Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 180 Kompressor vs C 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C 180 Kompressor vs C 200 CDI

    C 180 Kompressor
    156CP@5200rpm; 0-100km/h: 9,6s; Consum mixt: 7,8 l/100km
    Classic - Preţ de listă: € 26.065,00
    Elegance - Preţ de listă: € 27.845,00
    Avantgarde - Preţ de listă: € 27.845,00


    C 200 CDI[
    136CP@3800rpm; 0-100km/h: 10,4s; Consum mixt: 6,1 l/100km
    Classic - Preţ de listă: € 27.165,00
    Avantgarde - Preţ de listă: € 28.945,00
    Elegance - Preţ de listă: € 28.945,00

    Iata care ar fi preturile "de plecare"...
    In conditiile in care motorina a ajuns cam la acelasi pret cu benzina, care poate fi cea mai buna alegere?...Diferenta de peste 1000 de euro se merita?...

  • #2
    Eu zic ca se merita numai din punctul de vedere al consumului care este mai mic la diesel cu 1,7 l la mixt decat la benzina si la pretul de revanzare al masinii tinand cont de orientarea pietei romanesti.

    Comment


    • #3
      Din ce am inteles, motorul diesel ar fi mai "simplist", de aici si riscul scazut al aparitiilor eventualelor probleme.
      In ceea ce priveste sportivitatea (nu ca ar fi neaparat un factor important, insa in depasiri conteaza...), CDI-ul pe care il am acum nu mi-a dat "transpiratii", chiar la viteze maricele. Exista un mic delay intre apasarea pedalei si senzatia de accelerare, e adevarat.Insa dupa ce "se porneste", nu mai am treaba. As fi curios daca se aplica la Kompressor dictonul "schimba viteza cu o treapta inferioara ca sa ai tractiune" in situatia depasirilor.

      Comment


      • #4
        No way! Gandeste-te ca la apasarea acceleratiei, compresorul care e antrenat mereu de cureaua alternatorului, intra instantaneu in actiune, spre deosebire de turbina care are acel interval de timp de la apasarea acceleratiei si pana ajung gazele arse in turbina!
        Dupa parerea mea, compresorul are o actiune mai rapida decat turbina!
        Still Loving MB

        Comment


        • #5
          Am Kompressor , un c 230 pe benzina si am mers si cu un c 200 diesel.
          Exista diferenta intre ele, cel putin din punct de vedere al accelerari nici nu intra in discutie. Si la 150 km/h cand apas pedala la Kompressor simt cum intru in perna...dar acum normal, fiecare ce preferea mai sport sau mai "casual".

          Comment


          • #6
            Despre C 200 sau de ce nu chiar 220 CDI numai de bine. In multe cazuri raportul putere/consum intre un diesel si un benzinar este net in favoarea dieselului daca comparam doua motoare de aceeasi cilindree unul pe benzina iar celalat diesel.

            Poate la capitolul demaraj cel pe benzina este mai superior desi daca ma gandesc la ce masina a castigat anul acesta cursa de la Le Mans......... (un prototip Audi cu motor TDI desi tare mult mi-as fi dorit sa fi fost un prototip MB dar din pacate in aceasta cursa nu participa nici o echipa MB. Daca am retinut bine abia la anul e posibil sa inscrie si ei echipaje in aceasta cursa). Nemti fiind probabil ca nici cei de la MB nu sunt departe. Ca sa nu mai pomenesc de rezistenta mare (lucru stiut de altfel) in timp a motoarelor diesel care abia daca pe la 500-600000 km se pune problema consumului de ulei (stiu la mine in oras MB 124 cu motor de 2500 cmc diesel din 94 cu 1.300.000 km, fost taxi in Germania care merge impecabil).
            Bineinteles totul raportat la o intretinere in limite rezonabile-revizii si reparatii facute la timp, ulei de calitate etc.





            --------------------------------------------------------------------------------
            Last edited by florineasca; 09-03-2007, 23:42 PM.

            Comment


            • #7
              informare

              Daca puterea dezvoltata de 200cdi pare nesatisfacatoare, exista modalitati precum power-box sau chip-tuning cu rezultate foarte bune. Merita incercat. Atentie ! Acest lucru poate creea dependeta.

              Comment


              • #8
                Eu zic 180 Kompressor, in primul rand e mai rapid cu aproape o secunda decat 200 CDI, si e mai ieftin cu aproape 1000 de euro. Plus ca un motor diesel se poate strica mai repede decat unul pe benzina.
                http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                Comment


                • #9
                  c200 go !

                  Concediile tocmai sau terminat, iar zeul automobil a fost in centrul atentiei de nenumarate ori. Credeti-ma va rog ca am parcurs sute de km. cu viteza de 240 cu un C200 iar martori imi sunt cei dragi. Admiratia pentru aceasta masina a fost la cote maxime. Pot demonstra la orice ora acest lucru.Dar cam atata cu lauda. Acest lucru nu ma caracterizeaza. Altfel spus performantele dieselui pot fi net imbunatatite cu costuri care depasesc cu putin 400 euro, iar despre consumul de carburant nu exista compratie. Afirm cu tarie faptul ca un benzinar exploatat in conditii similare m-ar fi facut cu siguranta sa opresc de doua ori mai repede sa realimentez, iar concediul ar fi fost cu siguranta mai scurt. Pe bune.

                  Comment


                  • #10
                    E cineva in comunitate cu un c180 kompresor?
                    Still Loving MB

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by S Klasse View Post
                      Eu zic 180 Kompressor, in primul rand e mai rapid cu aproape o secunda decat 200 CDI, si e mai ieftin cu aproape 1000 de euro. Plus ca un motor diesel se poate strica mai repede decat unul pe benzina.
                      Corect, plus ; consumabilele de la diesel mult mai scumpe, reparatia unui diesel mult mai scumpa, fiabilitatea unui motor diesel exploatat stil benzinar este mica (uitativa la majoritatea CDI, HDI,TDI, etc. cind pleaca de la semafor ce fum scot deja dupa ele), iar cu chip-tuning e de plins, vrei cp iati benzinar, nu incerca sa pui magaru pe rotile, benzinarul la grad de poluare este cu o treapta in fata dieselului la acelasi an de fabricatie cu dieselul in ceea ce priveste "normele de poluare Euro". Tendinta din Romania nu mai este spre diesel, ci este deja reversibila spre benzina, oamenii au inceput sa inteleaga toate cele de mai sus si ca ; si in Romania ca si in restul Europei viitorul impozitarilor va fi diferentiat diesel/benzinar, euro3 / euro4. Nu cumpara nimeni un CDI sa bage motorina cumparata la jumate de pret de la tractoare. Nu mai exista la pompa diferenta de pret intre motorina si benzina. Motoarele pe benzina sint pentru autoturisme, iar cele diesel sint pentru ; auto de teren, microbuse, autoutilitare, camioane, tractoare, etc.
                      De ce vehiculele militare sint pe benzina daca sint asa destepte diesel-urile ?
                      Daca vei folosi masina in general la drumuri scurte de acasa la sevici si invers, timp in care vei circula cu motorul mai mult rece decit la temperatura optima unui diesel, vei avea uzura mare si nu va fi deloc economic. La drum lung diferenta e insesizabila, in schimb la un drum mai cu viteza si demaraje, daca un C200CDI va incerca sa tina pasul cu un C180K cu siguranta va consuma cel putin cit acesta daca nu mai mult. Dieselul se preteaza foarte bine la Taxi, naveta, si la o exploatare normala nicidecum sportiva. Am auzit pe cite unul care se lauda ca merge cu 200CDI mii de kilometri cu viteze de F1, sint convins ca daca-l pun sa mearga de la Timisoara la Kusadasi nu-i in stare sa scoata nici macar o medie orara de 95km/h in cei 1700km, chiar la volanul unui S600, darmite cu un C200CDI.
                      Ca sa renteze dieselul trebe sa faci de la 25.000 km/an, si asta nu o spun eu ci o spun specialistii, e vorba de matematica elementara, nu de literatura romaneasca de la inceputul anilor '90, cu cobra, golf1, etc. in care bagam motorina la jumate de pret de la tractoare.
                      Last edited by orca; 12-09-2007, 02:05 AM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nest View Post
                        C 180 Kompressor
                        156CP@5200rpm; 0-100km/h: 9,6s; Consum mixt: 7,8 l/100km
                        Classic - Preţ de listă: € 26.065,00
                        Elegance - Preţ de listă: € 27.845,00
                        Avantgarde - Preţ de listă: € 27.845,00


                        C 200 CDI[
                        136CP@3800rpm; 0-100km/h: 10,4s; Consum mixt: 6,1 l/100km
                        Classic - Preţ de listă: € 27.165,00
                        Avantgarde - Preţ de listă: € 28.945,00
                        Elegance - Preţ de listă: € 28.945,00

                        Iata care ar fi preturile "de plecare"...
                        In conditiile in care motorina a ajuns cam la acelasi pret cu benzina, care poate fi cea mai buna alegere?...Diferenta de peste 1000 de euro se merita?...
                        Daca-ti faci calculele si din punct de vedere al consumului,te sfatuiesc sa-ti iei C200 CDI.Consumurile nu corespund intocmai cu cele date de producator,asta iti spun sigur,sunt sensibil mai mari.
                        Fie ca-ti iei pe benzina sau nu,ia-ti avantgarde.
                        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                        Comment


                        • #13
                          si daca o iei noua poti lua diesel...altminteri nu se merita

                          apropos......stie cineva cat costa un injector sau o turbina care de fel cade instant dupa ce iesi din garantie?

                          Comment


                          • #14
                            Eu unu' prefer masina pe benzina , desi cea dinainte a fost un diesel ( am luat-o pt consum ) ... Apoi am trecut inapoi pe benzina si sunt mai multumit ca oricand ... Am facut si un calcul si diferenta de pret o amortizez cam in 250.000 km ! asa ca tot cam acolo se ajunge !

                            Comment


                            • #15
                              La capitolul opriri mai dese la alimentare, e adevarat CDI bate un 180 Kompressor, dar... la capitolul viteza, scuze dar ii faci cu mana din 180k!
                              Adevarat ca poti resofta computerul la C200CDI si sa atingi performantele lui C220CDI, in fond e acelasi motor, dar trebuie inteles ca sunt totusi diferente, in primul rand injectia e alta la 220CDI, chiar daca motorul e acelasi.
                              Fratele meu are C200CDI si are consumul mult mai mic, dar cand o sa platim taxe, impozit, nu mai zic taxa prima inmatriculare, asigurare Casco, asigurare RCA, nu as vrea sa fiu propietarul unui 200CDI.
                              Va dau un singur exemplu: taxa de prima inmatriculare - 220CDI = 3000euro
                              180Kompressor=980 euro!
                              In cat timp cu consumul redus poti amortiza cheltuielile astea?
                              Still Loving MB

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF