Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Putere marita W204 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putere marita W204 din 2010

    Buna ziua,
    Ma intereseaza sa maresc putin puterea motorului de la autoturismul pe care-l detin.
    Este un C 200 100 kw 136 cp.
    Imi recomandati pe cineva de incredere, pentru aceasta operatie ? Cineva cu experienta in acest domneniu.
    Ce probleme mari ar putea aparea in urma acestei operatii ?
    Multumesc

  • #2
    Originally posted by bodo0202 View Post
    Buna ziua,
    Ma intereseaza sa maresc putin puterea motorului de la autoturismul pe care-l detin.
    Este un C 200 100 kw 136 cp.
    Imi recomandati pe cineva de incredere, pentru aceasta operatie ? Cineva cu experienta in acest domneniu.
    Ce probleme mari ar putea aparea in urma acestei operatii ?
    Multumesc
    Stie cineva care sunt diferentele motorului ;
    - C 200 2143 cmc -135 cp
    si
    - C 200 2143 cmc - 165 cp
    Exista diferente de turbina, injectoare, sau ale componente, sau este numai diferenta de soft ??

    Multumesc

    Comment


    • #3
      Vezi la bazar ca este cineva care face operatiunea care te intereseaza,parce George86 daca nu ma insel.

      Comment


      • #4
        La orice masina diesel din lumea asta,acelasi motor nu poate dezvolta puteri diferite,cu o fiabilitate crescuta, decat prin modificarea unor componente.Turbina,injectoare,presiuni,raport de comprimare.Puterea este transmisa catre cv printr-un ambreiaj diferit sau un soft de cutie automata diferit.
        Puterea se obtine prin adaos de aer si carburant.Daca adaosul de carburant se face mai usor,adaosul de aer este mai greu de obtinut.Se obtine usor prin marirea turatiei turbinei,datorita modificarii mai violente a geometriei variabile controlate electronic.Insa turbina va ceda mult mai repede decat una construita pentru un volum/presiune mai mare de aer !
        Nu iti recomand modificarea softului la o masina cu DPF.S-ar putea sa ai regrete majore in viitor !
        Arderea unei cantitati mai mari de carburant,poate distruge filtrul !
        O presiune mai mare in cilindrii ,"apasa" mult mai violent asupra lagarelor(asupra peliculei de ulei dintre cuzinet si maneton) !
        Constructorii nu sunt prosti sa puna aceleasi componente si sa ofere puteri diferite,doar cu modificari de soft !
        Acum tunerul o sa-ti spuna ca o sa-ti scada consumul si o sa-ti creasca puterea...
        La motorul cu ardere interna astea sunt povesti !
        Personal nu mi-as face nici o modificare de soft la un motor stock !
        Last edited by robertino; 04-25-2014, 14:17 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by robertino View Post
          La orice masina diesel din lumea asta,acelasi motor nu poate dezvolta puteri diferite,cu o fiabilitate crescuta, decat prin modificarea unor componente.Turbina,injectoare,presiuni,raport de comprimare.Puterea este transmisa catre cv printr-un ambreiaj diferit sau un soft de cutie automata diferit.
          Puterea se obtine prin adaos de aer si carburant.Daca adaosul de carburant se face mai usor,adaosul de aer este mai greu de obtinut.Se obtine usor prin marirea turatiei turbinei,datorita modificarii mai violente a geometriei variabile controlate electronic.Insa turbina va ceda mult mai repede decat una construita pentru un volum/presiune mai mare de aer !
          Nu iti recomand modificarea softului la o masina cu DPF.S-ar putea sa ai regrete majore in viitor !
          Arderea unei cantitati mai mari de carburant,poate distruge filtrul !
          O presiune mai mare in cilindrii ,"apasa" mult mai violent asupra lagarelor(asupra peliculei de ulei dintre cuzinet si maneton) !
          Constructorii nu sunt prosti sa puna aceleasi componente si sa ofere puteri diferite,doar cu modificari de soft !
          Acum tunerul o sa-ti spuna ca o sa-ti scada consumul si o sa-ti creasca puterea...
          La motorul cu ardere interna astea sunt povesti !
          Personal nu mi-as face nici o modificare de soft la un motor stock !
          Ok, multumesc mult pentru sfaturi.

          Comment


          • #6
            Daca vrei sa vezi cum e, dar fara sa modifici mai nimic, ia-ti un box extern care doar creste presiunea in common rail. Se monteaza foarte usor si cand te plictisesti de el, in cateva minute l-ai dat jos. Un astfel de box e suficient ca sa sesizezi diferenta de putere si cuplu.

            Un exemplu sunt acestia: http://www.racechip.de/ Platesti cu PayPal, livreaza gratuit in Romania cu UPS, in maxim 2 zile (cel putin asa a fost cand am cumparat eu). Ia-ti-l pe cel mai ieftin, nu are rost sa dai banii pe unul mai scump. Daca te pricepi cat-de-cat, instalarea e o joaca, se reduce practic la a reconecta o mufa.

            Mai sunt si alti producatori, vezi ce-ti mai recomanda si colegii.

            Comment


            • #7
              Originally posted by BladHaund View Post
              Daca vrei sa vezi cum e, dar fara sa modifici mai nimic, ia-ti un box extern care doar creste presiunea in common rail. Se monteaza foarte usor si cand te plictisesti de el, in cateva minute l-ai dat jos. Un astfel de box e suficient ca sa sesizezi diferenta de putere si cuplu.

              Un exemplu sunt acestia: http://www.racechip.de/ Platesti cu PayPal, livreaza gratuit in Romania cu UPS, in maxim 2 zile (cel putin asa a fost cand am cumparat eu). Ia-ti-l pe cel mai ieftin, nu are rost sa dai banii pe unul mai scump. Daca te pricepi cat-de-cat, instalarea e o joaca, se reduce practic la a reconecta o mufa.

              Mai sunt si alti producatori, vezi ce-ti mai recomanda si colegii.
              Multumesc mult pentru recomandare. Te rog sa-mi spui sincer, daca au fost diferente semnificative in urma acestui montaj. Diferente pozitive dar si cele negative. Multumesc inca o data.

              Comment


              • #8
                Diferente pozitive au fost, o crestere sesizabila de cuplu. Probabil si de putere, dar nu am avut cu ce sa o masor. Pe total, masina a devenit mai sprintena, iar intrarea in functiune a boxului era evidenta. Cel putin modelul pe care mi l-am luat eu nu lucreaza la orice turatie, ci de pe la 1900 rpm, punct la care se simtea o crestere de demaraj.

                Un efect negativ a fost ca consumul indicat la bord nu a mai fost corect. A inceput sa indice mai putin decat consumul real, ceea ce este explicabil prin cresterea presiunii din common rail, pe care ECU nu o cunoaste, fiind mascata de box.

                Nu am tinut dispozitivul montat prea mult, ca sa se produca alte eventuale efecte negative, pentru ca nu am nevoie de sporul de cuplu si putere pe aceasta masina si nu-mi placea cresterea brusca pe care o simteam cand intra boxul. Dar, repet, masina era cu siguranta mai sprintena iar demarajul era mai placut.

                Din cate stiu eu, intre C200 si C220 difera cel mult injectoarele. In rest stiu ca piesele au acelasi cod (turbina, repere din CV, etc.), asa ca nu stiu daca pot sa apara efecte negative pe termen lung.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by BladHaund View Post
                  Diferente pozitive au fost, o crestere sesizabila de cuplu. Probabil si de putere, dar nu am avut cu ce sa o masor. Pe total, masina a devenit mai sprintena, iar intrarea in functiune a boxului era evidenta. Cel putin modelul pe care mi l-am luat eu nu lucreaza la orice turatie, ci de pe la 1900 rpm, punct la care se simtea o crestere de demaraj.

                  Un efect negativ a fost ca consumul indicat la bord nu a mai fost corect. A inceput sa indice mai putin decat consumul real, ceea ce este explicabil prin cresterea presiunii din common rail, pe care ECU nu o cunoaste, fiind mascata de box.

                  Nu am tinut dispozitivul montat prea mult, ca sa se produca alte eventuale efecte negative, pentru ca nu am nevoie de sporul de cuplu si putere pe aceasta masina si nu-mi placea cresterea brusca pe care o simteam cand intra boxul. Dar, repet, masina era cu siguranta mai sprintena iar demarajul era mai placut.

                  Din cate stiu eu, intre C200 si C220 difera cel mult injectoarele. In rest stiu ca piesele au acelasi cod (turbina, repere din CV, etc.), asa ca nu stiu daca pot sa apara efecte negative pe termen lung.
                  Multumesc mult pentru informatiile utile pe care l-a primit de la tine. Ai fost exact la subiect. Mi-ai dat exact rapunsurile de care avem nevoie. Este in regula. Km multi fara probleme.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF