Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Acumulator w202 1.8 ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Adica nu stii rata de incarcare a unui acumulator. Daca tot nu ai incarcat un acumulator (dupa postare), multumesc pentru atac.

    Comment


    • #17
      Nu vreau sa ma cert cu tine.Raspund acum pt toti care vor sa ia o decizie in legatura cu accumulatorul lor.
      1.Daca pe masina aveti alternator de 90A, puneti cel mult un acumulator de 80Ah(recomandat 74/75Ah);
      2.Daca aveti alternator de 115/120A, puneti acumulator de 100Ah;

      Cand nu ai ce face acasa si te plictisesti, ia doi acumulatori (unul de 100 si unul de 75) si vezi cate porniri scurte poate face.Dupa ce ajung la tensiunea minima de nu o sa mai poata invartii motorul, lasale vre-o ora deconectate si apoi punele iara la proba si vezi cu care poti sa pornesti masina.Pune un bec pe ele si consumale de tot.Punele la incarcat cate 2 ora si apoi probeaza-le sa vezi cate porniri duc.
      Dupa ce faci treburile astea, ai sa ajungi la concluzia ca am fost si sunt destul de dobitoc sa fac experimente care nici prin cap nu iti trec.
      Legat de acumulatori, am inlocuit si reparat surse in comutatie la sisteme de securitate.
      Nu ma judeca ca ma doare-n cot.

      Comment


      • #18
        S-a mai discutat garla pe AICI problema. Pentru ca nu este timp si chef de cautari, reamintesc:
        - un acumulator se incarca cu un curent de MAXUMUM 10% din capacitatea sa;
        Premiza: dorim sa schimbam acumulatorul, pastram alternatorul;
        - Capacitatea alternatorului nu are nici un rol aici;
        - Doar o parte care trece prin redresor, proiectat sa faca asta - data de baza pentru a aprecia ce capacitate sa alegi pentru acumulator si la ce anume sa te astepti - timp de reancarcare dupa fiecare pornire = constant;
        - Concluzie:
        - 90A => 9A pentru incarcare - conform redresor masina ;
        - 100A => 10A necesar, 9 A oferit de redresor; => timp de reancarcare mai mare cu 11.11%.
        Care se va incarca mai rapid? Cel de 90 sau cel de 100?

        Comment


        • #19
          Adica la un alternator trebie sa aiba rezervat si 10% pt consumatori.Exemplu:alternator de 90A=acumulator de 75/80Ah+10A consumatori(faruri,casetofon etc).Acuma intelegi ce inseamna?

          Comment


          • #20
            Iar esti off topic.
            Cred ca nu stii sa citesti! Nu-i bre in franceza! In aia ...
            Last edited by epurare_coco; 11-27-2012, 18:41 PM.

            Comment


            • #21
              Pentru Iulian_Ban. Cred ca cel mai simplu lucru in legatura cu marimea acumulatorului este studierea manualului de utilizare al autoturismului.Avand in vedere ca masina dvs. este pe benzina nu trebuie sa va faceti griji prea mari in ceea ce priveste curentul debitat de alternator, timp de incarcare,curent de debitare in momentul pornirii etc.Principala problema ar fi marca bateriei.In general se pare ca bateriile uscate sau cele cu gel ar fi cele mai trainice.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF