Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Putere marita W204 din 2010

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putere marita W204 din 2010

    Buna ziua,
    Ma intereseaza sa maresc putin puterea motorului de la autoturismul pe care-l detin.
    Este un C 200 100 kw 136 cp.
    Imi recomandati pe cineva de incredere, pentru aceasta operatie ? Cineva cu experienta in acest domneniu.
    Ce probleme mari ar putea aparea in urma acestei operatii ?
    Multumesc

  • #2
    Originally posted by bodo0202 View Post
    Buna ziua,
    Ma intereseaza sa maresc putin puterea motorului de la autoturismul pe care-l detin.
    Este un C 200 100 kw 136 cp.
    Imi recomandati pe cineva de incredere, pentru aceasta operatie ? Cineva cu experienta in acest domneniu.
    Ce probleme mari ar putea aparea in urma acestei operatii ?
    Multumesc
    Stie cineva care sunt diferentele motorului ;
    - C 200 2143 cmc -135 cp
    si
    - C 200 2143 cmc - 165 cp
    Exista diferente de turbina, injectoare, sau ale componente, sau este numai diferenta de soft ??

    Multumesc

    Comment


    • #3
      Vezi la bazar ca este cineva care face operatiunea care te intereseaza,parce George86 daca nu ma insel.

      Comment


      • #4
        La orice masina diesel din lumea asta,acelasi motor nu poate dezvolta puteri diferite,cu o fiabilitate crescuta, decat prin modificarea unor componente.Turbina,injectoare,presiuni,raport de comprimare.Puterea este transmisa catre cv printr-un ambreiaj diferit sau un soft de cutie automata diferit.
        Puterea se obtine prin adaos de aer si carburant.Daca adaosul de carburant se face mai usor,adaosul de aer este mai greu de obtinut.Se obtine usor prin marirea turatiei turbinei,datorita modificarii mai violente a geometriei variabile controlate electronic.Insa turbina va ceda mult mai repede decat una construita pentru un volum/presiune mai mare de aer !
        Nu iti recomand modificarea softului la o masina cu DPF.S-ar putea sa ai regrete majore in viitor !
        Arderea unei cantitati mai mari de carburant,poate distruge filtrul !
        O presiune mai mare in cilindrii ,"apasa" mult mai violent asupra lagarelor(asupra peliculei de ulei dintre cuzinet si maneton) !
        Constructorii nu sunt prosti sa puna aceleasi componente si sa ofere puteri diferite,doar cu modificari de soft !
        Acum tunerul o sa-ti spuna ca o sa-ti scada consumul si o sa-ti creasca puterea...
        La motorul cu ardere interna astea sunt povesti !
        Personal nu mi-as face nici o modificare de soft la un motor stock !
        Last edited by robertino; 04-25-2014, 14:17 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by robertino View Post
          La orice masina diesel din lumea asta,acelasi motor nu poate dezvolta puteri diferite,cu o fiabilitate crescuta, decat prin modificarea unor componente.Turbina,injectoare,presiuni,raport de comprimare.Puterea este transmisa catre cv printr-un ambreiaj diferit sau un soft de cutie automata diferit.
          Puterea se obtine prin adaos de aer si carburant.Daca adaosul de carburant se face mai usor,adaosul de aer este mai greu de obtinut.Se obtine usor prin marirea turatiei turbinei,datorita modificarii mai violente a geometriei variabile controlate electronic.Insa turbina va ceda mult mai repede decat una construita pentru un volum/presiune mai mare de aer !
          Nu iti recomand modificarea softului la o masina cu DPF.S-ar putea sa ai regrete majore in viitor !
          Arderea unei cantitati mai mari de carburant,poate distruge filtrul !
          O presiune mai mare in cilindrii ,"apasa" mult mai violent asupra lagarelor(asupra peliculei de ulei dintre cuzinet si maneton) !
          Constructorii nu sunt prosti sa puna aceleasi componente si sa ofere puteri diferite,doar cu modificari de soft !
          Acum tunerul o sa-ti spuna ca o sa-ti scada consumul si o sa-ti creasca puterea...
          La motorul cu ardere interna astea sunt povesti !
          Personal nu mi-as face nici o modificare de soft la un motor stock !
          Ok, multumesc mult pentru sfaturi.

          Comment


          • #6
            Daca vrei sa vezi cum e, dar fara sa modifici mai nimic, ia-ti un box extern care doar creste presiunea in common rail. Se monteaza foarte usor si cand te plictisesti de el, in cateva minute l-ai dat jos. Un astfel de box e suficient ca sa sesizezi diferenta de putere si cuplu.

            Un exemplu sunt acestia: http://www.racechip.de/ Platesti cu PayPal, livreaza gratuit in Romania cu UPS, in maxim 2 zile (cel putin asa a fost cand am cumparat eu). Ia-ti-l pe cel mai ieftin, nu are rost sa dai banii pe unul mai scump. Daca te pricepi cat-de-cat, instalarea e o joaca, se reduce practic la a reconecta o mufa.

            Mai sunt si alti producatori, vezi ce-ti mai recomanda si colegii.

            Comment


            • #7
              Originally posted by BladHaund View Post
              Daca vrei sa vezi cum e, dar fara sa modifici mai nimic, ia-ti un box extern care doar creste presiunea in common rail. Se monteaza foarte usor si cand te plictisesti de el, in cateva minute l-ai dat jos. Un astfel de box e suficient ca sa sesizezi diferenta de putere si cuplu.

              Un exemplu sunt acestia: http://www.racechip.de/ Platesti cu PayPal, livreaza gratuit in Romania cu UPS, in maxim 2 zile (cel putin asa a fost cand am cumparat eu). Ia-ti-l pe cel mai ieftin, nu are rost sa dai banii pe unul mai scump. Daca te pricepi cat-de-cat, instalarea e o joaca, se reduce practic la a reconecta o mufa.

              Mai sunt si alti producatori, vezi ce-ti mai recomanda si colegii.
              Multumesc mult pentru recomandare. Te rog sa-mi spui sincer, daca au fost diferente semnificative in urma acestui montaj. Diferente pozitive dar si cele negative. Multumesc inca o data.

              Comment


              • #8
                Diferente pozitive au fost, o crestere sesizabila de cuplu. Probabil si de putere, dar nu am avut cu ce sa o masor. Pe total, masina a devenit mai sprintena, iar intrarea in functiune a boxului era evidenta. Cel putin modelul pe care mi l-am luat eu nu lucreaza la orice turatie, ci de pe la 1900 rpm, punct la care se simtea o crestere de demaraj.

                Un efect negativ a fost ca consumul indicat la bord nu a mai fost corect. A inceput sa indice mai putin decat consumul real, ceea ce este explicabil prin cresterea presiunii din common rail, pe care ECU nu o cunoaste, fiind mascata de box.

                Nu am tinut dispozitivul montat prea mult, ca sa se produca alte eventuale efecte negative, pentru ca nu am nevoie de sporul de cuplu si putere pe aceasta masina si nu-mi placea cresterea brusca pe care o simteam cand intra boxul. Dar, repet, masina era cu siguranta mai sprintena iar demarajul era mai placut.

                Din cate stiu eu, intre C200 si C220 difera cel mult injectoarele. In rest stiu ca piesele au acelasi cod (turbina, repere din CV, etc.), asa ca nu stiu daca pot sa apara efecte negative pe termen lung.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by BladHaund View Post
                  Diferente pozitive au fost, o crestere sesizabila de cuplu. Probabil si de putere, dar nu am avut cu ce sa o masor. Pe total, masina a devenit mai sprintena, iar intrarea in functiune a boxului era evidenta. Cel putin modelul pe care mi l-am luat eu nu lucreaza la orice turatie, ci de pe la 1900 rpm, punct la care se simtea o crestere de demaraj.

                  Un efect negativ a fost ca consumul indicat la bord nu a mai fost corect. A inceput sa indice mai putin decat consumul real, ceea ce este explicabil prin cresterea presiunii din common rail, pe care ECU nu o cunoaste, fiind mascata de box.

                  Nu am tinut dispozitivul montat prea mult, ca sa se produca alte eventuale efecte negative, pentru ca nu am nevoie de sporul de cuplu si putere pe aceasta masina si nu-mi placea cresterea brusca pe care o simteam cand intra boxul. Dar, repet, masina era cu siguranta mai sprintena iar demarajul era mai placut.

                  Din cate stiu eu, intre C200 si C220 difera cel mult injectoarele. In rest stiu ca piesele au acelasi cod (turbina, repere din CV, etc.), asa ca nu stiu daca pot sa apara efecte negative pe termen lung.
                  Multumesc mult pentru informatiile utile pe care l-a primit de la tine. Ai fost exact la subiect. Mi-ai dat exact rapunsurile de care avem nevoie. Este in regula. Km multi fara probleme.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF