Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202 C180 norme uleiuri/fluide...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut. Poate cineva sa-mi recomande ce ulei de motor sa folosesc, avand in vedere ca tocmai am trecut de 200.000 km., (nu stiu cat sunt de reali). Masina e benzinar din 94. In prezent am castrol magnatec 10w40 si de la 8000 pana la 10000 am completat inca 1,4 litri. Astept pareri si sugestii. Va multumesc.
    Last edited by adisicami2013; 08-08-2013, 12:51 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by arh_vali View Post
      Revin cu detalii...

      Am fost la un service, sa fac schimbul in cutia automata. Am cerut special totul original, si norma 236.6 pentru ulei. Din neatentia mea, si din nu stiu ce alte motive, in momentul asta am in cutie norma 236.14

      Sunt super furios, si in acelasi timp ingrijorat. Sunt mari probleme, daca folosesc norma asta in cutia mea? Masina e cea de la inceput de topic...

      Multumesc!

      P.S. Nu mai las pe nimeni sa se atinga de masina mea. Trebuie sa-mi fac canal auto...
      Vreau si eu un "chirurg" auto, un baiat care sa lucreze exceptional de curat, de atent, si de inteligent... Dumnezeule, e doar un schimb de consumabile................. cer chiar atat de mult?
      Salut.
      Îmi pare rău să aflu că ai păţit aşa ceva. Probabil cei de la service au profitat de neatenţia ta şi ţi-au pus uleiul pe care-l aveau pe stoc în magazie de cine ştie când sau care a fost comandat de cineva care nu a mai venit şi astfel băieţii aşteptau să apară o maşină pentru schimb de ulei ATF pentru a scăpa de el. Asta îmi trece acum prin minte deoarece şi eu sunt trecut prin ceva asemănător.
      Fără intenţia de a pune sare pe rană: dacă ai fi răsfoit mai atent forumul ai fi aflat că tocmai la tine în Bucureşti locuieşte şi lucrează un coleg de-al nostru foarte priceput în domeniul cutiilor automate. Deşi tu nu ai spus că vrei să începi cu schimbul de ulei ATF chiar eu ţi-am pomenit de vreo două ori de colegul Automaticul.
      Şi da, este o problemă dacă foloseşti un alt ulei care nu este recomandat pentru cutia ta de viteze automată deoarece, aşa cum spunea cândva colegul Automaticul, componentele şi toate piesele din interiorul fiecărui model de cutie automată sunt calibrate să funcţioneze optim cu acel tip de ulei recomandat de producătorul cutiei iar dacă folosim alt tip de ulei cutia cutia nu va mai funcţiona în parametrii daţi de fabricant şi durata de viaţă a cutiei se va diminua.
      Revenind la uleiul ATF cu norma MB 236.14 pe care-l ai acum în cutia 722.4 a W202-ului tău, acest tip de ulei este un ulei foarte performant DAR SPECIAL CONCEPUT pentru ultimele tipuri de transmisii automate cu 7 trepte ( 7 G-TRONIC ) şi anume 722.9. şi deci acest ulei NU are ce căuta în cutia ta arhaică 722.4 care a fost concepută în urmă cu 30 de ani.
      Eu îţi recomand să faci o spălare a cutiei şi să-i schimbi obligatoriu uleiul ATF cu un ulei care să respecte o normă din următoarea grupă: MB 236.1 /.6/.7/.9/.10 şi pentru asta poţi să-l contactezi pe colegul Automaticul la nr. de tel. 0722623721.
      Spor la treabă şi pe viitor încearcă să-ţi achiziţionezi singur consumabilele cu care să te duci la mecanic care să le pună sub ochii tăi iar dacă ceva ţi se pare în neregulă îi spui să se oprească că doar este maşina ta şi banii tăi.

      Comment


      • #18
        Originally posted by adisicami2013 View Post
        Salut. Poate cineva sa-mi recomande ce ulei de motor sa folosesc, avand in vedere ca tocmai am trecut de 200.000 km., (nu stiu cat sunt de reali). Masina e benzinar din 94. In prezent am castrol magnatec 10w40 si de la 8000 pana la 10000 am completat inca 1,4 litri. Astept pareri si sugestii. Va multumesc.
        Salut.
        În primul rând ar trebui să ne dai mai multe detalii, ca de ex.: dacă ai verificat şi ai exclus posibilitatea oricărei pierderi de ulei în exteriorul motorului (ex. pe la baia de ulei sau pe la garnitura de chiulasă în zona lanţului unde la multe motoare de 1.8 musteşte uleiul)? Garnitura de chiulasă este în regulă, nu scapă ulei în antigel? Dacă ai exclus tot, atunci un test de compresie ai făcut motorului pentru a determina compresia şi implicit uzura pe fiecare cilindru? Vezi că testul de compresie trebuie făcut cu motorul rece pentru a fi cât mai relevant. Ce culoare are fumul pe care îl scoate motorul la pornire şi la accelerare?
        Dacă tot acel ulei pe care spui că l-a mâncat în peioada asta a ajuns în camera de ardere, maşina ar fi trebuit să-ţi dea impresia că trage mai bine datorită arderii uleiului şi ar trebui să scoată fum albastru sau albăstrui.
        Deşi eu nu sunt un admirator/utilizator al mărcii Castrol, trebuie să spun ca de data asta părerea mea este să laşi uleiul în pace pentru că nu are nicio vină în cazul tău în care pierderea de ulei este prea mare şi asta deoarece la un asemenea consum de ulei de 1.4 litri în 2.000 km, problema este de ordin mecanic în interiorul motorului şi rezolvarea este pur mecanică constând în înlocuirea pieselor uzate, adică recondiţionarea motorului.
        Dacă motorul scoate fum albastru sau albăstrui atunci este cât se poate de clar: asta indică uzura segmenţilor şi/sau cilindrilor sau uzură la semeringurile de la supape sau uzură la ghidajele supapelor. Oricare ar fi dintre astea remedierea constă în înlocuirea acestora.
        Oricum pentru constatare şi pentru a face necesarul de piese de înlocuit tot la demontat motorul ajungi mai devreme sau mai târziu. Deasemenea, îţi sugerez să nu-ţi pierzi timpul şi banii pe cine ştie ce aditivi-minune pentru că nu vei rezolva nimic uzura fiind deja prea mare.
        Last edited by MS-79-CMM; 08-21-2013, 15:59 PM.

        Comment


        • #19
          Salut. De pierdut nu cred ca pierde ca ar trebui sa pice si dedesubt cand sta pe loc cu motorul pornit. Fum albastru nu scoate decat cand e frig afara fum alb, dar nu cred ca e fum ci abur, fiind rece afara.

          Comment


          • #20
            Originally posted by MS-79-CMM View Post
            Coduri pentru filtre de la producătorul Mann necesare pentru MB W202 C180 automat, fabricaţie 1993:

            1. Filtru aer motor: Mann C30195/2

            2. Filtru aer habitaclu:
            a) Mann CU2897 (hârtie)
            b) Mann CUK2897 ( carbon activ)

            3. Filtru ulei cutie automată 722.4: Mann H2014

            4. Filtru ulei servodirecţie: Mann H85

            5. Cartuş filtrant ulei motor: Mann HU727/1x

            6. Filtru benzină: Mann WK830/3.
            Întradevăr, după cum ai constatat singur acest filtru de combustibil este mai gros pentru W202 fabricate până în 10.1994 (în cazul tău) şi mai subţire pentru W202 fabricate din 11.1994 (în cazul meu).

            Ţi-am dat codurile pe Mann pentru că personal am folosit această marcă până acum dar am observat că foarte puţine se mai fac în Germania. Am văzut Mann făcute în Africa de Sud, Spania şi China deci nu ştii ce vei primi când le comanzi. La fel cu Bosch.
            Aceeaşi situaţie este şi cu Mahle/Knecht care erau făcute în Austria dar recent au început să fie fabricate şi în România, la Timişoara şi nu stii ce vei primi după ce faci comanda, deci nu.
            După ce m-am mai interesat pe la cei care se ocupă cu piese am aflat că singura marcă de filtre care se mai fac numai în Germania este Hengst, marcă pe care eu personal o voi comanda la următorul schimb de consumabile şi care este inscripţionată şi pe carcasa filtrului de ulei motor a maşinii mele (cea care rămâne pe motor). Raţionamentul meu este următorul: nu cred că un muncitor chinez/african plătit cu 200 $ nu cred că produce la aceleaşi standarde de calitate ca un muncitor neamţ/austriac plătit cu 3.000 – 4.000 de euro chiar dacă se spune că liniile de fabricaţie sunt aceleaşi şi în Germania şi în China eu nu cred că şi standardele sunt identice.
            După părerea mea, după marca Hengst care sunt încă numai Made in Germany (pe orice produse asta a ajuns să spună multe în ziua de azi despre o marcă care încă plăteşte muncitori germani din Germania cu salarii germane) mai sigure ar fi filtrele marca Purflux – franţuzeşti şi care sunt folosite la prima echipare a maşinilor din grupul PSA şi filtrele marca Filtron – poloneze şi care sunt folosite la revizii de dealerii VW din România.
            Ai mai putea încerca să cauţi dacă aduce cineva filtrele folosite intens în Statele Unite şi anume: Purolator, Donaldson şi Fram, pe principiul că dacă nici americanii nu se pricep la maşini atunci cine?
            Colegu' , intamplator in service-ul in care lucrez se lucreaza cu Hengst ! N-am nici o nevoie dar vezi ca foarte multe filtre Hengst sunt fabricate in Brazilia !!!!!
            BMW-ul este facut de neamt!
            Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!

            Comment


            • #21
              Salut.
              Nu te contrazic pentru că, momentan, nu am date în plus despre ele dar, oricum, îţi mulţumesc pentru că mi-ai pus în vedere acest important indiciu venit din partea unuia care lucrează cu acestă marcă. Înseamnă că şi Hengst şi-a externalizat producţia în goana după profituri maxime obţinute cu costuri minime. Nimic nou sub soare dar, încă o dată, îţi mulţumesc.

              Comment


              • #22
                Salut tuturor,


                Ma puteti ajuta cu tipul de ulei care trebuie sa il pun la cutia de viteze,serie de sasiu wdb202081f100142,pot pune acelasi tip de ulei si in diferential?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF