Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w202 1.8 din 96 are borna de + la motor pentru a putea lua curent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w202 1.8 din 96 are borna de + la motor pentru a putea lua curent

    w202 1.8 din 96 are borna de + la motor pentru a putea lua curent ?
    Am vazut si la alte masini care au bateriea in spate sau in masina au un capac rosu care pe pote da curent la motor la mine nu l-am vazut daca are asa ceva rog un coleg sa imi explice unde e multumesc.

  • #2
    Din cate stiu eu nu ai o astfel de borna. Deschizi portbagajul si ii dai curent. De exemplu la E-klass W210 unde ai bateria sub bancheta spate, acolo ai borna de care spui tu pentru ca e incomod sa tot deschizi usa si sa ridici bancheta.
    Cata vreme bateria e in portbagaj, tragi masina cu spatele catre masina de la care iei sau dai curent. Nu e nici un deranj pt nimeni, nu?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      W210 are borna de + sub capota, in stanga. Sub bancheta este borna de -, pentru decuplat bateria. De W202 nu stiu...

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Daca doreai sa vii cu noi, aveai raspunsuri. Nu numai la aceasta problema. Cand ai venit, ai aflat destule raspunsuri la intrebatile tale.
        Acumulatorii originali de firma au capace de protectie rosii pe plus si albe pe minus.

        Comment


        • #5
          Nea Coco, despre ce vorbim noi aici?

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Priza de + la w202 este pe partea soferului sub capota langa cutia de sigurante.Este o priza mica neagra cu capac.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Deci la fel ca la W210. Era imposibil sa nu aiba si W202.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Stiu masina colegului.
                Am raspuns acuma la intrebare pentru ca nu a putut veni pe 16.
                Dar si ca raspuns general.
                Acel capac de protectie a bornelor acumulatorului.
                In general, acele capace, papuci, cabluri au culoarea rosie pentru +. Negru, verde, albastru, bicolor pentru -.

                Comment


                • #9
                  Sunt prospete pozele ca acum le-am facut la cererea colegului , e si normal sa aibe precum si altele care au acumulatorul in portbagaj.Masini diferite, modele diferite, dar cam aceleasi principii electrice de protectie.Peace.

                  Comment


                  • #10
                    @gmihai
                    Mi-am dat seama ca ai sarit cu multimetrul pe masina

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Multimetrul l-am pus pt a arata ca nu vb in punga :d si pt ai arata colegului unde sa puna clestii.Minusul se pune pe carcasa motorului.Eu folosesc carcasa pompei de apa sau a termostatului pt ca e cea mai buna priza de minus(si accesibila), apa fiind prezenta in tot blocul motor.Peace.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc gmihai24 acolo ma gandeam si eu ca ar fi ca is cele mai groase fire dar nu eram sigur.

                        Comment


                        • #13
                          Haha...asta-i buna.
                          Oricum trebuie sa recunoastem ca nu arata ca cea de la W210.
                          Cand ma gandesc la cati le-am dat curent "din portbagaj". Din moment ce nu s-a oprit nimeni sa-mi dea una dupa ceafa ma gandesc ca destul de putin stiu ca acolo e priza. Sau poate radeau de mine pe infundate.
                          Triasca gmihai.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            De acolo poti sa te legi pe plus sau eventual sa dai curent.
                            La w203 este chiar o "priza" pentru plus cu un capac rabatabil rosu. Acolo poti sa pui un cleste de curent pentru ca e o platbanda.
                            La ce ai aratat tu sunt doar niste suruburi cu plus. E greu sa pui un cleste acolo. Nu e chiar o "priza".

                            Comment


                            • #15
                              Ma asteptam la asa o postare da nu din partea ta.Uite ca se poate si chiar am folosit priza in trecut.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF