Salutare, nu sunt de acord cu motorizarile Diesel din doua puncte de vedere :
1. Orice Diesel dupa un anumit nr. de km inevitabil incepe sa "troncane"
2. Orice Diesel dupa un anumit nr. de ore incepe sa "fumege"
(Se uzeaza sistemul de injectie.
- "troncanitul" viteza de ardere mare
- "fumul" combustibil ne-ars aruncat pe esapament)
Singurul motiv ptr care as opta ptr un diesel ar fi consumul, dar acesta se amortizeaza oarecum din pretul de cumparare (CDI mai scump ca K), pretul mai mare al motorinei (Pretul motorinei va creste in continuare datorita faptului ca un diesel, la acelasi consum de carburant fata de un benzinar, prezinta un grad de poluare mai mare cu 18%) precum si din valoare mai mare de intretinere.
1. Orice Diesel dupa un anumit nr. de km inevitabil incepe sa "troncane"
2. Orice Diesel dupa un anumit nr. de ore incepe sa "fumege"
(Se uzeaza sistemul de injectie.
- "troncanitul" viteza de ardere mare
- "fumul" combustibil ne-ars aruncat pe esapament)
Singurul motiv ptr care as opta ptr un diesel ar fi consumul, dar acesta se amortizeaza oarecum din pretul de cumparare (CDI mai scump ca K), pretul mai mare al motorinei (Pretul motorinei va creste in continuare datorita faptului ca un diesel, la acelasi consum de carburant fata de un benzinar, prezinta un grad de poluare mai mare cu 18%) precum si din valoare mai mare de intretinere.
Comment