te ca sunt aproape 10 ani intre cele 2 masini.
                              Daca tu zici ca tie iti ia 12 in oras pe GPL ce sa zic...personal mi se pare un consum foarte bun...dar asta inseamna ca iti ia cam 10-11 pe benzina ceea ce iarasi e foarte bun...chiar utopic . Personal mergeam cam cu 13 in oras si pe un plin numai oras (Timisoara) am incercat sa scot consumul minim posibil si nu am scazut sub 12.4 asta cu aceeasi motorizare pe care o are colegul (aprinderea pusa la punct).
                              16 la 100 e un consum mare dar sunt foarte multi factori car epot influenta. Asa cum spuneam mai sus sunt anumite piese care trebuiesc schimbate si care pot scade consumul.
                              Deci in primul rand trebuie reglata instalatia de gaz. Lasa putin vrajelile si hai sa dam sfaturi reale ca omul sa se poata orienta.
                              Legat de benzina...cand pui contactul, pe a doua pozitie, in mod normal pompa de benzina (o gasesti in fata rotii din dreapta spate sub un capac de plastic), trebuie sa amorseze imediat. Incearca la rece sa pui contactul de 2 sau chiar 3 ori inainte sa pornesti. Vezi daca se schimba ceva. Desigur vezi daca bazaie pompa. Tine cont ca pompa de benzina functioneaza tot timpul cat ai motorul pornit. Deci benzina e acolo "in rampa". Nu ma refer la injectia propriu-zisa ci pompa care trage din rezervor.
                              Sunt multi de parere ca e ok sa anulezi pompa de benzina cata vreme functionezi pe GPL. Unii monteaza buton ca sa inchida pompa altii relee. Din cate am citit pe alte forumuri e mai ok ca pompa sa fie lasata in pace sa functioneze in regimul in care a fost proiectata.
                              Schimba fisele (stiu ca-s scumpe) si tine cont ca un factor foarte important este corpul clapeta. Cauta pe forum despre ce e vb. Ca si sfat asa rapid, cea mai buna "curatare" este mersul la turatii mari. Filtre noi in mod special pe benzina si eventual un aditiv in benzina, si un cox bun asa vreo 40-60 de km in afara. In mod normal masina trebuie sa-si atinga cei 195 km/h dati in carte. Acu vezi pe unde incerci .
                              Spor la treaba.
                              Last edited by adidc; 11-28-2014, 08:29 AM.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF