Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aer sau azot in roti?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by max_c200 View Post
    Cam de un an de zile am azot in cauciucuri si n-a fost nevoie sa umblu la presiune. Eu zic ca se merita sa pui azot.
    Adevarat zici. Si eu am bagat la un Daihatsu Rocky(de teren), cu cauciucuri cramponate de 265x65x15 si am mers la mare, pe teren, etc. Pneurile sunt mult mai reci pe asfalt, iar pe teren absorb mai bine socurile decat umplute cu aer.
    Recomand azot la toti, mai putin la motociclete, unde pneurile trebuie sa fie cat mai calde pt o aderenta mai buna.

    Comment


    • #17
      Salutari,

      Ca sa te bucuri intr-adevar de avantajele unui pneu umplut cu azot acesta trebuie sa fie "vidat"(sa scoata aerul din el cu un vacum) in prealabil si nu prea am vazut/auzit ca ar face vreo vulcanizare pe la noi asta. Daca stie cineva o vulcanizare care face asta in bucuresti il rog sa posteze.

      Multumesc.

      Comment


      • #18
        Adevarat zici, dar nu cred sa gasesti asa ceva. Se ridica masina pe elevator, se scoate tot aerul prin desfacere ventil, apoi se baga azot, se lasa masina pe roti si se face presiunea data de producator(normal - tot cu azot). Nu se lasa masina jos cu pneurile desumflate sau sa se videze, deoarece se poate dejanta pneul. Oricum si asa e destul de bine. Stii cum: "marul mic sau nimic".

        Comment


        • #19
          Azi am bagat si eu azot in roti. 10 ron toate rotile. Fara vidare, mesterul a dat drumul la aer fara sa scoata rotile sau sa o ridice pe elevator. Care aveti drum pe traseul Bacau Roman si doriti, service-ul e la intrarea in Horia dinspre Bacau, langa o benzinarie, pe partea dreapta a sensului de mers.

          Comment


          • #20
            Am avut aer si acum am bagat azot in roti, se simte la socuri , le absoarbe mult mai bine.
            Searching for something to learn ...

            Comment


            • #21
              Stiti in Timisoara vreo vulcanizare care sa lucreze cu azot ?

              Comment


              • #22
                Eu am avut azot in roti cand am luat masina, cand am cumparat cauciucuri noi am bagat aer, e placebo ce ziceti despre azot , nu se simte absolut nici o diferenta, asta apropos de absorbit socuri mai bine and similar shit. Nu mi se pare ca merita sa dai 50 ron pentru azot decat daca ai bani de te plictisesc.
                Any person that runs is a VC anyone that stands still is a well disciplined VC"

                Comment


                • #23
                  Daca TU nu percepi diferenta,asta nu inseamna ca e placebo....cit despre absorbit socuri sau similar shit(te citez)mai bine du-te si bea o cafea....ti-as da-o eu dar sunt cam departe....nu ca te cunosc dar parca e mai buna cafeaua p-aici...

                  Comment


                  • #24
                    Mi am pus si eu ieri azot dupa ce am citit acest thread si se simte diferenta , zic eu ... ,eu is mai ''nesimtit'' de fel ) dar se simte o dif, in SV este la Autoservice la iesire spre Falticeni , 5 ron/p roata .
                    http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                    Comment


                    • #25
                      1. Aerul pe care il respiram - si pe care ni-l baga in roti la vulcanizare - contine 78% azot.
                      2. Nu va exista niciodata vreo diferenta la socuri intre o roata cu aer si una cu azot (in afara de cea autosugestiva) pentru ca presiunea ESTE ACEEASI, indiferent de compozitia gazului din roata.
                      3. Azotul se foloseste in general la vehiculele care functioneaza in conditii extreme (avioane, navete spatiale, autoturisme de explorare arctica sau formula 1). Eu unul nu conduc asemenea vehicule. Voi?

                      Comment


                      • #26
                        bravo alineata

                        Cat cere anvelopa? Scrie pe ea ! Atat bagati fratilor! Doar Aer! Natural

                        Comment


                        • #27
                          Salutare. Ma bag si eu ca nea Ion. Eu zic ca daca roata ar fi cat o casa atunci DA ar avea efect. Altfel nu prea vad decat o smecherie de marketing sa mai vanda si altceva decat aere
                          Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                          Comment


                          • #28
                            Salut!
                            Din intamplare mai stiu si eu cate ceva despre anvelope.
                            In primul rand o anvelopa umflata cu azot este mult mai putin predispusa unei explozii decat una umflata cu aer. Azotul o ajuta sa isi pastreze proprietatile in orice conditii deci ii creste durata de viata. Presiunea din anvelopele cu azot se pastreaza mai mult timp constanta chiar si in cazul in care anvelopa are "pori" deoarece molecula de azot este mai mare. Azotul nu are impurutati si deci nu corodeaza interiorul jante.
                            Se spune ca anvelopele cu azot reduc oarecum nivelul zgomotelor din interior pentru ca azotul ar absorbi oarecum socurile, dar asta nu am de unde sa stiu, nu am facut teste.
                            Sper ca am fost de folos.
                            Mercedes-Benz.

                            Comment


                            • #29
                              Din intamplare vorba colegului de mai sus 78% din aer tot azot este. Azot pur 99,999% nu cred ca exista.
                              Daca nu se realizeaza vidarea initiala a anvelopei care este efectul: 85% azot. Cati litri are anvelopa? 2-3 ..Inca odata la acest volum nu cred ca modificarea cu 5-10% a concentratiei de azot poate coroda, abosrbi si asa mai departe.

                              De pilda anvelopa de avion: mult mai mare, cauciuc special, ranforsari speciale, acolo poate fi intra-adevar altceva. Mi se pare oricum inutil sa ne certam daca merel verzi is mai bune decat merele rosii. TOate bune
                              Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by valentinion View Post
                                Din intamplare vorba colegului de mai sus 78% din aer tot azot este. Azot pur 99,999% nu cred ca exista.
                                Daca nu se realizeaza vidarea initiala a anvelopei care este efectul: 85% azot. Cati litri are anvelopa? 2-3 ..Inca odata la acest volum nu cred ca modificarea cu 5-10% a concentratiei de azot poate coroda, abosrbi si asa mai departe.

                                De pilda anvelopa de avion: mult mai mare, cauciuc special, ranforsari speciale, acolo poate fi intra-adevar altceva. Mi se pare oricum inutil sa ne certam daca merel verzi is mai bune decat merele rosii. TOate bune
                                Tin sa te contrazic aici: Am avut niste anvelope Continental, cele cu care a venit echipata masina initial, care de la plecari in forta si uzura, facusera "pori". Cand le umflam cu aer normal, tineau o zi, iar cu azot doua zile...deci este o oarecare diferenta.
                                Mercedes-Benz.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF