Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Informatii pretioase

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii pretioase

    Va salut. Vreau sa ma scuz prin a spune ca sunt destul de nepriceput cand vine vorba de un motor diesel.

    Scurt istoric :
    Detin un C200 CDI 2200 cm (produsa in anul 2000)
    Recent am fost la un service unde au aparut niste probleme.
    1. Senzorul debitmetru dus (l-am schimbat). Mi s-a spus acolo ca am mers o perioada cu turbina in piuneze deoarece nu avea suficienta presiune. Masina parea destul de domoala. Pana si eu mi-am dat seama In fine. Acum se pare ca a revenit la normal.
    2. Curea de transimie schimbata datorita uzurii (nimic de comentat aici).

    Acum , intrebari :

    1. La ce turatie intra turbina in functiune ? Cum imi dau seama ca functioneaza ? Scuze , dar n-am nici cea mai vaga idee.
    2.Turbina ajuta la reducerea consumului ? Strict in oras ma intereseaza.
    3. E vreo problema daca merg cu ea relativ subturata ? (schimb treptele pe la 1800-2000 RPM). Din cate stiu e unul dintre avantajele unui motor diesel. Cuplul.

    Orice sfat in legatura cu condusul / intretinerea motorului diesel e de apreciat.

    Eventual , daca o persoana e dispusa sa ma ajute cu niste sfaturi generale , sa lase un numar de telefon si ma ocup eu mai departe

    Va multumesc !

  • #2
    1. In general la diesel trebuie schimbat intre 2500-3000. Daca mergi constant cu 2000rpm nu este nici o problema, dar schimbarea vitezelor se face intre turatiile mentionate mai sus.
    2. Nu. Din cate stiu eu atunci cand intra turbina se reduce consumul, adica se aproprie de cel dat de producator, turbina baga mai mult aer in camere si e nevoie de mai putin combustibil pentru a face arderea, implicit daca nu o turezi, in camera trebuie mai mult combustibil pentru a se produce arderea. Turbina este actionata de gazele evacuate de masina, cu cat sunt mai multe gaze (turatii mari) cu atat aer comprimat intra mai mult. Sper ca m-am facut inteles.Daca chinui masina la 1800-2000rpm nu este bine pentru turbina, deoarece ti se poate defecta si costa o caruta de bani. Cred ca ti-am raspuns si la intrebarea a treia. In orice caz, mai bine consuma 1l in plus decat sa schimbi turbina odata pe an, din cauza acelui litru la 100 de km.
    http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

    Comment


    • #3
      Functia SEARCH a forumului face mai mult decat 1-2-3 sfaturi primite aici.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF